AnonymBruker Skrevet 2. august #1 Skrevet 2. august Skal i bassenget men har fått mensen, har hørt at det går an å bade med tampong, men er veldig skeptisk til det, redd for at den ikke holder. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 8bbb7...b85
AnonymBruker Skrevet 2. august #2 Skrevet 2. august Aktiv svømmer her, tampong holder. Anonymkode: 612ad...268 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Tampong holder i massevis. Bytt etter bading og kos deg Anonymkode: 0f4bb...fed 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skal i bassenget men har fått mensen, har hørt at det går an å bade med tampong, men er veldig skeptisk til det, redd for at den ikke holder. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 8bbb7...b85 Om du har stoee blødninger som meg så holder det ikke. Blør du litt så går det fint! Anonymkode: 0c916...8a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Tampong har alltid holdt for meg. Jeg har merket at jeg må skifte den oftere enn når jeg ikke bader når jeg ikke har store blødninger, fordi den også suger til seg litt vann og dermed blir full fortere (pleier å bytte den hver 2. til 3. time) Anonymkode: cbe2a...53b 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Jeg har droppet bading de gangene, da jeg ikke fikk til tampong. Anonymkode: 8fcb9...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Det er 1. dag av mensen og har ikke tenkt å være der så lenge, max 2 timer. Mitt mareritt er at den blir fylt med vann og da har jo ikke mensen noe plass å gjør av seg enn å renn nedover leggen 😬 Anonymkode: 8bbb7...b85
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Holder kanskje, kanskje ikke. Time will tell. Anonymkode: 08d29...d6a
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Men burde jeg da gå opp i tampong størrelse hvis jeg skal bade? Bruker de blåe vanligvis så kanskje ta de som er rosa fra OB? Anonymkode: 8bbb7...b85
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Holder kanskje, kanskje ikke. Time will tell. Anonymkode: 08d29...d6a 😅 Anonymkode: 8bbb7...b85
AnonymBruker Skrevet 2. august #11 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er 1. dag av mensen og har ikke tenkt å være der så lenge, max 2 timer. Mitt mareritt er at den blir fylt med vann og da har jo ikke mensen noe plass å gjør av seg enn å renn nedover leggen 😬 Anonymkode: 8bbb7...b85 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men burde jeg da gå opp i tampong størrelse hvis jeg skal bade? Bruker de blåe vanligvis så kanskje ta de som er rosa fra OB? Anonymkode: 8bbb7...b85 Det har aldri skjedd meg, at sen har blitt så fyllt med vann, det er jo ikke åpent hull rett opp liksom for det meste 😅 Ta den rosa så er du sikker, er de jeg bruker Anonymkode: 612ad...268 4
AnonymBruker Skrevet 2. august #12 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men burde jeg da gå opp i tampong størrelse hvis jeg skal bade? Bruker de blåe vanligvis så kanskje ta de som er rosa fra OB? Anonymkode: 8bbb7...b85 Ta noen som er mer dråper på, som tar mer i mot. Måtte bruke de største og byttet hver 40min, på slutten av uken når jeg hadde mensen. Men jeg blødde ekstremt mye. så badet svært sjelden. Blør du normalt eller lite holder det nok fint. Ta en som tar mer enn den du vanligvis bruker, så bytter du etter 1 time. Da unngår du også å få uvi så lett. Og du ser kordan det går i forhold til mengden. Anonymkode: 0c916...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #13 Skrevet 2. august Hvorfor ikke bare kjøre menskopp? Slipper du helt å tenke på det Anonymkode: d3e6f...615
AnonymBruker Skrevet 2. august #14 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke bare kjøre menskopp? Slipper du helt å tenke på det Anonymkode: d3e6f...615 Har aldri badet med mensen og forhåpentligvis slipper i fremtiden, så har aldri tenkt tanken på å kjøpe menskopp. Anonymkode: 8bbb7...b85
AnonymBruker Skrevet 2. august #15 Skrevet 2. august Takk for alle svar da prøver jeg.😅😅😅 Anonymkode: 8bbb7...b85
Hulderen Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor ikke bare kjøre menskopp? Slipper du helt å tenke på det Anonymkode: d3e6f...615 Dette er også mitt forslag. For meg funker ikke tampong, da blir det en sky av blod etter meg. Men menskoppen holder helt tett.
Hulderen Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri badet med mensen og forhåpentligvis slipper i fremtiden, så har aldri tenkt tanken på å kjøpe menskopp. Anonymkode: 8bbb7...b85 Menskopp er genialt i alle sammenhenger, ikke bare ved bading. Det er litt knot i starten, så du bør ha prøvd den noen ganger før du bruker den ved bading. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #18 Skrevet 2. august Hadde du følt deg komfortabel med å gå i bassenget hvis du visste at alle de andre som badet hadde mensen? Anonymkode: 2c063...ce2
AnonymBruker Skrevet 2. august #19 Skrevet 2. august Sjekk konkurransesvømming. Massevis av jenter og damer. Helt vanlig å bruke tampong. Anonymkode: df84c...016
AnonymBruker Skrevet 2. august #20 Skrevet 2. august Jeg ville ikke gjort det. Men jeg har store blødninger og tampong holder ikke en halvtime for meg. Anonymkode: e6965...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå