KaffekoppQueen Skrevet 6. august #21 Skrevet 6. august Jeg gidder ikke være anonym en gang. Jeg er MILF og en slutty en. Jeg tar gjerne dick pics jeg, spesielt om det er seksuell kjemi i mellom oss. 😇 5
Soft mann Skrevet 6. august #22 Skrevet 6. august KaffekoppQueen skrev (11 minutter siden): Jeg gidder ikke være anonym en gang. Jeg er MILF og en slutty en. Jeg tar gjerne dick pics jeg, spesielt om det er seksuell kjemi i mellom oss. 😇 Flott noen som våger å si det som det er👍 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #23 Skrevet 7. august Soft mann skrev (15 timer siden): Flott noen som våger å si det som det er👍 Bare fordi du liker å motta penisbilder, så betyr det ikke at alle oss andre gjør det. Anonymkode: 61bbc...17e 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #25 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bare fordi du liker å motta penisbilder, så betyr det ikke at alle oss andre gjør det. Anonymkode: 61bbc...17e Vel, alle liker å motta dickpicks om det er av en attraktiv fyr. Forskjellen er vel bare at ingen attraktive menn sender deg dickpicks. Du får fra de mannfolka ingen vil ha. Og da vil du ikke ha dickpicksa heller naturlig nok. Anonymkode: 597f6...37d 1 2
cmd Skrevet 7. august #26 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? For ordens skyld: jeg liker det overraskende godt, men sender ikke noe i retur🙈 Hilsen Nyskilt milf i 40 årene som har vært avkoblet den digitale seksuelle utviklingen (frem til nå) Anonymkode: 9f7f9...b02 Folk prøver å få kontakt med deg og ha deilig sex med deg. Det er vel ikke noe annet de tenker på Du bestemmer om du skal svare, sende bilder i retur etc.
Strigiformes Skrevet 7. august #27 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vel, alle liker å motta dickpicks om det er av en attraktiv fyr. Forskjellen er vel bare at ingen attraktive menn sender deg dickpicks. Du får fra de mannfolka ingen vil ha. Og da vil du ikke ha dickpicksa heller naturlig nok. Anonymkode: 597f6...37d Hva vet du om det?... Å trøkke ned andre mennesker uansett årsak er ikke attraktivt...
AnonymBruker Skrevet 7. august #28 Skrevet 7. august Denne diskusjonen kommer jevnlig her på KG, og svarene deler seg alltid på samme måte: Menn (jeg også) sender dickpics, fordi kvinner ønsker det, ber om det, og tenner på det. Kvinner sier de kun snakker om de uønskede - og noen mener at ønskede dickpics ikke engang kan kalles dickpics. Selv om de er bilder av en pikk. Anonymkode: 76b4d...b73
AnonymBruker Skrevet 7. august #29 Skrevet 7. august Denne diskusjonen kommer jevnlig her på KG, og svarene deler seg alltid på samme måte: Menn (jeg også) sender dickpics, fordi kvinner ønsker det, ber om det, og tenner på det. Kvinner sier de kun snakker om de uønskede - og noen mener at ønskede dickpics ikke engang kan kalles dickpics. Selv om de er bilder av en pikk. Anonymkode: 76b4d...b73
AnonymBruker Skrevet 7. august #30 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bare fordi du liker å motta penisbilder, så betyr det ikke at alle oss andre gjør det. Anonymkode: 61bbc...17e Noen opplever det faktisk som et overtramp. Absolutt over grensen! Tenk å sitte hjemme trygt på mobilen, så får man en ekkel **** i trynet!🤢 Anonymkode: f8301...1dc
SlemUlv Skrevet 7. august #31 Skrevet 7. august Og igjen så kommer "se! Sa jo kvinner likte dickpics!!" gjengen. JA! Tenk! Det finnes kvinner som liker få få penisbilder, OM DE FÅR LOV TIL Å SAMTYKKE FØRST! Det betyr ikke at du skal drive å sende penisen din til random kvinner på nett, bare fordi de er på nett! Uansett nettside! 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #32 Skrevet 7. august SlemUlv skrev (14 minutter siden): Og igjen så kommer "se! Sa jo kvinner likte dickpics!!" gjengen. JA! Tenk! Det finnes kvinner som liker få få penisbilder, OM DE FÅR LOV TIL Å SAMTYKKE FØRST! Det betyr ikke at du skal drive å sende penisen din til random kvinner på nett, bare fordi de er på nett! Uansett nettside! Jada Saken er bare den at TS ikke har gitt samtykke førs, men "liker det overraskende godt". Altså tar du feil. Man bør ikke sende dickpics uten samtykke. Det er jeg enig i. men spørsmålet til TS var Hvorfor menn gjør det. Svarer er nok at de får positiv respons noen ganger. Selv uten samtykke på forhånd. Du glemmer kanske at noen menn er ute etter kjapp sex. De kan sende et DP for å sjekke stemningen. Hvis de får negativ respons så slipper de å kaste bort mer tid der. Da er ikke hun klar for å gå direkte på sex-chat. Igjen: Det er ikke greit. Det er kanske ulovlig også. Jeg sier bare hvorfor det kan være rasjonell oppførsel for en attraktiv mann som kun er ute etter sex fortest mulig. Anonymkode: fea0c...aaf
AnonymBruker Skrevet 7. august #33 Skrevet 7. august SlemUlv skrev (18 minutter siden): Og igjen så kommer "se! Sa jo kvinner likte dickpics!!" gjengen. JA! Tenk! Det finnes kvinner som liker få få penisbilder, OM DE FÅR LOV TIL Å SAMTYKKE FØRST! Ja, og det tar jeg og de fleste menn som en selvfølge. Men ikke alle tydeligvis. Uansett - TS spesifiserte ikke om hun mente uønskede eller ønskede dickpics i HI. Derfor kommer diskusjonen om dickpics er greit i stedet for det som TS faktisk spør om. Sitat Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? Anonymkode: 76b4d...b73
AnonymBruker Skrevet 7. august #34 Skrevet 7. august SlemUlv skrev (18 minutter siden): Og igjen så kommer "se! Sa jo kvinner likte dickpics!!" gjengen. JA! Tenk! Det finnes kvinner som liker få få penisbilder, OM DE FÅR LOV TIL Å SAMTYKKE FØRST! Ja, og det tar jeg og de fleste menn som en selvfølge. Men ikke alle tydeligvis. Uansett - TS spesifiserte ikke om hun mente uønskede eller ønskede dickpics i HI. Derfor kommer diskusjonen om dickpics er greit i stedet for det som TS faktisk spør om. Sitat Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? Anonymkode: 76b4d...b73
Lord_ Skrevet 7. august #35 Skrevet 7. august KaffekoppQueen skrev (17 timer siden): Jeg gidder ikke være anonym en gang. Jeg er MILF og en slutty en. Jeg tar gjerne dick pics jeg, spesielt om det er seksuell kjemi i mellom oss. 😇 Så bra, det er bare å si ifra så skal du få
solangun Skrevet 7. august #36 Skrevet 7. august KaffekoppQueen skrev (17 timer siden): Jeg gidder ikke være anonym en gang. Jeg er MILF og en slutty en. Jeg tar gjerne dick pics jeg, spesielt om det er seksuell kjemi i mellom oss. 😇 Tipper du mottok fler enn 10 etter denne uttalelsen😅
AnonymBruker Skrevet 7. august #37 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er nok sikkert det i noen tilfeller, men det er ikke til å stikke under stol at det også er VELDIG mange uønskede DP ute og svirrer. Anonymkode: 00a9e...cab Uten at det tilfører debatten noe, må jeg bare si at det er forfriskende å endelig se noen skrive det ordtaket riktig! Anonymkode: 73071...caa 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #38 Skrevet 7. august SlemUlv skrev (1 time siden): Og igjen så kommer "se! Sa jo kvinner likte dickpics!!" gjengen. JA! Tenk! Det finnes kvinner som liker få få penisbilder, OM DE FÅR LOV TIL Å SAMTYKKE FØRST! Det betyr ikke at du skal drive å sende penisen din til random kvinner på nett, bare fordi de er på nett! Uansett nettside! Godt skrevet! Anonymkode: f8301...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #39 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jada Saken er bare den at TS ikke har gitt samtykke førs, men "liker det overraskende godt". Altså tar du feil. Man bør ikke sende dickpics uten samtykke. Det er jeg enig i. men spørsmålet til TS var Hvorfor menn gjør det. Svarer er nok at de får positiv respons noen ganger. Selv uten samtykke på forhånd. Du glemmer kanske at noen menn er ute etter kjapp sex. De kan sende et DP for å sjekke stemningen. Hvis de får negativ respons så slipper de å kaste bort mer tid der. Da er ikke hun klar for å gå direkte på sex-chat. Igjen: Det er ikke greit. Det er kanske ulovlig også. Jeg sier bare hvorfor det kan være rasjonell oppførsel for en attraktiv mann som kun er ute etter sex fortest mulig. Anonymkode: fea0c...aaf Jeg synes det er en utrolig tåpelig måte! Hvem er så teit at han tar et bilde av tingen sin og sender! Som om det skulle vært romantisk eller lokkende. Man kan ikke være særlig smart. Anonymkode: f8301...1dc
KaffekoppQueen Skrevet 7. august #40 Skrevet 7. august solangun skrev (1 time siden): Tipper du mottok fler enn 10 etter denne uttalelsen😅 Hahah, jeg veide for og i mot og tok risikoen, men det har faktisk ikke vært noen! Og til den som leser: Nei, det betyr ikke som invitasjon til å sende 😆 Som sagt, jeg blir ikke prippen over et dick pic, men jeg synes det er mer gøy (i mangel på bedre ord) å få det når jeg har en eller anne kjemi med vedkommende enn bare en randoms som sender. Da blir det jo bare en dick, som ikke er noe spennende. Men jeg BRYR meg ikke og føler meg krenket feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå