Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er en mann i 40-årene som er svak for gummistøvler på kvinner, gjerne i senga. Mine samboere har ikke vært så gira på å ha på seg støvler noe mer enn til regnvær, og jeg har respektert dette uten noe mere mas. Jeg lengte fortsatt etter å møte ei som kan like å ha på seg støvler, men føler det er så sært så spørre om/ønske.

Er støvler en veldig rar ting å tenne på, og hvordan hadde dere reagert hvis en partner tente på gummistøvler?😄

Anonymkode: e2026...f9d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😶

Anonymkode: 20812...add

Skrevet

Ganske sært, synes nå jeg. Og det gjelder egentlig all slags fottøy, også stiletthæler, lange støvletter osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan "funker" den fethisen egentlig? Er det det visuelle eller følelsen av å ta på eller andre ting? For min del hadde det vært uproblematisk å hatt på meg støvler dersom mannen tente på det, men det ville ikke gitt meg noe seksuelt bortsett fra at jeg ville tent på at han tente. 

Vi bruker strømpebukse hver gang vi har sex, jeg tenner ikke på det, men igjen så tenner jeg på mannen sin tenning. 

Ville det vært viktig for deg at dama delte din fethis eller er det nok at hun er villig til å gledelig gjøre det for din del?

Anonymkode: 731ab...ea1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig er jeg stor fan av truger.

Anonymkode: 7e143...fef

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

I motsetning av hva nekene her på kg sier så er dette en ganske vanlig fetish. I alle mine snart 30 år på Internett så går gummistøvler igjen veldig ofte når man snakker om fetisher. Det finnes nok damer som tenner på det også, i det minste er villig til å bruke det for deg. Jeg er kvinne og besatt av sko (også i senga). Heldigvis deler jeg det med partner som liker at jeg bruker det.

Anonymkode: f9828...dbd

• Hjerte 1
Skrevet

Støvler, støvletter, sko.

Helt vanlig. (Men det er vanligere å ikke ha det sånn - og hvis din kjære tenner av eller ikke greier å pule med støvler på, så får du bare leve med det).

Du skal også være klar over at det finnes de som er mer hardcore på gummistøvler, og de deler seg i alle fall på spørsmålet om rene og skitne støvler.

(Hvorfor er det slik med voksne mennesker her inne, jeg ser på et par innlegg her over, at når man konfronteres med adferd man sjøl ikke tør/ ikke vil/ ikke vil innrømme overfor seg selv at man er så skitten at man har lyst/ ikke skjønner vitsen med - så skal den som utviser adferden ubønnhørlig møtes med "æsj du er syk, skitten og ekkel!"?)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 21.13):

😆

Anonymkode: c9dbe...2c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 21.13):

Hoppski i V-stil 😀

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter så med å finne gode barnehage støvler, ble derfor så glad når jeg så tittelen til denne tråden og antok det handlet om barnehage støvler. Men neida. Dette var noe heeelt annet

Anonymkode: dfb1b...fc1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sliter så med å finne gode barnehage støvler, ble derfor så glad når jeg så tittelen til denne tråden og antok det handlet om barnehage støvler. Men neida. Dette var noe heeelt annet

Greit å sjekke hvilket forum tråden ligger i ;)

AnonymBruker
Skrevet

Runker du til Sophie Elise da?

Anonymkode: b4755...38c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hmmm

Du tenkte Barnehage støvler ja........

Under seksualitet...

Hmmm

M@ster.

AnonymBruker
Skrevet

Får gnagsår men hvis jeg bare skal ha de i senga så slipper jeg å gå med de, og det vil være uproblematisk. De kan være noenlunde rene håper jeg, ikke rett fra søledammen?

Anonymkode: 03e51...ba0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2025 den 19.05):

Hvordan "funker" den fethisen egentlig? Er det det visuelle eller følelsen av å ta på eller andre ting? For min del hadde det vært uproblematisk å hatt på meg støvler dersom mannen tente på det, men det ville ikke gitt meg noe seksuelt bortsett fra at jeg ville tent på at han tente. 

Vi bruker strømpebukse hver gang vi har sex, jeg tenner ikke på det, men igjen så tenner jeg på mannen sin tenning. 

Ville det vært viktig for deg at dama delte din fethis eller er det nok at hun er villig til å gledelig gjøre det for din del?

Anonymkode: 731ab...ea1

TS her. Litt vanskelig å forklare helt, men  det visuelle ved at jeg synes støvler ser sexy ut spiller jo inn. Liker form og fasong, samtidig som kanskje lukten av gummi er litt tennende.

Til det siste så er det litt blanda. Det hadde jo vært fint at hun delte fetishen, men det er uansett vanskelig å finne noen som virkelig gjør det. Men at hun kan ta de på uten å føle seg alt for rar, og kan synes det er litt gøy er jo viktig tenker jeg. Men klart ikke noe jeg skal tvinge på noen:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 19.37):

Får gnagsår men hvis jeg bare skal ha de i senga så slipper jeg å gå med de, og det vil være uproblematisk. De kan være noenlunde rene håper jeg, ikke rett fra søledammen?

Anonymkode: 03e51...ba0

Ts her også. Forventer ikke at man må bruke støvler overalt nei. Og de kan helt klart være rene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...