Knøttet Skrevet 24. mars 2006 #1 Del Skrevet 24. mars 2006 hei:) Jeg veier kanskje bittelitt formye, iallfall i forhold til hva jeg har gjort før. Jeg var slank hele barndommen og tenårene, og har gått opp en 10 kg siden videregående. Jeg er ikke heeelt fornøyd med magen, og vil gjerne stramme opp litt, ikke trening, bare oppstramming. Hva kan gjøres ? Er det noen vits med sit-ups f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 24. mars 2006 #2 Del Skrevet 24. mars 2006 Ikke trening, bare oppstramming? Jeg kan ikke skjønne hvordan du skal klare å stramme opp uten å trene, jeg da Hvis du vil omdanne fett til muskler, så må du nok regne med å jobbe litt for det. Jeg tror ikke sit-ups alene vil hjelpe deg. En flat og markert mage henger også nøye sammen med ryggen og holdningen din, og da gir det seg selv at du må trene flere muskelgrupper. Men det høres ut som om Pilates eller Core-timer kan være noe for deg. Pilates kan du jo trene hjemme på stuegulvet - det er absolutt oppstramming, men (dessverre) også trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 24. mars 2006 #3 Del Skrevet 24. mars 2006 Pilates er gøy og "annerledes" trening. en smule mere helhetlig en noen situpser på gulvet. Tror som innleggeren ovenfor at det ikke hjelper særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 24. mars 2006 #4 Del Skrevet 24. mars 2006 Sorry, ingen 'oppstramming' uten trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 26. mars 2006 #5 Del Skrevet 26. mars 2006 Prøv Bailine! Det skal stramme opp. Og det beste av alt: Du behøver ikke gjøre noenting! Du bare ligger der og slapper av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå