Gå til innhold

Hvordan ser Tinder samtalene deres ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er meldingsutvekslingen deres på Tinder eller andre apper?

Har en del samtaler som dør ut, men her er utklipp av den seneste. Merk hun har null bio, så derfor er "samtalen" ganske generisk. Føler at hun kunne kanskje ha vist mer interresse, så vet ikke helt om det er verdt å fortsette her?

Screenshot_20250803_215047_Tinder.thumb.jpg.19012d34d797e785a641fedfb7a48c7a.jpg

Anonymkode: 171b7...fc8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du, ikke tenk så mye på det der. Du er ikke alene om å matche med noen som ikke har noe å gi. Derfor anbefaler jeg deg til å legge minst mulig i den første meldingen, rett og slett bare en føler for å se om det er noen der. De som er interessert vil svare deg uansett. De som ikke svarer ville aldri svart deg.

De aller fleste profilene på Tinder (vet ikke med menn) er helt uten innhold. Noen bilder, Thats it. Ikke hør på disse damene som er lei av å kjedelige, uoriginale åpnere. De er miljøskadet, og ville aldri sendt en første melding selv. De må visst imponeres - noe som setter deg i en helt ubrukelig posisjon for å finne kjærlighet

Anonymkode: cdf42...fe9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke matche med de uten bio, men pleier å si «du kan lite info om deg selv, kan du fortelle litt?» eller spørre hva de ser etter.

Anonymkode: 85f06...752

AnonymBruker
Skrevet

Har hun godtatt å få samtalen sin lagt ut? Uskyldig i dette tilfellet, men uansett privat. 

Anonymkode: a50df...4e7

• Liker 3
Skrevet

Det er helt vanlig med jobbintervju samtalen, etter 3 spørsmål er jeg ferdig med dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det en ting jeg ikke bruker tid på så er det «åpnere». Av de damene jeg har møtt så har jeg bare spurt om å dra en tur på café en dag. Ikke fått et nei hittils. Jeg hater chating.

m40

Anonymkode: 13f31...0c2

• Liker 2
Skrevet

Chatting er egentlig døden. Hater det. Det har jeg innsett nå!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg derimot elsker chattingen og ble kjent med folk, se om man det er noe der som gjør at man vil møtes og finne ut mer. Jeg har ikke nok tid til å møte folk hist og pist, også synes jeg oppriktig chattingen er koselig 😀

Anonymkode: a5ba7...1b4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

3 meldinger maks med lite engasjement standardspørsmål og så spør de om jeg er kåt/vil ha sex med dem/liker sex osv.  Da misliker jeg det plutselig selv om det er min favorittaktivitet og gjester. Tenner ikke på menn som ligger usett og som har bare tassen sin å fare med. Tilknytning, tiltrekning og intelligens er tingen

Anonymkode: 15a1a...ef4

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

3 meldinger maks med lite engasjement standardspørsmål og så spør de om jeg er kåt/vil ha sex med dem/liker sex osv.  Da misliker jeg det plutselig selv om det er min favorittaktivitet og gjester. Tenner ikke på menn som ligger usett og som har bare tassen sin å fare med. Tilknytning, tiltrekning og intelligens er tingen

Gjester, jeg gjester dem definitivt ikke altså. Sorry om noen ble optimist uten grunn her nå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjester, jeg gjester dem definitivt ikke altså. Sorry om noen ble optimist uten grunn her nå

GHOSTHER (satan stavekontroll)

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det en ting jeg ikke bruker tid på så er det «åpnere». Av de damene jeg har møtt så har jeg bare spurt om å dra en tur på café en dag. Ikke fått et nei hittils. Jeg hater chating.

m40

Dette, jeg foreslår som regel å møtes så snart mannen virker hyggelig og oppegående, max en dag. Jeg har brent meg på ukesvis med chatting, og så har han vært helt annerledes når vi møttes, utseende og/eller personlighet. Mange er flinke til å skrive, men klarer ikke å formidle det de har inni seg når man møtes. Ev. så var kjemien bare helt fraværende. Jeg har forsøkt å gi det tid, men har kommet til at om det ikke er en liten gnist engang ved første møte så blir det ikke bedre, jeg vet jo hva jeg ser etter og ikke.

Anonymkode: b7d1f...f3f

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk: hei… jeg spurte litt, han svarte ja.. nei, fint..da gav jeg opp.

Blir ikke samtale av ja, nei, fint.. 😳 så er jeg av de som ofte havner i en slik sveipebølge og om det blir match blir jeg fort unmatchet. Ikke noe problem egentlig, man skal jo like det man ser også. Men jeg har gitt opp hele Tinder 😜 er uansett ikke en av de med masse likes etc.  selv om jeg er dame . Så jeg har bestemt meg for å bare la livet gå sin gang, så får jeg heller stirre intens på menn jeg synes virker koselige 😆

AnonymBruker
Skrevet

Det bare gir meg så utrolig mye mer å se kroppsspråket til hun jeg vil bli kjent med. At hun smiler med øynene eller ler av noe jeg sier,  er så himla mye bedre enn de samme emojiene hele tiden på en chat. 

• Hjerte 1
Skrevet

Gremmes av alle sexsamtalene mange menn hopper rett på... 

AnonymBruker
Skrevet

Nå ramlet jeg aldri utpå den dere Tinder greia og ser jo nok sånne eksempler som dette på hvor tafatt hele opplegget virker.

Det er jo så mye enklere å kunne skravle med folk du møter, en å skulle «chatte» med noen på den måten der.

Anonymkode: 48988...f07

Skrevet

Du skriver at hun kunne ha vist mer interesse, men for meg ser engasjementsnivået helt likt ut for begge parter? Hun svarer med en gang og er positivt innstilt. Hun stiller riktignok ikke et spørsmål tilbake i siste melding, men hun aner vel at det ville fortsatt i samme intetsigende spor. Hvis profilen er blank, hvorfor ikke spørre mer om hvem hun er? Eller gi mer i svarene selv, så hun har noe å spinne videre på? Det er jo ikke kjempesaftig at et fremmed menneske har sett serier i helgen (om ikke man er seriefrelst selv da): Gjør du deg selv interessant nok? Jeg ville i alle fall forsøkt å åpne på helt annet vis, med et kompliment (noe må jo ha fanget oppmerksomheten din), en henvisning til at hun virker hemmelighetsfull og et spesifikt spørsmål om henne. Men nå aner jeg null & niks om Tinder-kulturen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

PJeg har en del slike samtaler. 

Helt uten substans. Noen sier bare God morgen og hcirdan står det til i ukesvis. Jeg mister etterhvert interessen og forstår ikke hva de driver med. Er det sånn at de prøver å se hvor lenge jeg orker å si god morgen? 

Har til og med truffet noen av disse og de fortsetter med denne typen samtaler. Blir liksom "god morgen" "god morgen". "Har du det fint?" " Ja". "Har du det fint" "Ja".  Blir rimelig uinteressant i lengden. 

Og jeg vil ikke begynne med å gå til dypere samtaler om hvordan jeg har det fordi jeg har det ikke lett akkurat nå. 

Men de som er litt mer kreative kan jeg ha lange samtaler med om interesser og ting mellom himmel og jord, eller en flørt som ikke handler bare om hvordan jeg har det. 

Anonymkode: 6a4d5...463

Skrevet

Siste var rett på om jeg har faste pupper eller ei. Ble ikke mer chatting der gitt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg: Bra første melding

Henne: "Hei", "haha", "snap?", "hvordan går det?"

Ofte har disse "mer enn bare et pent ansikt" eller tilsvarende i bioen

Anonymkode: 80415...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...