AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Til menn som single så kommer det et godt tips, prøv yoga. Yoga var opprinnelig skapt av menn for menn, primært i østen. I den senere tid har yoga blitt en kvinneaktivitet og menn har falt kraftig i fra. Det er derfor gode muligheter for å bli kjent med single damer som driver yoga, fordi det er så få menn. Jeg begynte med yoga for fire år siden og er i dag sammen med en yogalærer. Jeg har hatt sex med mange kvinner opp igjennom tiden, men ingen slår henne. Har hatt sex i stillinger som jeg knapt visste var mulig. Dette gir meg et voldsomt kick og jeg kan ikke annent enn å anbefale yoga, både for egen kropp og velvære, men det er få ting som slår det å ha sex med en spenstig og myk yogadame.🙂 Anonymkode: afd02...d41 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Jeg synes det er veldig spesielt å fremheve det seksuelle i forholdet deres, kjæresten din reduseres til en myk sexdukke i måten du omtaler henne på. Hilsen en annen yogainstruktør. Anonymkode: 110f1...ef1 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Hva med ei som er 61 og har det meste med seg fortsatt? Reba Fitness Pantyhose Yoga Flow - YouTube Anonymkode: 5f5c3...ac7
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er veldig spesielt å fremheve det seksuelle i forholdet deres, kjæresten din reduseres til en myk sexdukke i måten du omtaler henne på. Hilsen en annen yogainstruktør. Anonymkode: 110f1...ef1 Husk. Denne sexdukken puster I det minste 😅 Anonymkode: 61d54...3f7
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er veldig spesielt å fremheve det seksuelle i forholdet deres, kjæresten din reduseres til en myk sexdukke i måten du omtaler henne på. Hilsen en annen yogainstruktør. Anonymkode: 110f1...ef1 Så du er krenket på vegne av henne? Det må da være lov å mene at det er helt digg å ha sex med en yogaisntruktør, fordi det er helt riktig. At du mener noe annet er forsåvidt legitimt, men ikke annet en enn en personlig mening. Anonymkode: afd02...d41 1 1
Bamseklemmer Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg synes det er veldig spesielt å fremheve det seksuelle i forholdet deres, kjæresten din reduseres til en myk sexdukke i måten du omtaler henne på. Hilsen en annen yogainstruktør. Anonymkode: 110f1...ef1 Woow.. en kjæreste som forvandles til en sexdukke, og blir gulle god igjen etter sex🫡 Enig med deg TS.. Fleksible kvinner er litt utenom det vanlige.. Jeg liker transformers kvinner🥰 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Helt enig - yogaklasser har vært en av mine beste sjekkearenaer. Foruten av å ha gleden av å se mange flotte jenter i minimalt - og tettsittende - klær, i eksponerte posisjoner, får man veldig mye oppmerksomhet som mann i en yogaklasse. Passer på å bytte senter jevnlig slik at det ikke blir for påfallende. Anonymkode: ffaed...545 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig - yogaklasser har vært en av mine beste sjekkearenaer. Foruten av å ha gleden av å se mange flotte jenter i minimalt - og tettsittende - klær, i eksponerte posisjoner, får man veldig mye oppmerksomhet som mann i en yogaklasse. Passer på å bytte senter jevnlig slik at det ikke blir for påfallende. Anonymkode: ffaed...545 Æsj. De fleste damer i yogasalen merker dette, og er ikke der for å bli sett på. Må vi ha kjønssdelte klasser også, så kvinner skal være trygge på å ikke bli beglodd og objektifisert ethvert sted man er? Makan. Anonymkode: 110f1...ef1 5
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Æsj. De fleste damer i yogasalen merker dette, og er ikke der for å bli sett på. Må vi ha kjønssdelte klasser også, så kvinner skal være trygge på å ikke bli beglodd og objektifisert ethvert sted man er? Makan. Anonymkode: 110f1...ef1 Som om ikke kvinnene har like lange blikk på de få mennene som er tilstede på yogatimer. Kanskje kjønnsdelte timer hadde vært lurt, for å få flere menn til å begynne med yoga? Anonymkode: 5067d...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august En normalt slank dame trenger ikke yoga for å klare mer krevende stillinger Anonymkode: c9b4c...6db
Katten.2.0 Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En normalt slank dame trenger ikke yoga for å klare mer krevende stillinger Anonymkode: c9b4c...6db At man er slank betyr ikke at man er tøyelig. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #12 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Som om ikke kvinnene har like lange blikk på de få mennene som er tilstede på yogatimer. Kanskje kjønnsdelte timer hadde vært lurt, for å få flere menn til å begynne med yoga? Anonymkode: 5067d...5a8 100% enig - egen manneyoga øker deltakelsen betraktelig. I tillegg hjelper det om instruktøren er hot... Anonymkode: ffaed...545
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Som om ikke kvinnene har like lange blikk på de få mennene som er tilstede på yogatimer. Kanskje kjønnsdelte timer hadde vært lurt, for å få flere menn til å begynne med yoga? Anonymkode: 5067d...5a8 Og jeg, singel mann 52, som faktisk hadde tenkt å begynne med yoga, fordi jeg tror kroppen min trenger det, men nå må jeg være redd for at kvinnene skal stirre på meg? 😂😂😂 Neida, bare hyggelig om kvinner kaster lange blikk etter meg, men DET tviler jeg på at de gjør….. Anonymkode: 56a8b...911
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 12.27): Æsj. De fleste damer i yogasalen merker dette, og er ikke der for å bli sett på. Må vi ha kjønssdelte klasser også, så kvinner skal være trygge på å ikke bli beglodd og objektifisert ethvert sted man er? Makan. Anonymkode: 110f1...ef1 Objektivisert, du verden....🤨 Anonymkode: afd02...d41 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #15 Skrevet 7. august Er ikke halvpartene av damene på sånne yogatimer damer på 50+ av typen med muffinsmage, tights og tunika? Anonymkode: 733f1...1ca
AnonymBruker Skrevet 7. august #16 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 7.45): Helt enig - yogaklasser har vært en av mine beste sjekkearenaer. Foruten av å ha gleden av å se mange flotte jenter i minimalt - og tettsittende - klær, i eksponerte posisjoner, får man veldig mye oppmerksomhet som mann i en yogaklasse. Passer på å bytte senter jevnlig slik at det ikke blir for påfallende. Anonymkode: ffaed...545 Jeg gadd ikke yoga når det var en eller annen minusvariant av et menneske som alltid skulle stå bak og glo. Og nei, det var ingen kvinner som var interessert i å titte på denne fyren. Finnes det forresten kjønnsdelt tilbud for yoga? Anonymkode: d65ed...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå