Gå til innhold

Har mensen men skal i bassenget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i bassenget men har fått mensen, har hørt at det går an å bade med tampong, men er veldig skeptisk til det, redd for at den ikke holder. Noen som har erfaring med det? 

Anonymkode: 8bbb7...b85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aktiv svømmer her, tampong holder. 

Anonymkode: 612ad...268

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tampong holder i massevis. Bytt etter bading og kos deg :) 

Anonymkode: 0f4bb...fed

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal i bassenget men har fått mensen, har hørt at det går an å bade med tampong, men er veldig skeptisk til det, redd for at den ikke holder. Noen som har erfaring med det? 

Om du har stoee blødninger som meg så holder det ikke. Blør du litt så går det fint!

Anonymkode: 0c916...8a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tampong har alltid holdt for meg. Jeg har merket at jeg må skifte den oftere enn når jeg ikke bader når jeg ikke har store blødninger, fordi den også suger til seg litt vann og dermed blir full fortere (pleier å bytte den hver 2. til 3. time)

Anonymkode: cbe2a...53b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har droppet bading de gangene, da jeg ikke fikk til tampong. 

Anonymkode: 8fcb9...c5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er 1. dag av mensen og har ikke tenkt å være der så lenge, max 2 timer. Mitt mareritt er at den blir fylt med vann og da har jo ikke mensen noe plass å gjør av seg enn å renn nedover leggen 😬

AnonymBruker
Skrevet

Holder kanskje, kanskje ikke. Time will tell.

Anonymkode: 08d29...d6a

AnonymBruker
Skrevet

Men burde jeg da gå opp i tampong størrelse hvis jeg skal bade? Bruker de blåe vanligvis så kanskje ta de som er rosa fra OB?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Holder kanskje, kanskje ikke. Time will tell.

Anonymkode: 08d29...d6a

😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er 1. dag av mensen og har ikke tenkt å være der så lenge, max 2 timer. Mitt mareritt er at den blir fylt med vann og da har jo ikke mensen noe plass å gjør av seg enn å renn nedover leggen 😬

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men burde jeg da gå opp i tampong størrelse hvis jeg skal bade? Bruker de blåe vanligvis så kanskje ta de som er rosa fra OB?

Det har aldri skjedd meg, at sen har blitt så fyllt med vann, det er jo ikke åpent hull rett opp liksom for det meste 😅

Ta den rosa så er du sikker, er de jeg bruker 

Anonymkode: 612ad...268

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta noen som er mer dråper på, som tar mer i mot. Måtte bruke de største og byttet hver 40min, på slutten av uken når jeg hadde mensen. Men jeg blødde ekstremt mye. så badet svært sjelden. Blør du normalt eller lite holder det nok fint. Ta en som tar mer enn den du vanligvis bruker, så bytter du etter 1 time. Da unngår du også å få uvi så lett. Og du ser kordan det går i forhold til mengden.

Anonymkode: 0c916...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøre menskopp? Slipper du helt å tenke på det 

Anonymkode: d3e6f...615

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri badet med mensen og forhåpentligvis slipper i fremtiden, så har aldri tenkt tanken på å kjøpe menskopp. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar da prøver jeg.😅😅😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er også mitt forslag. For meg funker ikke tampong, da blir det en sky av blod etter meg. Men menskoppen holder helt tett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri badet med mensen og forhåpentligvis slipper i fremtiden, så har aldri tenkt tanken på å kjøpe menskopp. 

Menskopp er genialt i alle sammenhenger, ikke bare ved bading. Det er litt knot i starten, så du bør ha prøvd den noen ganger før du bruker den ved bading.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du følt deg komfortabel med å gå i bassenget hvis du visste at alle de andre som badet hadde mensen? 

Anonymkode: 2c063...ce2

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk konkurransesvømming. Massevis av jenter og damer. Helt vanlig å bruke tampong.

Anonymkode: df84c...016

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Men jeg har store blødninger og tampong holder ikke en halvtime for meg.

Anonymkode: e6965...03e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...