AnonymBruker Skrevet 1. august #41 Skrevet 1. august Det er så forbanna harry. Anonymkode: 4998d...efb 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #42 Skrevet 1. august Etter å ha ligget på en solseng rett foran fotdusjen mellom stranda og hotellet i et par dager har jeg faktisk reflektert litt over dette. Der var det konstant utsyn til ræv, og konklusjonen er som følger. String-bikini er ikke pent på noen! Unntaket må ha vært et par ungjenter, som strengt tatt nok var litt unge til å vise seg offentlig i string-bikini (?) Selv på slanke veltrente kvinner ser string-bikini stygt ut på. De ser seg nok i speilet og tenker det ser ok ut, men det de mangler er innsikt i hvordan det ser ut, fra alle vinkler, når de beveger seg. Da tyter bulker og cellulitter frem, og det er svært lite pent! (Ja, TO fulle 10-timers-dager med ufrivillig utsikt rett på ræv, og INGEN voksne kvinner i string som det så bra ut på. INGEN!) Anonymkode: 39dab...798 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #43 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er for tiden i syden og det er mange som går i string bikini, uansett kroppsfasong. Det er ikke pent og ingen burde gå med det. Er det så viktig å bli brun i rumpa?🤔 Hva mener du? Anonymkode: 63287...3d4 De blir jo ikke "brun i rumpa", men brun på rumpeballene Stor forskjell på det gitt. Anonymkode: f7eb1...2b3 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #44 Skrevet 1. august Synes det er fint både på meg selv og andre, bruker det bare på stranda og ved bassenget så klart Anonymkode: c9008...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #45 Skrevet 1. august Synes det er både stygt og kvalmt, uansett alder og størrelse. Men de fleste som bruker det er småfeite ungjenter, og det er ikke et lekkert syn 😵💫 Anonymkode: afe6f...307 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #46 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter å ha ligget på en solseng rett foran fotdusjen mellom stranda og hotellet i et par dager har jeg faktisk reflektert litt over dette. Der var det konstant utsyn til ræv, og konklusjonen er som følger. String-bikini er ikke pent på noen! Unntaket må ha vært et par ungjenter, som strengt tatt nok var litt unge til å vise seg offentlig i string-bikini (?) Selv på slanke veltrente kvinner ser string-bikini stygt ut på. De ser seg nok i speilet og tenker det ser ok ut, men det de mangler er innsikt i hvordan det ser ut, fra alle vinkler, når de beveger seg. Da tyter bulker og cellulitter frem, og det er svært lite pent! (Ja, TO fulle 10-timers-dager med ufrivillig utsikt rett på ræv, og INGEN voksne kvinner i string som det så bra ut på. INGEN!) Anonymkode: 39dab...798 Bulker og cellulitter tyter jo frem i enhver bikini altså, så akkurat det er jo ikke et godt argument 😅 Anonymkode: cb0f8...24b 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #47 Skrevet 1. august Det er som med alt. Det kommer an på hvem som går med den. Hvis du googler "beautiful model with string bikini" så finner du en del eksempler på folk som kler det. Personlig synes jeg string er super-ubehagelig. Kler det heller ikke lenger😂 Oppsummering: Forskjellige kropper er fine i forskjellige ting...og alle har noe fint som kan fremheves, uansett utseendet. Anonymkode: dab48...c52
AprilLudgate Skrevet 1. august #48 Skrevet 1. august Macro skrev (2 timer siden): Det går jo evt an å spise et sted folk ikke drar for å bade..? Eller dra til seg øynene og se et annet sted. De badende er neppe der med mål om å være apetittvekkende for deg og brødskiva di😅 Folk spiser på badeplasser. Og i parker, hvor mange soler seg i byene. Du kan ikke seriøst mene alvorlig at svett rumpesprekk eller skrumpete penis på en vanlig offentlig plass er hyggelig å ha inntil seg? 3 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:24 #49 Skrevet fredag kl 17:24 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De blir jo ikke "brun i rumpa", men brun på rumpeballene Stor forskjell på det gitt. Anonymkode: f7eb1...2b3 Ok, rumpeballene da. Hvorfor er det viktig å bli brun på rumpa? Anonymkode: 63287...3d4 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:28 #50 Skrevet fredag kl 17:28 Har en venninne som også er i femtiårene. Hun hadde en smashing kropp som alle siklet etter da hun var i tyveårene (ja, helt seriøst, perfekte pupper, slank og sexy). Nå, minst 30 kilo og 30 + år senere, ikke heeelt det samme... men sånne stringbikinier, det bruker hun ennå på stranden i syden og i hagen hjemme og der hun skal sole seg. Hele rumpa skal frem! Anonymkode: ece0b...2ec 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:30 #51 Skrevet fredag kl 17:30 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er for tiden i syden og det er mange som går i string bikini, uansett kroppsfasong. Det er ikke pent og ingen burde gå med det. Er det så viktig å bli brun i rumpa?🤔 Hva mener du? Anonymkode: 63287...3d4 Syns det er supert å kunne vise frem kroppen, uansett fasong. Anonymkode: 55df1...8ec 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:35 #52 Skrevet fredag kl 17:35 Enig. Selv den flotteste rumpa blir finere i en bikinitruse som ikke går inn i rumpesprekken. Anonymkode: 91ab6...882 2 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:50 #53 Skrevet fredag kl 17:50 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har en venninne som også er i femtiårene. Hun hadde en smashing kropp som alle siklet etter da hun var i tyveårene (ja, helt seriøst, perfekte pupper, slank og sexy). Nå, minst 30 kilo og 30 + år senere, ikke heeelt det samme... men sånne stringbikinier, det bruker hun ennå på stranden i syden og i hagen hjemme og der hun skal sole seg. Hele rumpa skal frem! Anonymkode: ece0b...2ec Sender et signal til en viss målgruppe om at hun ønsker seg oppmerksomhet og kanskje noe mer? Anonymkode: e6506...147
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:56 #54 Skrevet fredag kl 19:56 Det som er snålere enn stringbikini, er bikinitruser der trusen er litt stor men er dratt langt opp på korsryggen, mens rumpeballene henger ut. Anonymkode: b5f5a...670 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #55 Skrevet fredag kl 20:55 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er for tiden i syden og det er mange som går i string bikini, uansett kroppsfasong. Det er ikke pent og ingen burde gå med det. Er det så viktig å bli brun i rumpa?🤔 Hva mener du? Anonymkode: 63287...3d4 Jeg skjønner hva du mener. I sommer tenkte jeg at: denne sommeren skal jeg gjøre det skikkelig, ikke noe halvveis kikking her og der, med minimalt med informasjon, frustrasjonen jeg får er ikke verdt det. Så jeg tok med meg kikkerten for å få med meg alle føflekkene i tillegg. Liker ikke slurvearbeid! Og da får jeg også bedre grunnlag til å bedømme hvor dyr bikinien er også, bonus hvis jeg får lest hva som står på lappene, er det H&M eller Cubus, ingenting unngår blikket mitt. Jeg bedriver høykvalitets kikke-arbeid så da er det greit. Anonymkode: b67b2...33a
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:59 #56 Skrevet fredag kl 20:59 Det er sjelden plagget som gjør noe stygt. Det er ofte den som bærer plagget som ikke ser bra ut. Anonymkode: 70864...6db
Kaneel Skrevet lørdag kl 15:57 #57 Skrevet lørdag kl 15:57 AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 13.06): Er for tiden i syden og det er mange som går i string bikini, uansett kroppsfasong. Det er ikke pent og ingen burde gå med det. Er det så viktig å bli brun i rumpa?🤔 Hva mener du? Anonymkode: 63287...3d4 Grøss stygt 3
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 17:46 #58 Skrevet lørdag kl 17:46 AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 15.58): Det er så forbanna harry. Anonymkode: 4998d...efb Kom inn for å skrive nettopp det. Takk! 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:24 #59 Skrevet lørdag kl 22:24 Det er blodharry. Anonymkode: 962d5...755 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:17 #60 Skrevet søndag kl 09:17 Jeg synes også det er stygt. Selvsagt skulle jeg selv gjerne hatt en topptrent rumpe slik at jeg hadde kledd en slik stringtruse og kunne solt meg med den på egen veranda sammen med mannen min. Synes det er rart at damene er komfortable med å vise så mye av en privat kroppsdel som de gjør… er dette en slags erstatning for å sole seg toppløs på åttitallet? Og synes kjærestene/mennene til disse damene at det er greit at hun viser så mye og at andre menn sikler? Anonymkode: d5034...f8f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå