Blackjack Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 www.trafikanten.no Fra oss går siste trikken ca halv ett tror jeg? Skulle du ikke opp hit ikveld?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 www.trafikanten.no Fra oss går siste trikken ca halv ett tror jeg? Skulle du ikke opp hit ikveld? ← Jo, skal til C åtte, og lurte på å kjøre, men så skal hun visst kjøpe inn noe drikkevarer...
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Kan'ke du gjøre det for meg a? Du og samboe tok jo den sist vi var ute her, når du hadde med kompisen din også
Blackjack Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Men du skal da motsatt vei av den vi tok? Gidder ikke sjekke for deg, du har ikke lov til å være så lat! Dessuten kom aldri trikken den kvelden, så vi tok taxi.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 www.trafikanten.no Der få du opplysninger om raskeste ute, alternative rute, hvor langt du eventuelt må gå, og alt mulig annet du måtte lure på om kollektivtilbudet i Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå