Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke kommer til å se Idol neste uke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Må innrømme at jeg ikke kommer til å se Idol neste uke.

SÅ teit å si da. Trenger vel ikke bry deg så mye om henne da vel. Er jo deltakerne du skal se på.

Og du er sikkert sååå mye bedre enn Marion.

Skrevet
SÅ teit å si da. Trenger vel ikke bry deg så mye om henne da vel. Er jo deltakerne du skal se på.

Og du er sikkert sååå mye bedre enn Marion.

Har aldri sagt at jeg er bedre enn Marion Ravn.

Men,det er ikke så lett å la vær å se (og høre) henne når hun tross alt skal være gjeste programleder.

Skrevet

Jaja, smaken er som baken- delt i 2. Var vel helt grei hun. Men Solveig er bare best! Gratulerer så mye til henne med lille Albert forresten ;)

Skrevet

Synes hun var grei, jeg. Søt er hun også!

Men er mer skeptisk til neste gang - åh det kommer til å blir så pinlig når de skal få Ravn til å dra sånne dårlige vitser. Blir flau bare jeg tenker på det.

Skrevet

Men,hva tenkte de på da de spurte om hun ville være gjesteprogramleder?! Nei,få fatt i Thomas og/eller Harald sier nå bare jeg.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Syns Sandra gjorde en god jobb. Men vet ikke helt hva jeg syns som neste ukes programleder da..

høh, jeg vet hva jeg syns................ :forvirret:

Skrevet

Jeg syns Sandra oppførte seg akkurat som den fnisete jentungen hun har gitt inntrykk av at hun er helt siden hun selv var med i Idol.

Skrevet

Er ikke så begeistra for Sandra nei, men synes det gikk greit å se på likevel, det er jo deltakerne som er hoveddelen av programmet. Funker greit med en liten ignorfunksjon imellom sangene ;) . Og den funksjonen må jeg nok bruke neste gang også, når hun Marion Ravn skal i ilden.

Skrevet

Nei fri og bevare meg vel, jeg synes ikke Sandra gjorde noen god jobb. Og jeg gleder meg IKKE til å se Marion Ravn neste gang. Fysj! :sur:

• Liker 1
Skrevet
Jeg syns heller ikke at hun gjorde noen god jobb - men det har vel kanskje med at jeg ikke klarer å like den jenta. Hun er jo så falskt søt og unaturlig - fryktelig irriterende i mine øyne.

Marion Ravn neste helg - HVOR SKAL DETTE ENDE??? :klaske:

enig! Syns bare hun virker falsk og tilgjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...