AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Derfor ungår jeg å bli tatt bilde av, ser alltid helt grusom ut på bilder, andre og som har det sånn? Anonymkode: 4d2ef...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Ja, føler meg helt jævlig på bilder, blir nesten skremt, ikke det trynet og den kroppen jeg ser i speilet 😅 Anonymkode: 7f7f4...413
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august Ja. Men hvorfor er dette postet under "Data, spill og teknologi"? Anonymkode: f5850...55f
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Men hvorfor er dette postet under "Data, spill og teknologi"? Anonymkode: f5850...55f Fordi det sannsynligvis er teknologien som er problemet, i det minste delvis. TS og mange andre selverklært ufotogene burde sikkert lært seg litt om brennvidde og lyssetting. Anonymkode: fd09e...51d
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Det betyr at åndene passer på deg ❤️ Anonymkode: de64a...25c
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Samme her. Får høre at jeg er veldig pen, og det ser sånn ut i speilet hjemme også. Men bilder? Nix. Helt krise! Anonymkode: 7cbe9...98e
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Samme her. Har nesten ingen bilder av meg med barna. Det er trist. Anonymkode: 1253b...7e6
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august Jeg har det motsatt. Og det er faktisk verre. Fin på bilder, stygg i virkeligheten. Så jeg er glad jeg ikke trenger å nettdate . Anonymkode: 0c0de...c73 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #12 Skrevet 2. august Samme her. Blir deppa hver gang Anonymkode: 92cc2...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå