Gå til innhold

Hvordan er din sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet med vanlig misjonærer, det er deilig å starte langsomt og lenge.

Deretter snudde han meg rundt og tok meg bakfra med ett par fingrer i rumpa. 

Så er det tid for mine orgasmer. Da er det finger mot G- punktet og gjerne en ekstra finger i rumpa,samtidig som han slikker meg.Da kommer orgasmene kraftig gjerne to etterhverandre.

Så knuller han meg i den stillingen han ønsker lenge.

Så er det min tur igjen. Denne gangen ga han meg tre orgasmer. Siste med tre fingrer i rumpa. Nøye planlagt fra hans side. Deretter glir han forsiktig inn i meg analt og spruter ikke lenge etterpå. Vi har i gjennomsnitt sex ca en time.

Anonymkode: a0448...91b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fin runde dette 🙂

Jeg bruker også lure en finger i rumpa. Det liker hun godt, men faren er at hun kommer for raskt, og etter det kan hun være litt treg å få i gang igjen. Jeg bruker ofte langfinger og ringfinger mot g-punktet, og veldig ofte medfører dette at hun squirter. Smører da inn rumpehullet og lurer 2 fingre inn i rumpa. Kjører på med pekefinger og langfinger i fitta, ringfinger og lillefinger i rumpa, samtidig som jeg slikker klitoris. Når hun da nærmer seg så kommer de magiske ordene: "ta meg bak og sprut meg full"

Ai ai, captain!

Anonymkode: 7da89...359

Skrevet

Kommer helt an på intensjonen med omgangen. Noen ganger er det en kjappis, noen ganger kun for å tilfredsstille henne, noen ganger er det røff egoistisk sex fra min side, noen ganger rolig sex, noen ganger vil jeg tease henne til hun blir gal av lyst, og noen ganger helt A4.

Skrevet

Den er nok i ett virrvar at tusener av forskjellige 

Vi er alle forskjellige 

Og det meste bør testes ett par ganger om en våger å snakke om det...

Nei Nei detta var ikke noe særlig...

Jeg : Hva vil du ha på en annen måte da ....

Hun :

om du gjør litt mer sånn til venstre og litt mindre ti høyre

Så vil jeg prøve en gang til.....

Det var mitt SEX liv

Skratter...

Mvh.

M@ster-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...