Gå til innhold

Hvordan ser Tinder samtalene deres ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som folk er ganske splittet på chat vs å møtes raskt. Personlig foretrekker jeg det siste. Om en dame hele tiden drøyer ting på chat så er jeg ikke ut etter å validere deg når du trenger en boost. Virker som om mange menn brenner seg på å være desperat.

m40+

Anonymkode: 13f31...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser ut som folk er ganske splittet på chat vs å møtes raskt. Personlig foretrekker jeg det siste. Om en dame hele tiden drøyer ting på chat så er jeg ikke ut etter å validere deg når du trenger en boost. Virker som om mange menn brenner seg på å være desperat.

m40+

Jeg er en av de som vil chatte litt først. Jeg vil finne ut hva mannen er ute etter og være tydelig på det. Altfor mange som kun vil ligge, men later som noe annet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (Akkurat nå):

Jeg er en av de som vil chatte litt først. Jeg vil finne ut hva mannen er ute etter og være tydelig på det. Altfor mange som kun vil ligge, men later som noe annet. 

Ja det er kanskje det. Skjønner at damer ønsker å se ann om man har brent seg før. For meg er livet så ufattelig mye mer enn sex.

AnonymBruker
Skrevet

Mann: Hei

Jeg: Hei😊

samtale avsluttet😂

Anonymkode: f6356...e7a

AnonymBruker
Skrevet

Vil du være med på epleslang? ...og så planla vi masse rundt det. Det kan jo være morsomt å charter. Men de må ikke være gørr. Jeg hater kjedelige folk. 

Anonymkode: 2c0e6...4f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mann: Hei

Jeg: Hei😊

samtale avsluttet😂

Anonymkode: f6356...e7a

😅

Hva om du skriver

Heei 😇

Heisann 😘

Jeg bruker IKKE å si hei på disse måtene. Lurer på om flørtende hei kan utsette, men vil du det? Hei uten noe, bryr de seg i det hele tatt? 

Anonymkode: 898b3...624

AnonymBruker
Skrevet

Fra tiden på Tinder, så døde vel 80% av samtalene ut rimelig kjapt. Om det ikke var LITT engasjement der, så orket jeg ikke å være den som hele tiden tok initiativ til nytt tema.

Så var det varianten med grei dialog inntil "så hva liker du da? 😉) 🤮

Tredje variant kunne være at du brukte kvelden på å chatte, "snakkes i morgen da", og deretter var han borte dagen etter. Litt sånn ghosting light der altså.

Nåværende samboer møtte jeg faktisk på Tinder. Veldig lite kommunikasjon på forhånd, møttes den førstkommende helga, full klaff; året etter var vi samboere. 

Anonymkode: c3ad0...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...