Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert

Fremhevede innlegg

Gjest King James
Skrevet

Det jeg lurer på nå er.

Hvordan hadde dere reagert vist dere f.eks hadde gått rundt en sving et eller aent sted og møtt en tvilling som dere ikke viste om ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, hadde det kommet en person rundt en sving som så ut som meg så hadde jeg nok heller blitt litt paff over at hun lignet meg veldig, jeg hadde ikke automatisk tenkt "oi, jeg har en tvilling mamma ikke har fortalt meg om!!".

Men hvis det så var at jeg fant ut at jeg hadde en tvilling så hadde jeg nok blitt både glad, sint, frustrert og alt sammen på en gang.

Skrevet

Jeg hadde over hodet ikke likt det.

Liker tanken på at det finnes bare èn av meg.

Jeg er unik ! :tommelsmil:

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg hadde reagert noe sånn som det her: :sjokkbla::redd::kvalm::plystre: :klø: :forvirret::):klem:

Gjest Gjest
Skrevet

En på jobben mener hardnakket at jeg har en dobbelgjenger som går rundt her i Oslo. Tror det ikke før jeg får de det da :overrasket:

Skrevet

Det hadde vært interessant. Samme biologiske forutsetninger, hvor forskjellig ville vi utviklet oss? Og, jeg har fundert på det før.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det hadde vært spennende. Men veldig merkelig.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg hadde ringt til mamma ganske kjapt. Hadde fått sjokk, men på sikt høres det jo litt kult ut, da. :)

Gjest Piper
Skrevet
En på jobben mener hardnakket at jeg har en dobbelgjenger som går rundt her i Oslo. Tror det ikke før jeg får de det da  :overrasket:

Det er nok mange som har fått slike beskjeder, så det er nok ikke så veldig uvanlig. Jeg har sett hun som folk mener er min dobbelgjenger, men jeg finner ikke annen likhet enn at vi er lik på håret. Så det kommer an på øyet som ser.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg hadde nok ikke likt det. Jeg synes synd på tvillinger, de blir jo alltid vurdert mot hverandre.

Skrevet

Hvis det virkelig var min tvilling og ikke bare en som lignet veldig på meg...hadde jeg nok blitt ganske så sint på mamma!! Men glad for tvillingen. Har alltid ønsket å være tvilling..

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje Tore på sporet kunne ha bidratt litt her?

Skrevet

vel... jeg synes ihvertfall det var skikkelig sprøtt å få vite som 14 åring at jeg hadde to yngre halvsøsken og en farmor som var i live...

hadde vel blitt noe av den samme reaksjonen hvis jeg hadde fått vite om en tvilling tror jeg :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Min første reaksjon hadde nok blitt sinne og skuffelse over at alle hadde holdt stille om dette i årevis, deretter - når alt hadde roet seg - hadde jeg antagligvis blitt glad.

Gjest Gjest
Skrevet
Det jeg lurer på nå er.

Hvordan hadde dere reagert vist dere f.eks hadde gått rundt en sving et eller aent sted og møtt en tvilling som dere ikke viste om ?

det kan vi vel ikke svare på før det skjer. sannsynligheten er liten,men jeg ville vel følt spørsmålene har presset seg opp i halsen????

Gjest King James
Skrevet
det kan vi vel ikke svare på før det skjer. sannsynligheten er liten,men jeg ville vel følt spørsmålene har presset seg opp i halsen????

Jeg vet ikke om du har sett det..men mange har svart så noen kan svare på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...