Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

String er ikke mye pent på dvaske romper. Bør være litt stram og spretten isåfall. Selv orker jeg ikke å gå med stringtruser engang. Gnager inn i rompa og er ubehagelig!

Kvinne.

Anonymkode: f8ceb...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle menn burde begynne å gå med string, så kanskje damene ser hvor dumt det ser ut 😅

Anonymkode: 7f2e3...8d1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 20.42):

Pupper og romper er jo helt naturlig..

Anonymkode: 8afe9...fb3

Så da er det også helt greit for deg at onkel Oskar og hans kompiser drar badebuksa opp i rumpesprekken? Fordi det er helt naturlig) 

Anonymkode: 96924...556

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 11.38):

Ja, absolutt. Det viser at du er komfortabel med egen kropp, selv om den kanskje har noen kilo for mye. Elegant og supersexy. 

Anonymkode: 04c82...dfa

Dette gjelder vel også for menn? Uansett alder og vekt? 

Så til alle menn: Dra badebuksa langt opp i sprekken, og vær elegant og supersexy! 

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke string er noe pent på noen, jeg heller. Men vanlig, evt litt smal truse er fint. 

Jeg er slank og godt trent, men har så store kjønnslepper at jeg alltid går med bokser-shorts i bikini :( Synes ikke det er noe fint, men.. Klarer ikke truse pga hvordan det ser ut forfra.. 

Anonymkode: 82036...cfc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker string, både som undertøy og badetøy. Ingenting er så vakkert som det. Men for meg som er langt over 40 synes jeg faktisk at det er mer attraktivt på damer på rundt min alder som ikke har perfekte kropper, men kanskje noen kilo for mye og en og annen skavank... Hvis hun er mor i tillegg blir det ekstra hyggelig.

Anonymkode: 9ba50...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...