AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg tåler ikke så godt rødvin, så tenkte å ta med en rosé- eller hvitvin. Jeg vet dessverre ikke hvilke oster som blir servert. Håper noen har tips om en vin som kan passe. Pluss om den er i basisutvalget, siden det lokale vinmonopolet ikke er så stort. Anonymkode: 5ae93...c67
Brunhilde Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august (endret) Hvis du har vinmonopolappen så kan du søke på "hvitvin/rosévin som passer til ost" og få opp forslag. Der kan du også se hvilke butikker som har varen inne. Endret 7. august av Brunhilde
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Du kan også spørre betjeningen på polet. De vet. Anonymkode: 87a7e...c34 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tåler ikke så godt rødvin, så tenkte å ta med en rosé- eller hvitvin. Anonymkode: 5ae93...c67 Hvis du allerede har en hvitvin du liker så passer den sannsynligvis bedre til forskjellige oster enn rødviner uansett. Anonymkode: f2b4d...771 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august hvitvin er uansett greiere å treffe til ost enn rød. prøv en Riesling eller vouvray med litt sødme. Eks Hexamer fra tyskland har mye bra Anonymkode: 98230...9f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå