Gå til innhold

Å komme samtidig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er kun én her som har nevnt at sexlysten blir umiddelbart borte rett etter å ha kommet. Er det ikke flere som føler slik? 

Anonymkode: 5d33c...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaget etter å komme samtidig er ikke viktig, synes det er oppskrytt. Mer stas å bruke tid og få full kontroll på en og en orgasme. Betyr ikke det trenger å være kun en ferdig, men å ha tid til hverandre og «være der» i selve orgasmen enn at det må skje samtidig for å være en 10/10.

Hender siste orgasmen er samtidig, men det er bare fordi det ble sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Hun først, så er det bonus om hun får flere frem til han kommer. Han trenger litt tid på å bli klar igjen dersom det skal bli flere omganger...

Anonymkode: 6e6e7...3f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får multiorgasmer, så mannen pleier å holde igjen til jeg har fått noen og så kommer vi samtidig til slutt. For meg blir orgasmen sterkere når vi har sammentrekninger samtidig. 

Anonymkode: 2f8ff...155

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er kun én her som har nevnt at sexlysten blir umiddelbart borte rett etter å ha kommet. Er det ikke flere som føler slik? 

Jeg opplever det ikke slik. Snarere tvert imot 😂 Jeg har fokus på nytelse framfor orgasme. Ser på orgasme som en bonus 👌

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ofte vi kommer samtidig. Men ideelt så kommer han først og jeg etter på. Jeg klarer ikke å fortsette etter jeg har kommet. Det er så følsomt at det blir ubehagelig. 

Anonymkode: 669a3...ddb

AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer ofte samtidig. Hvis ikke kommer jeg gjerne først en eller to ganger, før han kommer (eller at vi kommer samtidig). 

Liker å se at han kommer, så det gjør meg ingenting at vi fortsetter selv om jeg er ferdig. Ofte blir jeg så gira av å se på at han kommer, at jeg kommer på nytt.

Anonymkode: d91db...2ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, jeg føler det ikke sånn. Min eksmann derimot var ferdig i det han kom.

Anonymkode: 07331...c3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er kvinne, en orgasme gjør ikke at jeg mister lysten på mer.

Anonymkode: 36b73...e64

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge en-orgasme personer. Når vi er ferdig er vi ferdig, kanskje aller mest hun. 

Jeg bruker å slikke henne til hun nesten kommer, før det blir pulings. Når jeg nærmer meg, så fullfører hun med hånda, slik at vi begge kommer samtidig. Hvis vi er uheldig og hun kommer for tidlig, så blir det litt mageplask; hun er egentlig avskrudd og jeg stresser for å komme raskest mulig, slik at hun skal slippe ligge der lenge og bare ta i mot. 

AnonymBruker
Skrevet

Eg er klar lenge før henne, men da kjører i kuken heilt inn å la henne bruke dem bevegelser hun liker best samtidig med vibrator så nor eg ser hun begynner å komme så kjøre eg sikkelig på og pumper henne full så kommer vi samtidig 🙂

Hun klarer ikkje å si fra nor hun kommer for alt låser seg heilt! Så den sikre bekreftelse er nor blodårene i tinningen helles holder på å sprenge sa er hun klar 😉

Anonymkode: 13304...12b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 14.48):

Meg først, så han. Alltid. Om vi kommer samtidig blir orgasmen min bli mindre intens. Fordi jeg blir så opptatt av han. 

Anonymkode: e798a...841

Sånn er det for meg også, men det er allikevel deilig å komme samtidig av og til. Men kanskje mest deilig etterpå på en måte, noe romantisk liksom. Jeg blir også så fokusert på ham at jeg glemmer meg litt. Så rent fysisk så er det best av jeg kommer først og at jeg kan se han komme etterpå.

Motsatt er null verdt, dersom han kommer først så er han ferdig og selv om han prøver å holde engasjementet så lyser det kraftig igjennom at han er ferdig, å da blir tenninga mi over momentant. Da er det bedre at han bare hopper i dusjen eller noe mens jeg kan avslutte på egen hånd. Men iløpet av 6 år tror jeg det har skjedd 3-4 ganger.

Anonymkode: 7702b...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...