AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg har klart å glemme begge passordene til mine hotmailer. Noe som har ført til at jeg kommer ikke på begge. Når jeg skal gjenopprette klarer jeg ikke å huske hvem jeg har sent mail til eller hva jeg plottet som favoritt bil osv Det er såpass lenge siden jeg opprettet dem og sendt noe fra dem. Har mer mottatt. Noen tips til hvordan man fyller ut? Nei, ikke noe telefonnummer eller annen type påloggings mulighet. Anonymkode: 398d3...e2a
TBL12 Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har klart å glemme begge passordene til mine hotmailer. Noe som har ført til at jeg kommer ikke på begge. Når jeg skal gjenopprette klarer jeg ikke å huske hvem jeg har sent mail til eller hva jeg plottet som favoritt bil osv Det er såpass lenge siden jeg opprettet dem og sendt noe fra dem. Har mer mottatt. Noen tips til hvordan man fyller ut? Nei, ikke noe telefonnummer eller annen type påloggings mulighet. Anonymkode: 398d3...e2a Om du ikke har tilgang på passord, passord hint, alternativ e-post, telefonnummer eller har koblet konto mot Microsoft Authenticator blir det komplisert å logge på. Stiller egentlig mye likt som de fleste andre som ikke skal ha tilgang på kontoen. Du kan forøke å kontakte kundestøtte, men må være i stand til å bevise du faktisk er rettmessig eier av kontoen. https://support.microsoft.com/nb-no/account-billing/brukernavnet-og-passordet-mitt-har-sluttet-å-virke-802abb61-19db-4e88-a5ff-fc83c97d1a9d Endret 4. august av TBL12
Luckiness Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Dette skjedde meg en gang. Tror jeg måtte trykke videre at jeg ikke fikk tilgang og måtte svare på mange spørsmål for så å vente noen dager før jeg fikk tilgang. Stod at det var opptil 3-5 dager eller noe. Husker ikke hvilke spørsmål det var. Var nok noe for å kunne verifisere at det var min konto.
TBL12 Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Luckiness skrev (2 minutter siden): Dette skjedde meg en gang. Tror jeg måtte trykke videre at jeg ikke fikk tilgang og måtte svare på mange spørsmål for så å vente noen dager før jeg fikk tilgang. Stod at det var opptil 3-5 dager eller noe. Husker ikke hvilke spørsmål det var. Var nok noe for å kunne verifisere at det var min konto. Metoden benyttes for å varsle eier av konto at "noen forsøker å få tilgang". Om det ikke er reelt vil en da kunne stoppe forsøket. Men, om ikke noe gjøres vil en kunne få tilgang. Det kreves en eller annen form for godkjenning, så om trådstarter ikke har noen måte å godkjenne på vil det ikke nødvendigvis føre frem uheldigvis. Om hvem som helst kan få tilgang (selv om det tar noen dager) uten noe kjennskap til kontoen ville det være enkelt å overta en konto.
Luckiness Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august TBL12 skrev (8 minutter siden): Metoden benyttes for å varsle eier av konto at "noen forsøker å få tilgang". Om det ikke er reelt vil en da kunne stoppe forsøket. Men, om ikke noe gjøres vil en kunne få tilgang. Det kreves en eller annen form for godkjenning, så om trådstarter ikke har noen måte å godkjenne på vil det ikke nødvendigvis føre frem uheldigvis. Om hvem som helst kan få tilgang (selv om det tar noen dager) uten noe kjennskap til kontoen ville det være enkelt å overta en konto. Da har jeg sikkert hatt en eller annen form for telefonnummer, personalia, verifiseringsspørsmål + svar som har lagt inne fra jeg opprettet mailen siden jeg fikk tilgang. For det var ikke en slik type «noen forsøker å få tilgang». Det var stegene jeg fulgte da jeg ikke kom meg videre og hadde glemt passord på begge mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå