Gå til innhold

Noen som er kjent i Pattis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og har bra tips til gode restauranter. 

Anonymkode: a37da...292

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pattis??

Anonymkode: f966e...9bd

Skrevet

Mener du Paris? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (9 timer siden):

Mener du Paris? 

Mener Pattaya. Har bare hørt fra de som har gått livets harde skole at de bare kaller byen Pattis. 

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at det er en trolletråd, men du skal få et skikkelig svar likevel. 😉

Du har nok rett i at det er folk som har gått livets harde skole – og strøket – som kaller det "Pattis". 
Pattaya er et kjipt nok sted i seg selv, og det er ikke nødvendig å legge sten til byrde ved å kalle byen "Pattis"... 

Restauranttips og mat er stort sett ikke det som er fokus for klientellet som halter rundt i gatene heller – det er nok heller andre ting som står på menyen.
Men OK, hvis du absolutt ikke vil spise den beste maten som du faktisk finner på nærmeste gatehjørne eller på Thepprasit Night Market, så forsøk "Focus Thai Food". Worst case: Ta en kebab på Palace Istanbul (svært god saus og godt kjøtt).
Og så stikker du til en bedre by enn Pattaya.

Anonymkode: 0dd66...805

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Tusen takk for restauranttips.
Jeg lurer på en jeg kjenner sier at du må spandere drinker på servitørene når man spiser ute på restaurant der. Det høres jo merkelig ut?? Og så påstår han servitøren kan spørre deg om å bli med date, men at du må betale restauranteieren for å bli med henne ut på date? Dette høres jo helt rart ut. Kødd eller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ok. Tusen takk for restauranttips.
Jeg lurer på en jeg kjenner sier at du må spandere drinker på servitørene når man spiser ute på restaurant der. Det høres jo merkelig ut?? Og så påstår han servitøren kan spørre deg om å bli med date, men at du må betale restauranteieren for å bli med henne ut på date? Dette høres jo helt rart ut. Kødd eller?

Da er det ikke en restaurant du er på, men en «restaurant». 

Anonymkode: 9bf23...57a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...