AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #1 Skrevet 3. august 2025 Møtte en flott fyr for noen måneder siden, helt tilfeldig på en ferietur. I starten var det bare hyggelige meldinger og ikke noe mer enn det. Etterhvert endret tonen seg til flørting og nå har vi møttes flere ganger og har det ordentlig hyggelig sammen. Utfordringen, muligens bare i hodet mitt, er at han kom akkurat ut av ett lengere forhold, vi snakker mange pr. Så jeg lurer egentlig på erfaringene med å date noen som kommer rett fra noe så langvarig. Er det sjanse for at man bare kan hoppe rett inn i ett nytt forhold, eller vil jeg uansett bli en mellomstasjon før noe annet? Livredd for å bli sittende igjen såret fordi jeg bare var nettop det, no reboundgreier. Anonymkode: 89fd9...5b5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #2 Skrevet 3. august 2025 Akkurat ut av et forhold. Jeg vil si sjansen er minimal for suksess. Anonymkode: 9c449...e05 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #3 Skrevet 3. august 2025 Det finnes ikke ett svar på det der, alt avhenger jo av hvordan denne mannen er. Hva liker han best? Å være i forhold eller å være singel? Er han lei av forhold og vil prøve seg på bare løselige forbindelser en tid eller liker han best å være i forhold så han er aktivt klar for å bli sammen med noen igjen? Var det han eller samboeren som valgte å avslutte forholdet kan ha mye å si. Så svaret til det du lurer på er ja. Eller nei. Ja, det kan hende du er en mellomstasjon. Nei, det kan hende han er klar for seriøst forhold selv om han nylig har gått ut av et langvarig forhold. Det er altfor lite informasjon om en mann bare at han har vært i et langvarig forhold og nylig ble singel. Du spør om erfaringene til andre. Min erfaring var at eksen som var gift i 20 år og gikk rett på dating for å finne ny varig kjæreste. Nå varte ikke de to første forsøkene hans, men han møtte meg og vi var sammen i 5 år før jeg ville ut av forholdet. Tre uker etter vårt brudd var han sammen med ny dame som han var sammen med i noen år før neste kone. Han har nå vært gift med henne i 10-11 år eller noe sånt. Så der har du en erfaring, men han er bare en av alle andre menn som kommer ut av langvarig forhold. Du må bare se an tiden og ta ting som de kommer. Lykke til Anonymkode: 38527...233
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #4 Skrevet 3. august 2025 Umulig å si. Vil han egentlig være singel? Hvorfor ble det slutt? Osv Anonymkode: 6a68f...d66
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #5 Skrevet 3. august 2025 Umulig å si. Jeg tenker at du kan leve i nuet jeg, nyte hver dag og se hvordan det utarter seg. Er det "ment to be", er oddsen høy for at det blir dere Anonymkode: 04df2...afc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #6 Skrevet 3. august 2025 Min mann var nyseparert og skulle være singel leeenge da vi møttes. Jeg hadde ikke tid til kjæreste mente jeg, for nettopp startet i ny krevende jobb. Kjærlighet slår til når det slår til. Nå har vi vært gift over 20 år. Ikke stress med det, la det utvikle seg, og så ser du hvor det ender. Det finnes ingen fasit. Anonymkode: 82b78...680 1
Mardina Skrevet 3. august 2025 #7 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Møtte en flott fyr for noen måneder siden, helt tilfeldig på en ferietur. I starten var det bare hyggelige meldinger og ikke noe mer enn det. Etterhvert endret tonen seg til flørting og nå har vi møttes flere ganger og har det ordentlig hyggelig sammen. Utfordringen, muligens bare i hodet mitt, er at han kom akkurat ut av ett lengere forhold, vi snakker mange pr. Så jeg lurer egentlig på erfaringene med å date noen som kommer rett fra noe så langvarig. Er det sjanse for at man bare kan hoppe rett inn i ett nytt forhold, eller vil jeg uansett bli en mellomstasjon før noe annet? Livredd for å bli sittende igjen såret fordi jeg bare var nettop det, no reboundgreier. Anonymkode: 89fd9...5b5 Jeg tenker at det må være opp til hver enkelt. Jeg hadde bare vært singel i 8 mnd, før jeg traff han jeg nå dater. Vi dater fortsatt, er eksklusive og er på vei inn i et forhold med hverandre etterhvert 😊 Jeg for min del trives dårlig som singel. Jeg har mye tid og kjærlighet å gi og synes at livet er bedre når man har noen man kan dele det med 😊 Hvis du og han du dater trives og har det bra sammen, hva er det som egentlig stopper deg fra å bli sammen med han?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #8 Skrevet 3. august 2025 Jeg så en fisk i vannet her forleden. Den svømte mot det lille treet på odden lenger bort. Hva er oddsen for at den svømmer til venstre? Anonymkode: 9960a...551 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #9 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg så en fisk i vannet her forleden. Den svømte mot det lille treet på odden lenger bort. Hva er oddsen for at den svømmer til venstre? Anonymkode: 9960a...551 🤣 Spot on Anonymkode: 83be4...301
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #10 Skrevet 3. august 2025 Oddsen er sannsynligvis bedre om du er litt chill og tar det som det kommer. Ikke alltid lett men å velge noen og å være komfortabel i at det er så hyggelig akkurat nå er et godt utgangspunkt👍 Anonymkode: 83be4...301
AnonymBruker Skrevet 4. august 2025 #11 Skrevet 4. august 2025 Det er da menge som går rett fra et forhold og inn i et nytt. Nå vet nok du bedre enn oss hvordan situasjonen har vært der, men mange er ferdig med forholdet lenge før man bryter fysisk. Jeg ville vært skeptisk hvis bruddet der kom brått og ikke var initiert av han, da tar det ofte tid før man "lander" skikkelig. Ellers så har man ingen garantier i kjærlighet samme hva, så det er dumt å ikke prøve hvis det faktisk er noe som kan bli noe bra. Men det er alltid lurt å bruke litt tid før man går inn i forhold. Ta det rolig og se hvordan det utvikler seg. Bruk tiden på å bli godt kjent. Anonymkode: 5d4bd...b15
AnonymBruker Skrevet 4. august 2025 #12 Skrevet 4. august 2025 Oddsen er utrolig lav. 50 % av ekteskap ender i skilsmisser, og de fleste forhold kommer ikke engang til ekteskap. Beklager, men de aller fleste forhold varer ikke, fra et statistisk perspektiv. Anonymkode: 4f1e3...43b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #13 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 15.20): Min mann var nyseparert og skulle være singel leeenge da vi møttes. Jeg hadde ikke tid til kjæreste mente jeg, for nettopp startet i ny krevende jobb. Kjærlighet slår til når det slår til. Nå har vi vært gift over 20 år. Ikke stress med det, la det utvikle seg, og så ser du hvor det ender. Det finnes ingen fasit. Anonymkode: 82b78...680 Helt enig. Samme situasjon her. Jeg var separert i under to mnd da de ble fyrverkeri og sommerfugler (??) eller lynet slo ned eller hvordan jeg skal beskrive det.. helt syk magi oppsto for oss begge. Det var så bra at det aldri var noe alternativ å la det gå.. ingen av oss var ute etter noe forhold, og her sitter vi nesten et år etterpå og er så lykkelige ❤️ Anonymkode: 11f05...77a
Strigiformes Skrevet 6. august 2025 #14 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt enig. Samme situasjon her. Jeg var separert i under to mnd da de ble fyrverkeri og sommerfugler (??) eller lynet slo ned eller hvordan jeg skal beskrive det.. helt syk magi oppsto for oss begge. Det var så bra at det aldri var noe alternativ å la det gå.. ingen av oss var ute etter noe forhold, og her sitter vi nesten et år etterpå og er så lykkelige ❤️ Anonymkode: 11f05...77a For en herlig solskinnshistorie ☀️
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #15 Skrevet 6. august 2025 Det kommer helt an på situasjonen. Jeg møtte min kjæreste bare noen måneder etter bruddet, men jeg hadde også brukt mange år på å bearbeide bruddet før det skjedde. Og det var jeg som gikk. Anonymkode: 2614f...64f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå