AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Jeg er så lei av at han prøver å få sex med å begynne å gni penisen sin mot låret eller at han bare tar på meg nedentil. Jeg har sagt gang på gang på gang at det tenner meg mest av alt om han kan gi starte med å gi meg et kyss, men jeg føler meg av og til som en hodeløs kropp han kan ha sex med. Han er kun interessert i bryst og underliv føler jeg.. Når det blir slik så orker jeg ikke ha sex. Og om han mot formodning da, en gang i skuddåret gir meg kyss så kan du banne på at det er for at han er kåt. Han kysser meg ALDRI med mindre han har en baktanke. Og så sier sikkert folk- hva gjør jeg? Jo da jeg har jo prøvd å gi kyss eller klem, om jeg gjør det på stua så tar han det alltid som en direkte invitasjon til sex. Gjør jeg det i senga er han rett på med hendene der nede. Føler seriøst jeg er med en kåt 18 åring av og til, for de holdt jo på slik… Anonymkode: 9e48d...5fe 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Jeg er SÅ kilen at han kan ikke kysse meg å halsen sånn plutselig som er hans måte å starte på. Stort sett har det alltid vært jeg som tar initiativet da jeg ønsker mest sex og jeg spør bare rett ut eller tar han på pikken. Han har ikke sagt at han ikke det, så da fortsetter jeg med det. Anonymkode: 342db...141
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Vi har en «greie» med at vi bare spør. «Skal vi ha sex?». Eller noe lignende. For oss er det enkle det beste. Anonymkode: 8dd67...159 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Han kysser meg på toppen av hodet, og begynner å stryke meg på brystene. Han går ikke videre før jeg har kysset ham tilbake. Litt for beskjeden til tider, synes jeg. Anonymkode: 4d955...0b4
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Skjønner at han vil ha sex når han letter på rumpa fra sofaen og begynner å gjøre husarbeid. Anonymkode: f56db...fae 1 2 1
Mardina Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Han sier bare "kos?" 😍 Eller han bare forsyner seg, noe han selvfølgelig får lov til 😍 Vi dater, men har hatt sex siden date nr. 2 🥰
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Mardina skrev (5 minutter siden): Han sier bare "kos?" 😍 Eller han bare forsyner seg, noe han selvfølgelig får lov til 😍 Vi dater, men har hatt sex siden date nr. 2 🥰 Aha, ja på datern går det. Etter 20 år går det ikke.. Anonymkode: 9e48d...5fe
Mardina Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Aha, ja på datern går det. Etter 20 år går det ikke.. Anonymkode: 9e48d...5fe Han skal få lov til å kalle sex for kos, så lenge han vil 🥰 Liker godt at han kaller det for "kos" 🥰 Klarer ikke motstå han da 😍 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august Kjenner meg så sykt igjen i dette TS. Fikk ikke et kyss på flere år, og sex var kun forbeholdt bryst og underliv... Nå er han eks. Anonymkode: 220e7...37a 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august "Vil du ha kuk? " "Jatakk. " Sånn er det etter 20 års ekteskap. Anonymkode: 4454b...29e
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Han er dessverre ikke interessert. Anonymkode: 8250c...b86
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august Vi sier bare rett ut skal vi ha sex? ellers så koser han og klemmer til jeg ber han ha sex med meg 😅 Anonymkode: daa7f...ad3
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skjønner at han vil ha sex når han letter på rumpa fra sofaen og begynner å gjøre husarbeid. Anonymkode: f56db...fae Takk for at du bekrefter at sex for kvinner handler om belønning eller straff til mannen. Anonymkode: 09280...5e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for at du bekrefter at sex for kvinner handler om belønning eller straff til mannen. Anonymkode: 09280...5e1 Bekrefter for hvem? Har vi damer en enkelt hjernecelle på deling tenker du? Hun sa heller ikke, jeg tvinger han til punkt, punkt, punkt. En annen mæte å se det på er, han tar initiativ til å skape en hyggelig atmosfære, og slik vet hun han har lyst. Straff å rydde i eget hjem du liksom. Kanskje når vi var barn å måtte lære, men ikke som voksen. Da har vi ansvar. Anonymkode: 58b17...b70 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 16.50): Han kysser meg på toppen av hodet, og begynner å stryke meg på brystene. Han går ikke videre før jeg har kysset ham tilbake. Litt for beskjeden til tider, synes jeg. Anonymkode: 4d955...0b4 Syns kyss på hodet høres koslig ut. Har du snakket med han om at du kunne tenkt deg noe annet? Anonymkode: 58b17...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå