Gå til innhold

Er ekshibisjonisme noe du tenner på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alene på hytta. Soler meg naken på verandaen. Jeg kan se alle som tusler forbi på tur, men de ser ikke meg. Naboen har dog fritt innsyn hvis man legger litt godvilje til. Det tenner meg. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 477fc...1b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange har en liten exhibitionist i seg, så ja.

Anonymkode: d6200...96a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går 99% av tiden hjemme naken. Men jeg tenner ikke på det nei. Jeg gjør det hovedsakelig fordi jeg ønsker å være komfortabel med hvordan jeg ser ut, til tross for "noen kg ekstra" og alle skavankene man har. Jeg ser ikke ut som Sophie Elise eller Isabel Raad, og jeg skammer meg over at jeg er helt naturlig. Noe som er egentlig veldig rart. 

Anonymkode: 72c8c...354

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er selvfølgelig flere som har det sånn 😊

Personlig har jeg det ikke sånn.

Anonymkode: bc707...6ff

Skrevet

Så lenge jeg føler meg trygg på at ingen ser meg så elsker jeg det. Føler meg fri 🙌 Å være naken er noe av det mest naturlige, og det er nydelig og slippe klær 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alene på hytta. Soler meg naken på verandaen. Jeg kan se alle som tusler forbi på tur, men de ser ikke meg. Naboen har dog fritt innsyn hvis man legger litt godvilje til. Det tenner meg. Flere som har det sånn?

Ja k 48

Anonymkode: a0c43...d70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner overhode ikke på det, men synes ikke det er noe merkelig med at andre gjør det. 

Anonymkode: 5f1ff...50d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har ingen naboer som soler seg naken.. men hadde hun pjusket litt på musa hadde hun fått min oppmerksomhet🥰
Der er jo det som er så sinnsykt tennende når: "Exhib møter Voyeur" vi trenger ingen nærkontakt og sex.. Det ville tatt livet av spenningen.. da er det bedre når vi møtes å bare smile, uten å nevne et ord om hva vi holder på med. Det blir vår hemmelige flørt, mellom oss to. Et slags vennskap utenom det vanlige.. da kan vi friste hverandre seksuellt flere ganger, med håndbevegelser i takt❣️😅

Skrevet

Kjenner meg absolutt igjen her ja. Nakenhet ( så lenge det ikke støter noen ), og med litt risk for at noen får et glimt eller to er befriende og opphissende 😇

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg er ikke exhibisjonistisk. Men jeg liker å være naken. Drar gjerne på naturistresorts. Ikke fordi jeg tenner på å vise meg frem, eller på å se andre, men fordi den friheten, ærligheten og stemningen det er på slike steder når alle er seg selv, hvor alt det man ellers skammer seg over er fullt synlig uten at noen dømmer hverandre og hvor det ikke er mulig å se forskjell på fattig og rik eller lege og bussjåfør, det er helt magisk. Man er bare et menneske blandt andre mennesker. Balsam for sjelen, rett og slett. 

Endret av aksase
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye rart her. Å like å være naken når andre ikke ser på, og/eller uten at man tenner seksuelt, er ikke ekshibisjonisme. Det er ikke det tråden inviterer til.

Ekshibisjonisme er å bli kåt av å vise seg frem seksuelt slik at andre ser eller kan komme til å se. Det er ikke nødvendig at andre forstår at handlingen er ment ekshibisjonistisk, eller skjønner at man blir tent. Hva som er "seksuelt" er individuelt. Det er ikke sikkert at andre merker noe en gang, siden det som tenner ikke er seksuelt for dem.

Samboeren min er slik. Hun er egentlig sjenert og hun har kjønnshår. Men om sommeren kan hun tenne voldsomt av å barbere seg helt og bade naken. Dette er vanlig for mange, omgivelsene opplever ikke at de er påprakket noe, men hun kommer hjem hoven og oljeglatt og sulten som en ulv.

Anonymkode: 5486d...cd4

• Liker 3
Skrevet

Her er jo ene balansegang,

Om du som kvinne ligger å soler deg naken, og jeg som nabo for et glimt av din nakne kropp så gjøre jo ikke det noe.
Det gjøre oss vel verken til Ekshibisjonist eller kikker.

Men om jeg blir stående å kikke, så blir jeg vel straks en kikker, og om du liker og blir litt tent av at jeg står å kikker så gjør vel det deg til en ekshibisjonist?

Har faktisk hatt en opplevelse med dette da jeg var ung og bodde i Oslo.
På Frogner, der det lå bolighus med leiligheter som hadde vindu mot gaten i første etasje.
Jeg gikk på fortauet, og ble oppmerksom på en bevegelse i øyekroken, vender naturlig hodet og ser den veien.

Ser da rett inn i en leilighet hvor en ung kvinne tydeligvis kommer rett fra dusjen og inn i stuen uten en tråd.
Jeg snudde hodet og gikk videre.

Hadde jeg stoppet opp for å se mer, mene jeg det hadde kategorisert meg som en kikker.
Men, hun visste jo veldig godt at hun gikk naken foran vindu med full innsikt, var hun da en blotter?...

Skrevet

Jeg kan gå naken fra badet til kjøkkenet for å hente mobilen, selv om jeg passerer vinduene. Jeg gjør det ikke for å vise meg frem, jeg gjør det fordi telefonen ringer og jeg er hjemme i mitt eget hus og gjør akkurat som jeg vil.

• Liker 3
Skrevet
Hunmedham skrev (Akkurat nå):

Jeg kan gå naken fra badet til kjøkkenet for å hente mobilen, selv om jeg passerer vinduene. Jeg gjør det ikke for å vise meg frem, jeg gjør det fordi telefonen ringer og jeg er hjemme i mitt eget hus og gjør akkurat som jeg vil.

Høres helt greit ut.
Og kanskje noen får et glimt av deg gjennom vinduet, det er jo heller ikke noe problem.

Men du hadde vel neppe likt om noen som gikk forbi akkurat da stoppet opp og sto å stirret inn vinduene dine for å få sett mer..

Det må være helt greit å gå naken rundt hjemme, uten at noen skal henge seg opp i det.
Men..
I samme strøk der jeg så den unge kvinnen jeg nevnte var det en bygård som lå slik at man så rett inn i stuen til enkelte når man gikk på gaten  forbi. I den ene leiligheten der var det en mann som likte gå naken...
Han ble beskyldt for blotting, fordi kvinner og barn som gikk forbi kunne se rett inn til ham, og han måtte forstå at slikt gikk ikke an.
Om han skulle gå naken måtte han trekke for gardinene..

AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (12 minutter siden):

Men tråden handler jo om de som gjør det fordi de blir/kan bli sett.

Anonymkode: 6bbe5...e17

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Mye rart her. Å like å være naken når andre ikke ser på, og/eller uten at man tenner seksuelt, er ikke ekshibisjonisme. Det er ikke det tråden inviterer til.

Ekshibisjonisme er å bli kåt av å vise seg frem seksuelt slik at andre ser eller kan komme til å se. Det er ikke nødvendig at andre forstår at handlingen er ment ekshibisjonistisk, eller skjønner at man blir tent. Hva som er "seksuelt" er individuelt. Det er ikke sikkert at andre merker noe en gang, siden det som tenner ikke er seksuelt for dem.

Samboeren min er slik. Hun er egentlig sjenert og hun har kjønnshår. Men om sommeren kan hun tenne voldsomt av å barbere seg helt og bade naken. Dette er vanlig for mange, omgivelsene opplever ikke at de er påprakket noe, men hun kommer hjem hoven og oljeglatt og sulten som en ulv.

Anonymkode: 5486d...cd4

Det stemmer det du skriver.. men TS tenner jo på tanken at naboen får ferten av henne.. Hun vil nok helst se at gardinene blafrer i takt med håndbevegelsene, eller at han er usjenert og spruter ut av vinduet🫡

AnonymBruker
Skrevet

Å så veldig - jeg er både exhibsjonist og voyeur. Hadde min kone vært noenlunde i samme sjangeren hadde det vært enda bedre :) Tanken på at noen ser meg - og nyter synet gjør meg ubeskrivelig kåt, og andre veien også... synes det er digg at det er flere likesinnede...

Anonymkode: f64eb...7e7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (24 minutter siden):

Det stemmer det du skriver.. men TS tenner jo på tanken at naboen får ferten av henne.. Hun vil nok helst se at gardinene blafrer i takt med håndbevegelsene, eller at han er usjenert og spruter ut av vinduet🫡

hva om TS er mann?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

hva om TS er mann?

Du har helt rett.
TS skriver ikke noe om kjønn. TS skriver jo heller ikke noe om legning,
Så her kan det jo være at dersom TS er mann, så kan han fortsatt like at @Bamseklemmer beveger gardinene og spruter.

Kan også være en kvinne, som pirres av at andre kvinner ser henne naken..
🙃😉

AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (På 4.8.2025 den 14.25):

Du har helt rett.
TS skriver ikke noe om kjønn. TS skriver jo heller ikke noe om legning,
Så her kan det jo være at dersom TS er mann, så kan han fortsatt like at @Bamseklemmer beveger gardinene og spruter.

Kan også være en kvinne, som pirres av at andre kvinner ser henne naken..
🙃😉

Blotting er det stort sett menn som tenner på.

Anonymkode: 5f825...9be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...