Gå til innhold

Spiser noen Toro produkter lenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller blir det sett på som junkfood?

Anonymkode: 62138...a76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi spiser jo fortsatt junkfood her i landet så… tror svaret er ja. 
Jeg eeeeelsker Toro brownies:)

Anonymkode: c0bee...316

• Liker 14
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Mange bruker toro-produkter. Det er derfor det (fremdeles) selges i samtlige butikker. Håper dette hjelper.

Anonymkode: e90ea...b1f

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Toro er mye brukt her i huset.

Anonymkode: 18aeb...523

• Liker 10
Skrevet (endret)

Bruker stadig vekk Toro-produkter! 

Endret av enkefru
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

selvfølgelig, toro er nam nam og veldig raskt å lage, hadde de ikke solgt noe så hadde det nok forsvunnet fra butikkene.

Anonymkode: 4f7a3...c76

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Veldig sjeldent.  

Anonymkode: 043f4...cd9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt Toro-produkter siden Jaktgryte forsvant. Det var den eneste jeg tålte.

Anonymkode: 25667...f2b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser Toro nåe jeg får servert det av mine foreldre på 80 som har lite krefter igjen, men likvele insisterer på å servere meg middag når jeg er på besøk. Det er da gjerne Bali kyllinggryte (og den smaker kjempegodt, hver gang. :fnise: ), bearnaisesaus til biff eller Bretagnesausen til kylling eller svin (også godt, begge deler). De lager ikke bare Toro, altså, og kan godt servere annet tilbehør. 

Selv har jeg ikke brukt Toro på mange år fordi jeg synes det er gøy å lage mat med råvarer, rett og slett. Men jeg er slett ikke fremmed for å skulle ha hverken bearnaisesausen eller Bretagnesausen i skapet igjen. Ei heller Bali. Jeg lager bare annerledes mat, stort sett, mer grønnsaksbasert og ikke så mye sauser. 

Anonymkode: f39f3...692

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke Toro så mye til vanlig, men det er helt genialt når man skal hive i sammen en kjapp kake (kan pimpes opp på ulike måter) til jobb/elever. Toro er jo i stor grad tørrvarer med god dato, så er også perfekt å ha stående på hytta. Bland kun ut med olje og vann, så har man et enkelt måltid i nøden. Eller kake/muffins til plutselig hyttebesøk :) 

Anonymkode: 62f2f...b85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste vaffel fra Toro

Anonymkode: 888ea...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kutta ut Toro. Dyrt, vondt og usunt. Mye rare stoffer oppi der, lager heller sjøl fra bunnen. Og jeg er en latsabb som ikke bryr meg om matlaging, men 40 - 50 kr for ekle e-stoffer og mystiske prosesseringsgreier er for mye.

Anonymkode: fb651...0c8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke brukt Toro på årevis. Hvilke produkter bruker dere? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har kutta ut Toro. Dyrt, vondt og usunt. Mye rare stoffer oppi der, lager heller sjøl fra bunnen. Og jeg er en latsabb som ikke bryr meg om matlaging, men 40 - 50 kr for ekle e-stoffer og mystiske prosesseringsgreier er for mye.

Anonymkode: fb651...0c8

Det jeg og lurte på

Anonymkode: 62138...a76

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker litt Toro, men ikke veldig mye. 
Lasagne går det en del av, blomkålsuppen bruker jeg noen ganger som base og sper på, langpanne sjokoladekake er fast til dugnader, og jeg har ofte pannekakerøren stående i skapet som en kjapp og lettvint løsning når jeg ikke har planlagt heller handlet inn. 

Sauser, gryter, osv. bruker jeg ikke.

Mitt motspørsmål er: Er det noen som kjøper hermetikk på boks middager? Type joikaboller, lapskaus, ferdigpasta osv? 
De er jo i butikken fortsatt, så noen kjøper dem vel?😅

Anonymkode: 11b7b...8e8

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går mest i bretagne kyllingsaus og lett bernaise. Vi spiser kanskje det i snitt 1 gang i måneden max, da vi ikke er så stor på sauser. Lager stort sett maten selv, men synes det er greit med litt meksikansk gryte en gang i blant :)

Anonymkode: 80c46...55a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har ikke brukt Toro-produkter siden Jaktgryte forsvant. Det var den eneste jeg tålte.

Anonymkode: 25667...f2b

den er jo tilbake den,..

Anonymkode: 1d89f...0be

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

selvfølgelig, toro er nam nam og veldig raskt å lage, hadde de ikke solgt noe så hadde det nok forsvunnet fra butikkene.

Anonymkode: 4f7a3...c76

Personlig syns jeg ikke Toro-produktene er spesielt nam nam, men heller ikke grusomme. De fleste av de har dårlig næringsverdi, men det er forskjell fra produkt til produkt så heller ikke det er skrevet i sten. 

Jeg prøver å spise relativt rent og relativt sunt, liker å lage mat og lager det meste mer eller mindre fra bunnen. Men jeg har dager hvor jeg har det travelt, dager jeg er i dårlig form, dager hvor kjøkkenet allerede flyter litt, perioder hvor jeg er på hytte med dårlige kjøkkenfasiliteter og dager hvor jeg får besøk av folk som setter mer pris på ei Toro-suppe enn på noe jeg har laget selv.

Så joda, det blir Toro på meg også jevnlig (ofte pimpa litt opp, men ikke alltid) selv om jeg ikke akkurat syns smaken er noe å feire. 

Anonymkode: 990a4...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke så mye toro lenger, men syns ikke der bør være noen skam i det. De har jo mange gode produkter. 

Jeg føler bare ofte at når jeg kjøper Toro så må jeg tilsette så mye ekstra for at det skal bli et fullverdig måltid. Og da kan jeg igrunnen like gjerne bare lage ting fra bunnen av.

Anonymkode: 04dec...74d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare sjysaus til jul, sper den med ribbe kraft. Det lærte jeg av pappa og det er perfekt til julemiddagen. 

Ellers er det hundre prosent like raskt å lage f.eks suppe fra bunnen som å bruke Toro.

Og Toro kaker,det er en dødssynd for meg! Jeg kan å bake mye bedre enn det. 

Anonymkode: 94d8b...791

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...