Gå til innhold

Svein er med på alt

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg så er den en sånn sang som jeg absolutt ikke liker men som jeg ikke får ut av hodet! Tar meg selv i å synge den høyt, og skjemmes når jeg plutselig oppdager at jeg sitter på bussen! :ler:

Hadde det sånn med den schnappi sangen også....

Den er vel å finne til nedlastning på TV2 sine sider ville jeg tro? Er vel det eneste logiske stedet iallefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det sto denne adressen i en reklame i sted

www.tv2.no/lyd

Skrevet
"Samma om dama er fin eller fæl, du fåkke mere morro enn du lager sjæl" :ler:

Åh.. ja. Den har surret i hodet mitt i flere dager.... :ler:

Men hvor kan jeg ha hørt den... :sjenert:

:sjarmor:

Gjest x-trønder
Skrevet
Noen som liker denne sangen egentlig? Svar. Jeg syns den er fengende til tider, men det er bare fordi svein er så svinaktig kjekk i cowboyhatt. Alle våre norske sangere er jo det. Ja bare se på Sven O (han sang en gang), Sputnik, og for de bifile: Cowboylaila.

;)

Jeg liker ikke sangen men allikevel surret den i hodet mitt i hele går og det fortsetter jaggu i dag. :frustrert: Jeg blir gal, er fullstendig hjernevasket og jeg ser ikke mye på HC engang.

Hva er det med sånne sanger som er så platte men allikevel setter seg fast i hjernen? :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg digger Svein Krogstad, og har ALLTID gjort det, så derfor bare må jeg like sangen hans også!

I "virkeligheten" er han en meget sjenert gutt, så derfor synns jeg han spiller (skuespill) så utrolig bra!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
I "virkeligheten" er han en meget sjenert gutt, så derfor synns jeg han spiller (skuespill) så utrolig bra!

Hehe.. Han er vel langt opp i førtiåra så gutt var det vel kanskje ikke helt passende å kalle han?

Gjest Gjest
Skrevet

Svein fra Drammen er en kjekk og søt mann! :sjarmor: (men ikke hotellklærne og stillingen da - eller dialekten..)

Hørte sangen hans 1 gang og jammen sitter den ikke klistret! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...