Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nokon som har erfaring med taxi på flyplassen på Kreta på natta. Er det berre til å gå ut og så står dei der og venter på kunder? Nokon som veit pris inn til Platanias?

Anonymkode: 4433d...8c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har betalt ca 45 euro ganske sent på kvelden og tidlig på morgenen. Da har det alltid vært taxi der. Dog ikke ankommet/reist midt på natta.

Anonymkode: 0b8b2...87a

AnonymBruker
Skrevet

Hotellet mitt fikset så det sto en taxi å ventet på meg når jeg ankom midt på natta 

Anonymkode: d6bc2...d19

AnonymBruker
Skrevet

Du kan forhåndsbestille, da vet du at de er der og venter på deg, og du vet prisen på forhånd. Bare å søke på f. eks. "airport transfer crete", så kan du sjekke pris og se om de har gode omtaler. Evt. spør om hotellet kan ordne for deg, men min erfaring er at de ofte er dyrere. Jeg har ikke erfaring fra akkurat Kreta, men jeg har gjort det slik andre steder i verden for å slippe å bli svindla på pris.

Anonymkode: 01f15...34f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 20.09):

Nokon som har erfaring med taxi på flyplassen på Kreta på natta. Er det berre til å gå ut og så står dei der og venter på kunder? Nokon som veit pris inn til Platanias?

Anonymkode: 4433d...8c9

alt funker, kreta og kreterer greie og ryddige. Men ingen grunn ikke å forhåndsbestille

Anonymkode: afc0a...c65

Skrevet

Vi har ikke trengt å forhåndsbestille, selv ikke når vi har kommet ganske sent på kvelden. Det er også mulig å ta buss og bytte i Khania, eventuelt fortsette med taxi fra busstasjonen i byen, men er du ikke kjent der fra før, anbefaler jeg absolutt taxi hele veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...