Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok så jeg og min mannlige venn har lyst på hverandre, vi har flørta et halvårs tid og har hatt noen meldingsutveksliner av seksuell art. Ingen av oss er interesserte i forhold akkurat nå. I kveld skal jeg møte han gjennom en felles hobby. Og jeg har lyst å prøve meg. Jeg skal sitte på med han hjem, hav tror dere om å diskre legge hånden min på låret hans? Er det for direkte? Hører gjerne fra dere menn. 

Anonymkode: 7af8c...b15

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann (26) ville synes det var topp. Bare ikke gjør det et offentlig sted :)

Anonymkode: 89156...008

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær forberedt på at vennskapet kan være brått over. Det kan jo slå begge veier.

Anonymkode: 3fa7b...f39

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om vennskapet er av betydning for deg så vit at det aldri vil bli det samme igjen.

Anonymkode: 3a121...ef9

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Saft suse, en kvinne som tar initiativ..

I morgen står solen opp i vest. 

Anonymkode: 6c9fe...3ec

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff han i går, men feiga ut når jeg tenkte å ta han litt på låret i bilen..vi har prata litt på telefonen etterpå og det er god stemning. Føler meg litt feig, noen som har noen ideer til hvordan jeg kan legge an på han? 
ts 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg er en slik person som tar på folk jeg liker. Ikke ta han på låret. Det blir litt for direkte, men heller "tilfeldig" på skulderen eller armen når du snakker med han. Klemmer du aldri han når dere møtes? Da kan du holde denne klemmen litt lengre enn "normalt" og samtidig stryke han på ryggen. Kanskje si at det var godt å få en god klem. Da tror jeg han skjønner "tegninga" om han er interessert i noe mer ❤️ 

Endret av 911
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (49 minutter siden):

Jeg er en slik person som tar på folk jeg liker. Ikke ta han på låret. Det blir litt for direkte, men heller "tilfeldig" på skulderen eller armen når du snakker med han. Klemmer du aldri han når dere møtes? Da kan du holde denne klemmen litt lengre enn "normalt" og samtidig stryke han på ryggen. Kanskje si at det var godt å få en god klem. Da tror jeg han skjønner "tegninga" om han er interessert i noe mer ❤️ 

Dette var fine råd. Jeg er som deg, glad i å klemme å ta på folk jeg liker. Når jeg tenker meg om varte klemmen i går litt lenger en vanlig. Men skal stryke han litt ekstra på ryggen neste gang jeg ser han 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette var fine råd. Jeg er som deg, glad i å klemme å ta på folk jeg liker. Når jeg tenker meg om varte klemmen i går litt lenger en vanlig. Men skal stryke han litt ekstra på ryggen neste gang jeg ser han 

Og neste gang kanskje et litt kyss på kinnet. "Det er så godt å klemme deg". Håper det ordner seg for deg/dere uten at det går utover vennskapet. ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 14.52):

diskre legge hånden min på låret hans?

sNøReT i bÅnN!!!!!

Anonymkode: 73056...00e

AnonymBruker
Skrevet

Om han kjører deg hjem så kan du jo spørre om han vil bli med opp på en kaffe eller noe sånt? 

Anonymkode: 6d669...052

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (16 timer siden):

Og neste gang kanskje et litt kyss på kinnet. "Det er så godt å klemme deg". Håper det ordner seg for deg/dere uten at det går utover vennskapet. ❤️ 

Han kyssa meg på kinnet sist gang jeg møtte han faktisk. Tror kanskje det er jeg som ikke tør å la det gå videre selv om jeg vil…men ok, neste uke treffes vi igjen, da skal jeg være modig:) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om han kjører deg hjem så kan du jo spørre om han vil bli med opp på en kaffe eller noe sånt? 

Anonymkode: 6d669...052

Det skal jeg prøve å tørre:) jeg blir så urolig sjenert..selv om vi er venner og prater mye, så blir jeg litt sjenert når det gjelder å prøve meg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 17.49):

Saft suse, en kvinne som tar initiativ..

I morgen står solen opp i vest. 

Anonymkode: 6c9fe...3ec

Hold saften rolig, det er humper i veien. Den stått opp i vest siden 2011.

Tok initiativ da. 

Anonymkode: 9bfa5...319

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Faen da skal vi treffes igjen om en time og denne gangen har jeg såååååå lyst til å ta steget mot noe mer sexy enn bare være venner 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn tar ikke hint. Han tror sikkert dere bare er venner.

Anonymkode: 104db...c6c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 13.42):

Det skal jeg prøve å tørre:) jeg blir så urolig sjenert..selv om vi er venner og prater mye, så blir jeg litt sjenert når det gjelder å prøve meg 

Men så spør før dere møtes og på melding. "Blir du med opp på en kopp kaffe etter (....)?"

Har aldri opplevd å få nei av en mann..

Anonymkode: 8d3b6...83a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som ungdom inviterte man på film, som voksen inviterer man på kaffe for sex😉

Anonymkode: 7a216...22f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Slikk han på øret, og hvisk "jeg svelger", trekk deg litt tilbake og se han i øyene med et salig smil. Vips så er dere igang..👍

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
G1987 skrev (1 time siden):

Slikk han på øret, og hvisk "jeg svelger", trekk deg litt tilbake og se han i øyene med et salig smil. Vips så er dere igang..👍

Hahahahaha tidenes 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...