AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:30 #21 Skrevet fredag kl 12:30 Har rekt å bli gammel nok til å huske det var før også . Den gang hadde jeg kropp til det. Men likte det ikke. Bademote svinger som alt annet . Anonymkode: 3a90c...9e6 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:32 #22 Skrevet fredag kl 12:32 Foretrekker brasiliansk kut, det er den gyldne middelvei mellom heldekkende og string, og gir rompa et lite løft. Anonymkode: b861b...fd7 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:36 #23 Skrevet fredag kl 12:36 Det er stygt! Vulgært,for jeg har ikke bedt om og vil ikke se så mye av deg. Og det gjelder alle uansett alder og kropp. Anonymkode: 63bf3...3b4 6 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:37 #24 Skrevet fredag kl 12:37 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes egentlig det er styggere med slike bakdeler som dekker hele. Og ikke minst - alle som har lagt null penger i badetøy. Man ser kvaliteten veldig raskt. Anonymkode: 7925a...00f Jeg er enig i dette. Jeg synes ikke slike dekkende er noe fine overhodet - jeg bruker det likevel rundt familie eller i treningsbasseng så klart, men når jeg bader alene er det braziliansk stil jeg foretrekker. Men, generelt synes jeg string er finere enn formløse. Anonymkode: cb0f8...24b 1
Macro Skrevet fredag kl 12:43 #25 Skrevet fredag kl 12:43 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Synes egentlig det er styggere med slike bakdeler som dekker hele. Og ikke minst - alle som har lagt null penger i badetøy. Man ser kvaliteten veldig raskt. Anonymkode: 7925a...00f Jeg er enig. Den dvaske, pløsete bakdelen som dekker hele rumpa er veldig stygt. Minner mest om ei 6 timer gammel bleie. Mye finere med en mindre truse som viser litt av rumpeballene. Sitter mye finere på. Endret fredag kl 12:44 av Macro Skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:47 #26 Skrevet fredag kl 12:47 BBB12345 skrev (43 minutter siden): Det ser helt nydelig ut! Alle burde gått med string på stranden! selvtilliten som er sexy med det! Enig! Og behagelig å sole seg i og bade i. Jeg bruker det selv på stranden, mannen min også...☺️ MEN: Til og fra kiosken, hotellet, osv, så dekker vi oss til med strandskjørt og shorts. Anonymkode: 4edd6...28b 2
Sannhetsøkende Skrevet fredag kl 12:53 #27 Skrevet fredag kl 12:53 Jeg er enig. Syns det er lite classy og rett og slett tacky. Ser bare dumt ut med en tøyfille i rumpesprekken. Ikke er det akkurat behagelig å ha noe mellom rumpesprekken heller. Skjønner ikke den trangen enkelte har for å vise seg om dagen. SoMe har gjort noe med hodet til mange. Kjæresten min elsker string derimot. Jeg går med en mellomting. Klarer ikke ren string. 7 1
AprilLudgate Skrevet fredag kl 12:56 #28 Skrevet fredag kl 12:56 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Eller når de ligger med ryggen mot meg og viser hele romma er bare æsj! Anonymkode: 63287...3d4 Det verste er når de skal ligge på siden og trekker bena litt opp. Svett sprekk. Og man får så mye mer med seg av selve kjønnsorganet og, for det er ikke dekkende stoff noe annet sted. Sikkert litt hot for en halvpervo fyr som ikke eier smak, men det bare er så enormt udelikat. 7 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:59 #29 Skrevet fredag kl 12:59 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Enig! Og behagelig å sole seg i og bade i. Jeg bruker det selv på stranden, mannen min også...☺️ MEN: Til og fra kiosken, hotellet, osv, så dekker vi oss til med strandskjørt og shorts. Anonymkode: 4edd6...28b Flinkis!!👍 Anonymkode: 8afe9...fb3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:00 #30 Skrevet fredag kl 13:00 Det verste er de som er kritiske til string og stiller i gamle, sletne heldekkende truser som ikke ser ut i måneskinn. mindre truser gjør alle romper finere:) Anonymkode: 8afe9...fb3 1 1
AprilLudgate Skrevet fredag kl 13:04 #31 Skrevet fredag kl 13:04 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er enig i dette. Jeg synes ikke slike dekkende er noe fine overhodet - jeg bruker det likevel rundt familie eller i treningsbasseng så klart, men når jeg bader alene er det braziliansk stil jeg foretrekker. Men, generelt synes jeg string er finere enn formløse. Anonymkode: cb0f8...24b Det handler jo ikke bare om fint. Men hvor mye andre trenger å få innsyn i. Hva om det ble mote med stor fransk åpning. Der sitter du og skal spise medbragt matpakke og så kommer en kvinne eller mann som nettopp har badet og legger seg ned. Rett ved rundstykket ditt ser du sand, svett solkrem og litt tang mellom og på kjønnsleppene. Mannen bøyer seg i sin string speedo for å hente noe drikke, med rumpa mot deg. Der kan man få fullt innsyn i at han ikke fikk puttet hele utstyret helt på plass etter stupinga, så krøllete badeballer er litt på halv8 ute av buksa mens vannet og svett sand og solkrem drypper i rævsprekk. Det kan virke pent på en tørr modell i stående posisjon og før man bader/blir varm. Men ikke etterpå. Truser som er heldekkende er bare kjøpt for store om de er slaskete. 5 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:05 #32 Skrevet fredag kl 13:05 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Synes egentlig det er styggere med slike bakdeler som dekker hele. Og ikke minst - alle som har lagt null penger i badetøy. Man ser kvaliteten veldig raskt. Anonymkode: 7925a...00f Pga store arr etter operasjon. Bruker jeg shorts på stranda. Noen har like grunner. Anonymkode: 3a90c...9e6 1 3
AprilLudgate Skrevet fredag kl 13:08 #33 Skrevet fredag kl 13:08 Og for å ta noe veldig heldekkende - hvordan er dette UDELIKAT? Bara og Careless selger jo endel veldig heldekkenee. Spørsmålet er jo ikke «pent», men «krekselig» rent sånn hvor mye innsyn man får. 5
Jdz Skrevet fredag kl 13:11 #34 Skrevet fredag kl 13:11 På stranda kan folk gå i hva de vil for min del, nakne om de vil. Nei, string eller etter hvliket som helst annet plagg, ser kanskje ikke fantastisk ut på alle, men om det er noe jeg ikke vil se så lar jeg rett og slett være å se. Så enkelt er det. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:21 #35 Skrevet fredag kl 13:21 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Synes egentlig det er styggere med slike bakdeler som dekker hele. Og ikke minst - alle som har lagt null penger i badetøy. Man ser kvaliteten veldig raskt. Anonymkode: 7925a...00f Så? Bedre det enn å vise rumpesprekken til alle på stranden. Anonymkode: 63287...3d4 8
Macro Skrevet fredag kl 13:28 #36 Skrevet fredag kl 13:28 AprilLudgate skrev (22 minutter siden): Det handler jo ikke bare om fint. Men hvor mye andre trenger å få innsyn i. Hva om det ble mote med stor fransk åpning. Der sitter du og skal spise medbragt matpakke og så kommer en kvinne eller mann som nettopp har badet og legger seg ned. Rett ved rundstykket ditt ser du sand, svett solkrem og litt tang mellom og på kjønnsleppene. Mannen bøyer seg i sin string speedo for å hente noe drikke, med rumpa mot deg. Der kan man få fullt innsyn i at han ikke fikk puttet hele utstyret helt på plass etter stupinga, så krøllete badeballer er litt på halv8 ute av buksa mens vannet og svett sand og solkrem drypper i rævsprekk. Det kan virke pent på en tørr modell i stående posisjon og før man bader/blir varm. Men ikke etterpå. Truser som er heldekkende er bare kjøpt for store om de er slaskete. Det går jo evt an å spise et sted folk ikke drar for å bade..? Eller dra til seg øynene og se et annet sted. De badende er neppe der med mål om å være apetittvekkende for deg og brødskiva di😅
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:43 #37 Skrevet fredag kl 13:43 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det verste er de som er kritiske til string og stiller i gamle, sletne heldekkende truser som ikke ser ut i måneskinn. mindre truser gjør alle romper finere:) Anonymkode: 8afe9...fb3 Hva med shorts da? Mange menn bruker det... Anonymkode: e6506...147 2
Sannhetsøkende Skrevet fredag kl 13:52 #38 Skrevet fredag kl 13:52 (endret) AprilLudgate skrev (1 time siden): Det verste er når de skal ligge på siden og trekker bena litt opp. Svett sprekk. Og man får så mye mer med seg av selve kjønnsorganet og, for det er ikke dekkende stoff noe annet sted. Sikkert litt hot for en halvpervo fyr som ikke eier smak, men det bare er så enormt udelikat. Enig. Menn som elsker sånt er litt enkle. Litt for seksualiserte. Det er menn som foretrekker damer som ikke viser alt. De har gjerne mer klasse selv også. Endret fredag kl 14:38 av Sannhetsøkende 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:55 #39 Skrevet fredag kl 13:55 Ulekkert rett og slett. De fleste har ganske så firkantet form på rumpen og kler absolutt ikke string-bikini. Det er ganske nasty når folk valser forbi med rumpen bar, eller bøyer seg ned rett foran deg🙈 Anonymkode: 3a421...5e7 8
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:57 #40 Skrevet fredag kl 13:57 Det blir for mye rumpe for meg. Jeg har ikke ønske om å se fremmede menneskers nakne rumper. Ja det er en string der, men hele rumpen henger jo ut og slenger. Anonymkode: 6c4eb...098 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå