AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Jobber på kontor og sitter derfor store deler av dagen. Flere ganger i løpet av dagen opplever jeg å bli nummen i lår og rumpe, innimellom også i legger. Inni mellom er det slik at jeg snubler når jeg røyser meg opp, fordi bena er uten følelse og jeg ikke merker det før jeg starter å gå. Det gir seg ganske raskt når jeg er i bevegelse igjen, men ubehagelig når jeg snubler rundt. Forslag til hva jeg kan gjøre for å få slutt på dette? Anonymkode: d9f5d...9e8
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Veksle mellom å sitte og å stå når du jobber? Få en pult som kan heves og senkes? Få en sadelstol? Anonymkode: a35fa...48f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobber på kontor og sitter derfor store deler av dagen. Flere ganger i løpet av dagen opplever jeg å bli nummen i lår og rumpe, innimellom også i legger. Inni mellom er det slik at jeg snubler når jeg røyser meg opp, fordi bena er uten følelse og jeg ikke merker det før jeg starter å gå. Det gir seg ganske raskt når jeg er i bevegelse igjen, men ubehagelig når jeg snubler rundt. Forslag til hva jeg kan gjøre for å få slutt på dette? Anonymkode: d9f5d...9e8 Om dette er nyoppstått så hadde jeg tenkt etter om det er pga endring på feks stol og sittestilling, eller om det er noe annet feks hormonendringer kan gjøre at kroppen sovner fortere eller mangel på B12 feks. Har du andre symptomer? Anonymkode: c7b96...c82
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Sitter du ofte med det ene beinet over det andre? Anonymkode: 5cd34...dfb
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Piriformis? Prøv en massasjepistol , se om du finner trigger punkter. Anonymkode: 255ae...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå