Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (7 minutter siden):

Eeeeewww

Nettopp 

Anonymkode: 7f2e3...8d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Tipper pipa hadde fått en annen tone om alle menn begynte gå med string 😅 og det er jo like lite lekkert for kvinner 

Bare å ta seg en tur til Brasil det så ser man masse av det. Var ikke uvanlig i middelhavslandene på 90-tallet heller. Sånn sett savner jeg 90-tallet, standardbekledningen for damer på stranda i syden var string underdel og ingen overdel ;)

Anonymkode: 28b3d...4b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tipper pipa hadde fått en annen tone om alle menn begynte gå med string 😅 og det er jo like lite lekkert for kvinner 

Mannen min bruker ofte string i syden, bare lekkert det! 😎☀️ ikke kun forbeholdt oss jenter.

Anonymkode: 4edd6...28b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig! En ting når en ligger i ro, men når en beveger seg, spiller sandvolleyball osv, ser det bare ekkelt ut. 

Anonymkode: cc493...a28

Skrevet

Jeg har ikke behov for å se hele bæsjeapparatet til fremmede. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe ønske om å vise fram rompa og ikke er string noe behagelig å gå med heller. 

Anonymkode: f8ceb...f2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at kvinner selv er sinn største fiende.

Bæsjeapparat 😅

Vi menn klarer å la være å nistirre i anus på kvinner i string.

Anonymkode: 91931...03d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i syden, og synes det er vulgært. Det er greit så lenge man ligger på en solseng, men det er ikke greit å gå sånn gjennom en restaurant der folk sitter og spiser lunch, uansett om man må gå gjennom restauranten for å komme til toalettet. Sleng på deg en kjole, eller ta i det minste håndkleet rundt deg! Ville du gått på restaurant iført stringtruse hjemme? 

Og minst like ille; dere som går gjennom byens gater i bikini eller badebukse. Om dere ikke har respekt for andre mennesker, kunne dere kanskje hatt såpass selvrespekt at dere dekket badetøyet med en kort kjole og at menn tok på seg en T- skjorte og en shorts over speedoen?

Tenk over hvordan dere fremstiller dere i syden, og spør dere selv om dere ville gått sånn på gata hjemme.  For det tror jeg faktisk de færreste ville gjort. Stikke innom en butikk i badetøy, med hele ræva bar? 

Badetøy er kun ok på stranden, på bassengkanten og hjemme i egen hage/ balkong. 

Jeg er oppvokst på naturiststrand, og har et veldig avslappet forhold til kropp, men alt til sin tid. Jeg vil ikke under noen omstendigheter se en naken ræv når jeg sitter og spiser! 

Anonymkode: a0755...aa1

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Morsomt at kvinner selv er sinn største fiende.

Bæsjeapparat 😅

Vi menn klarer å la være å nistirre i anus på kvinner i string.

Anonymkode: 91931...03d

Jeg kan forsikre deg om at jeg heller ikke har lyst til å se hele bæsjeapparatet til menn heller. Her skiller jeg ikke på kjønn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 15.11):

Kvinner bør bruke det, men bør unngå det 😘

Anonymkode: 8afe9...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner bør heller ikke bruke de.

Anonymkode: e6506...147

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke fint ut på noen.

Anonymkode: 11a56...31d

• Liker 1
Skrevet

Synes egentlig string er finere enn de som har en bikinitruse med innsydd ekstra rumpesprekk-søm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosa Dartle skrev (På 16.8.2025 den 7.17):

Synes egentlig string er finere enn de som har en bikinitruse med innsydd ekstra rumpesprekk-søm.

Synes det ser finest ut med string uansett fasong på damene for å være ærlig. SELVTILLITEN ved det som er sexy

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Change har mange fine blant annet!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Synes det ser finest ut med string uansett fasong på damene for å være ærlig. SELVTILLITEN ved det som er sexy

Selvtillit er alltid sexy :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ei dame på rundt 70 som tydelig hadde string og gikk i stram bukse som gikk langt inn i ræva. Slakke rompe-baller. Ble nesten kvalm.

Anonymkode: e6506...147

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange meninger om andres kropper og klesvalg😂 Rart å være så negativ til ett annet menneskets valg av klesplagg🫣

Anonymkode: 6699d...90f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 12.12):

Her var det mange meninger om andres kropper og klesvalg😂 Rart å være så negativ til ett annet menneskets valg av klesplagg🫣

Anonymkode: 6699d...90f

Mye sure bitre koner som ikke kler det som har disse meningene…

Skrevet

Her var det jammen mye negative folk! Utrolig hvor mye man bryr seg med hva andre har på seg. Jeg bruker stringbikini på stranda, og det er fordi jeg trives med det og liker det. Noen liker det og noen liker det ikke, men jeg kunne ikke ha brydd meg mindre.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...