Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Føler jeg ser ut som en knarkis i ansiktet i perioder... :tristbla:

Har etter p-pilleslutt for noe som nesten er et år siden fått veldig merkelig hud, den er både tørr og fet samtidig, med sorte prikker og røde, flassende flekker og småkviser her og der. Bruker Cosmicas renseprodukter, og de er veldig gode egentlig, men så får jeg noen utbrudd som varer en liten stund før det går over igjen. Jeg har ikke et sinnsykt akneproblem eller noe og har jevnt over ganske ok hud, men den blir liksom aldri noe mer enn ok. Jeg vil ha ren og fin hud! Jeg røyker ikke, tar ikke sol og prøver å sove nok.

Noen som har et mirakelprodukt eller andre gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mirakelprodukt: MD Formulations Facial Lotion.

Neida, ikke sikkert det er et mirakelprodukt for deg, men denne er veldig god. Inneholder glycolsyre som peeler huden, gjør den jevnere og mykere og reduserer sorte prikker. Jeg bruker den om kvelden, du skal ha fuktighetskrem i tillegg. Jeg synes den er super, vet om mange som mener det samme.

Men den er dyr da. Tror den koster cirka 650 i Norge. Jeg har kjøpt min på essentialdayspa, men etter de sluttet å skrive ned, er det ikke sikkert det blir så mye billigere.

Eventuelt er er rimeligere alternativ Cliniques Total turnaround, men den er ikke like god synes jeg, men mange liker denne også.

Gjest Tristessa
Skrevet

Cliniques Total Turnaround har jeg hørt mye fint om, dessverre er den på vei ut av markedet.

Gjest Gjesta
Skrevet
Cliniques Total Turnaround har jeg hørt mye fint om, dessverre er den på vei ut av markedet.

Den har akkurat kommet i ny makeover overalt, så den dukker vel opp i Norge også (hvis den ikke har dukket opp).

Skriver ellers under på MD Formulations! Jeg merker på huden min når jeg er sløv til å bruke den.

Gjest Jalileh
Skrevet

Apropo MD-F's facial lotion. Jeg merket ingen bedring på huden av den jeg, og jeg brukte den i litt over 1 mnd.

Burde jeg ha brukt den lenger? Eller er det bare huden min som er litt vel "robust"? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Brukte du den to ganger pr. døgn, også? Da burde du se NOEN resultater, i det minste. Kanskje huden din er så robust at det kreves hardere skyts, men det ville jeg sjekket ut med en hudpleier.

Gjest Tristessa
Skrevet

Denne Facial Lotion - er den veldig sterk? Når jeg tenker MD Formulations får jeg veldig assosiasjoner til veldig sterke produkter og null soleksponering og slikt, og det skremmer meg litt for å være ærlig.

Gjest gjest1
Skrevet

Kan jeg som ikke har sorte prikker og fet hud ha noen nytte av MD Facial Lotion? Ønksker et produkt som jevner ut og gir nytt liv til huden min.

Og jeg så på Tyra Banks-show her om dagen at Rachel Hunter hadde glycolpeeling som nr.1 beautyproduct ;).

Gjest Gjest
Skrevet
Apropo MD-F's facial lotion. Jeg merket ingen bedring på huden av den jeg, og jeg brukte den i litt over 1 mnd.

Burde jeg ha brukt den lenger? Eller er det bare huden min som er litt vel "robust"? :klø:

Det samme opplevde jeg. Brukte den i 2-3 mnd. Først en gang om dagen, men etterhvert også to ganger om dagen. Den gjorde absolutt ikke noe for min hud iallefall.

Gjest Gjesta
Skrevet
Kan jeg som ikke har sorte prikker og fet hud ha noen nytte av MD Facial Lotion? Ønksker et produkt som jevner ut og gir nytt liv til huden min.

Og jeg så på Tyra Banks-show her om dagen at Rachel Hunter hadde glycolpeeling som nr.1 beautyproduct ;).

Jeg har ikke fet hud og sorte prikker, og bruker Facial Cream. Den har like mye glykolsyre, men er tilpasset tørr hud. Jeg synes den gjør at huden tar opp fuktighet bedre, jeg trenger ikke lenger de aller feteste kremene, og alle antydninger til underjordiske kuler på haken er forsvunnet som dugg for sola.

@Tristessa: Den er sterk, men jeg er aldri blitt solbrent eller noe med den. Men jeg tar ikke solarium, og bruker faktor 15 eller helst 30 i ansiktet når jeg soler meg. Men på normale sommerdager (=grått :forvirret:) tar jeg ikke alltid solkrem på. Det vil nok gå bra.

Gjest Jalileh
Skrevet
Brukte du den to ganger pr. døgn, også? Da burde du se NOEN resultater, i det minste. Kanskje huden din er så robust at det kreves hardere skyts, men det ville jeg sjekket ut med en hudpleier.

Jepp. To ganger om dagen. Ingen forbedring. Har vurdert å ta krystallpeeling siden MD-F ikke virker.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har ikke fet hud og sorte prikker, og bruker Facial Cream. Den har like mye glykolsyre, men er tilpasset tørr hud. Jeg synes den gjør at huden tar opp fuktighet bedre, jeg trenger ikke lenger de aller feteste kremene, og alle antydninger til underjordiske kuler på haken er forsvunnet som dugg for sola.

Takk for svar. Jeg har også slike underjordiske på haken (og i tinningene). Tror kanskje jeg skal forsøke Facial Cream.

Gjest Tristessa
Skrevet

Den høres jo veldig fin ut da, jeg har noen underjordiske klumper på haken, sorte prikker og røde flekker som i hovedsak er problemet. Men den er så dyyyyr! :sur: Har sett på Total Turnaround før, og den er akkurat på smertegrensen min, men jeg har liksom ikke lyst til å bli totalt avhengig av noe som er på vei ut. Med mindre den nye versjonen er god?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror vesjonen er den samme, bare i ny flaske, eller tar jeg helt feil? Jeg elsker total turnaround ivertfall, huden blir silkemyk!

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Tror vesjonen er den samme, bare i ny flaske, eller tar jeg helt feil? Jeg elsker total turnaround ivertfall, huden blir silkemyk!

De påstår at de har forbedret den, men hvem vet? I tillegg finnes nå også serum og en maske i Turnaround-serien.

*edit*: skrivefeil.

Endret av Elphaba
Gjest Gjest
Skrevet

Aha..Tror nesten jeg må bestille meg en ny en før SN bytter den ut også, bare sånn i tilfelle den ikke er like god!

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp. To ganger om dagen. Ingen forbedring. Har vurdert å ta krystallpeeling siden MD-F ikke virker.

hva er egentlig krystallpeeling?? jeg har ikke så uren hud lengre,men føler jeg har endel arr eller merker liksom ikke fin hud så har veldig lyst å gå til hudpleier og gjøre noe med det.. jeg føler jeg må bruke foundation å sånn pga dette..

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er så bra med denne turnaround?

For min del så gjør den huden silkemyk, den peeler lett og gjør huden mer jevnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...