Jens Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Syns hun slo Solveig Kloppen langt ned i støvlene!!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes også hun var flink, selv om hun stotret litt og ikke husket replikkene helt.
Gjest moona Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Hun var flink ja Men Solveig er jo helt elendig, så det skal ikke mye til for å være bedre enn hun.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Uff nei. Hun var så blond og pen at jeg hater henne og hun var dritdårlig nå!
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Hun var kjempe flink, ja, men Solveig er bedre. Ler meg skakk av Solveig innimellom.
Trampe Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes også at Sandra gjorde en OK jobb som medprogramleder. Såklart stotret hun litt, men det var da også hennes første jobb.. slett ikke dårlig. Blond og "dum" er hun jo, det er jo hennes varemerke det - og det gjør henne også søt og sjarmerende... (selv om jeg kjenner til henne fra før hun ble kjent, og ja, hun ER faktisk nøyaktig sånn.) Jeg liker Solveig jeg, Sandra blir aldri bedre enn henne. Men de er jo to forskjellige personer!! Lurer på hvordan Marion Ravn - eller Raven - gjør det neste gang.
BergensJente Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Så det var seriøst at Marion Ravn skulle være gjesteprogramleder neste gang?! huff....
Gjest cecilia Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Nei, synes ikke Sandra var spesielt flink som programleder. Men hun er jo helt nybegynner da, så hun har vel noe å gå på, sikkert
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Jeg ble positivt overrasket over Sandras prestasjon som programleder. Perfekt var det ikke, men mye bedre enn det jeg forventet meg. Synes Solveig er kjempemorsom jeg, hun og Kåre Magnus er knall sammen!
Gjest Piper Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 Jaja, vi har forskjellige smak forstår jeg, for jeg syns ikke hun gjorde en god jobb. Helt greit, men det ble for falskt syns jeg
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 Jeg var overrasket over at det nå faktisk gikk an å forstå en hel del av det hun sa. Det har vært veldig vanskelig før pga en merkelig slags mumle-prating, så TV2 har nok skolert henne de siste dagene på det å artikulere. Jeg tror hun nådde sitt absolutt ytterste i det å gjøre seg forstått, selv om mye var uforståelig. Men bedre KAN hun sannsynligvis ikke bli til å prate.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #12 Skrevet 24. mars 2006 For opplesningsaktig for min del. Og RAVN neste helg>????? Herregud! *spy*
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #13 Skrevet 24. mars 2006 Jaja, vi har forskjellige smak forstår jeg, for jeg syns ikke hun gjorde en god jobb. Helt greit, men det ble for falskt syns jeg ←
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #14 Skrevet 25. mars 2006 Jeg syns heller ikke at hun gjorde noen god jobb - men det har vel kanskje med at jeg ikke klarer å like den jenta. Hun er jo så falskt søt og unaturlig - fryktelig irriterende i mine øyne. Marion Ravn neste helg - HVOR SKAL DETTE ENDE??? 1
Jens Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #15 Skrevet 25. mars 2006 Hvor har dere hørt att Marion R skal være programleder neste fredag?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #16 Skrevet 25. mars 2006 Jeg synes nå hun Sandra er litt for tjukk til å bli kalt pen. Men det var bare meg. I tillegg synes jeg det er en stor uting å si "dritpen". A) Drit: er bæsj og møkk, altså noe ekkelt B) Pen: henviser til noe de som man synes er fint, vakkert, søtt, pent, rent og er positivt ladet 1
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #17 Skrevet 25. mars 2006 Jeg syns sandra var litt tilgjort jeg.. Det ble veldig feil når en 18åring skulle 'leke' så erfaren og voksen, også er deltakerene like gamle og eldre enn henne.. Ingen slår solveig, hun er morsom. Men sandra kom seg fint gjennom, hun har jo aldri gjort dette før, hun erjo sanger, ikke programleder. Syns det virket som hun prøvde kopiere 'farmen' barbro litt jeg... 1
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #18 Skrevet 25. mars 2006 Jeg synes nå hun Sandra er litt for tjukk til å bli kalt pen. Men det var bare meg. I tillegg synes jeg det er en stor uting å si "dritpen". A) Drit: er bæsj og møkk, altså noe ekkelt B) Pen: henviser til noe de som man synes er fint, vakkert, søtt, pent, rent og er positivt ladet ← Er ikke tjukke folk pene di spekepølse?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #19 Skrevet 25. mars 2006 Hvor har dere hørt att Marion R skal være programleder neste fredag? ← Kåre Magnus sa det på slutten.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #20 Skrevet 25. mars 2006 Syns Sandra gjorde en god jobb. Men vet ikke helt hva jeg syns som neste ukes programleder da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå