Colargol Skrevet 27. mars 2006 #21 Skrevet 27. mars 2006 For meg så er den en sånn sang som jeg absolutt ikke liker men som jeg ikke får ut av hodet! Tar meg selv i å synge den høyt, og skjemmes når jeg plutselig oppdager at jeg sitter på bussen! Hadde det sånn med den schnappi sangen også.... Den er vel å finne til nedlastning på TV2 sine sider ville jeg tro? Er vel det eneste logiske stedet iallefall!
Cilla Skrevet 27. mars 2006 #22 Skrevet 27. mars 2006 det sto denne adressen i en reklame i sted www.tv2.no/lyd
Ugla Skrevet 27. mars 2006 #23 Skrevet 27. mars 2006 "Samma om dama er fin eller fæl, du fåkke mere morro enn du lager sjæl" ← Åh.. ja. Den har surret i hodet mitt i flere dager.... Men hvor kan jeg ha hørt den...
Gjest x-trønder Skrevet 28. mars 2006 #24 Skrevet 28. mars 2006 Noen som liker denne sangen egentlig? Svar. Jeg syns den er fengende til tider, men det er bare fordi svein er så svinaktig kjekk i cowboyhatt. Alle våre norske sangere er jo det. Ja bare se på Sven O (han sang en gang), Sputnik, og for de bifile: Cowboylaila. ← Jeg liker ikke sangen men allikevel surret den i hodet mitt i hele går og det fortsetter jaggu i dag. Jeg blir gal, er fullstendig hjernevasket og jeg ser ikke mye på HC engang. Hva er det med sånne sanger som er så platte men allikevel setter seg fast i hjernen?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #25 Skrevet 29. mars 2006 Jeg digger Svein Krogstad, og har ALLTID gjort det, så derfor bare må jeg like sangen hans også! I "virkeligheten" er han en meget sjenert gutt, så derfor synns jeg han spiller (skuespill) så utrolig bra!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. mars 2006 #26 Skrevet 29. mars 2006 I "virkeligheten" er han en meget sjenert gutt, så derfor synns jeg han spiller (skuespill) så utrolig bra! ← Hehe.. Han er vel langt opp i førtiåra så gutt var det vel kanskje ikke helt passende å kalle han?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #27 Skrevet 29. mars 2006 Svein fra Drammen er en kjekk og søt mann! (men ikke hotellklærne og stillingen da - eller dialekten..) Hørte sangen hans 1 gang og jammen sitter den ikke klistret!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå