AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg er kvinne, 34 år. Er nok bifil, for de siste 15 årene er det kun ei som har gjort meg tent. Hun er gift med en mann, vil ikke ødelegge forholdet deres med å evt. å prøve meg på noe. Så nei, dette vil forbli min hemmelighet. Jeg kommer bare ikke videre! Det verste er at det kun er det seksuelle ved henne jeg ønsker, ikke noe mer. Jeg har datet både menn og kvinner, men «sitter altså fast» i denne kvinnen. Sex med andre gir meg ingenting, så onanerer istedenfor, og da er det altså denne kvinnen jeg fantaserer om. Tre ganger har jeg gått videre med en date, men selvom personen er perfekt for meg på mange måter, tenner jeg ikke seksuelt på dem. Så da må jeg naturligvis kutte dem ut etter en stund.. Har ikke særlig kontakt med henne heller, så har ventet LENGE på at drømmene om henne skal forsvinne. Vi møtes kanskje to ganger i løpet av et år, da kun tilfeldig i butikken. Vekselen noen ord, og går hvert til vårt. Er jeg dømt til å være fanget av kun å ønske sex med henne hele livet? Jeg ønsker et forhold, men det går jo dårlig når det kun er henne jeg ønsker sex med 🫠 Anonymkode: dd0ce...9e7
Dolmøy29 Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Hei. Den der er vond. Og jeg har det på samme måte. Kjenner derfor til hvordan du har det. Skriver under bruker så du kan sende melding om du ønsker. M49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå