Gjest lala30 Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Spiste en liten boks med sukkerfrie pastiller og jammen tåler jeg ikke dem særlig godt.. Kjempevondt i magen, diare og magen står ut som om jeg skulle vært i niende måned.. (vil anta det er luft?) Noen som har noen tips til meg? (beklager utbroderingen her.. litt ekkelt )
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Knekkebrød. Hold deg unna ost og melkeprodukter
Gjest gjesta Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 det er lakserende tilsetningsstoffer i slike sukkerfrie drops. Vil nok gå over av seg selv, jeg har også fått det litt sånn når jeg har spist en hel eske.
hecuba Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Idoform-tabletter. Det har jeg god erfaring med. Ellers burde du kanskje sjekke om du ikke tåler melk.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 det er lakserende tilsetningsstoffer i slike sukkerfrie drops. Vil nok gå over av seg selv, jeg har også fått det litt sånn når jeg har spist en hel eske. ← Det er ikke ekstra tilsetningsstoffer, men faktisk selve søtstoffet som kan virke lakserende. Jeg tålte ikke Dietorelle-karameller, de gav meg en dag hjemme fra jobb. Banan vil jeg ikke anbefale, det er tungt fordøyelig, og irriterer magen mer. Spis tørt knekkebrød, drikk cola uten kullsyre, og mest mulig vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå