AnonymBruker Skrevet 21. august #161 Skrevet 21. august String er ikke mye pent på dvaske romper. Bør være litt stram og spretten isåfall. Selv orker jeg ikke å gå med stringtruser engang. Gnager inn i rompa og er ubehagelig! Kvinne. Anonymkode: f8ceb...f2e
AnonymBruker Skrevet 21. august #162 Skrevet 21. august Alle menn burde begynne å gå med string, så kanskje damene ser hvor dumt det ser ut 😅 Anonymkode: 7f2e3...8d1 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #163 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 20.42): Pupper og romper er jo helt naturlig.. Anonymkode: 8afe9...fb3 Så da er det også helt greit for deg at onkel Oskar og hans kompiser drar badebuksa opp i rumpesprekken? Fordi det er helt naturlig) Anonymkode: 96924...556
Dolce Skrevet 21. august #164 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 11.38): Ja, absolutt. Det viser at du er komfortabel med egen kropp, selv om den kanskje har noen kilo for mye. Elegant og supersexy. Anonymkode: 04c82...dfa Dette gjelder vel også for menn? Uansett alder og vekt? Så til alle menn: Dra badebuksa langt opp i sprekken, og vær elegant og supersexy! 2
AnonymBruker Skrevet 21. august #165 Skrevet 21. august Synes ikke string er noe pent på noen, jeg heller. Men vanlig, evt litt smal truse er fint. Jeg er slank og godt trent, men har så store kjønnslepper at jeg alltid går med bokser-shorts i bikini Synes ikke det er noe fint, men.. Klarer ikke truse pga hvordan det ser ut forfra.. Anonymkode: 82036...cfc 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:12 #166 Skrevet lørdag kl 22:12 Jeg elsker string, både som undertøy og badetøy. Ingenting er så vakkert som det. Men for meg som er langt over 40 synes jeg faktisk at det er mer attraktivt på damer på rundt min alder som ikke har perfekte kropper, men kanskje noen kilo for mye og en og annen skavank... Hvis hun er mor i tillegg blir det ekstra hyggelig. Anonymkode: 9ba50...a8f 1
ArneAnd Skrevet mandag kl 11:08 #167 Skrevet mandag kl 11:08 AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 13.06): Er for tiden i syden og det er mange som går i string bikini, uansett kroppsfasong. Det er ikke pent og ingen burde gå med det. Er det så viktig å bli brun i rumpa?🤔 Hva mener du? Anonymkode: 63287...3d4 Stringbikini er den beste oppfinnelsen siden hjulet 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:17 #168 Skrevet mandag kl 11:17 ArneAnd skrev (7 minutter siden): Stringbikini er den beste oppfinnelsen siden hjulet Kommer fra en mann. Går du i slike selv også? Anonymkode: e6506...147 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:23 #169 Skrevet mandag kl 11:23 https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/rumpesjokk-ekstremt-mye/83491038 Anonymkode: 4edd6...28b 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:09 #170 Skrevet mandag kl 12:09 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kommer fra en mann. Går du i slike selv også? Anonymkode: e6506...147 Det er nok mer vanlig enn du tror. Anonymkode: 510c3...89a 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:43 #171 Skrevet mandag kl 14:43 enig syns det er stykt. jeg var på spa for noen uker siden og da var det en som dro trusa så mye opp i roma hun kunne 🤮 Anonymkode: 2663b...55b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:58 #172 Skrevet mandag kl 14:58 Jeg har lest gjennom en del av kommentarene her, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke klarer å begripe hvordan dere har klart å se så nøye inn i sprekken på andre mennesker. Er jo bare å trekke til seg øynene! 🙊🙈 Jeg har vært MYE på stranda, og jeg registrerer egentlig ikke hva folk går med. Holder øynene for meg selv. Bruker ikke string selv på stranda, men mer brasiliansk modell. Har aldri tenkt at jeg skal kle meg for andre på stranda. Visste ikke at folk driver å NIGLANER oppi sprekken min når jeg soler meg eller bøyer meg/ sitter på huk 😅 Jeg tenker folk kan gå med det badetøyet de føler seg fine i, jeg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 11551...0f7 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:41 #173 Skrevet mandag kl 17:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lest gjennom en del av kommentarene her, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke klarer å begripe hvordan dere har klart å se så nøye inn i sprekken på andre mennesker. Er jo bare å trekke til seg øynene! 🙊🙈 Jeg har vært MYE på stranda, og jeg registrerer egentlig ikke hva folk går med. Holder øynene for meg selv. Bruker ikke string selv på stranda, men mer brasiliansk modell. Har aldri tenkt at jeg skal kle meg for andre på stranda. Visste ikke at folk driver å NIGLANER oppi sprekken min når jeg soler meg eller bøyer meg/ sitter på huk 😅 Jeg tenker folk kan gå med det badetøyet de føler seg fine i, jeg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 11551...0f7 Fint at du holder øynene for deg selv, men det kan neimen ikke gjelde særlig mange kvinner her inne? Det kommenteres og kritiseres i det vide og brede nesten uansett hva en går i. Noe er stygt, noe vulgært, noe er kjerring og noe er helt forferdelig. Skal man unngå sladder må man følge hva som er "in" helt nazi. Skjerp dere damer! Anonymkode: e6506...147
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:26 #174 Skrevet mandag kl 21:26 men hva hvis de har en stor vorte på rompeballen da og de ikke orker at den gnisser mot trusestoffet da? er det lov da? Anonymkode: b67b2...33a
AnonymBruker Skrevet i går, 05:26 #175 Skrevet i går, 05:26 AnonymBruker skrev (7 timer siden): men hva hvis de har en stor vorte på rompeballen da og de ikke orker at den gnisser mot trusestoffet da? er det lov da? Anonymkode: b67b2...33a Er vel lov til det meste, men hvor mange som går slik har det samme "problemet" som deg da? Anonymkode: e6506...147
AnonymBruker Skrevet i går, 05:34 #176 Skrevet i går, 05:34 folk får nå gå med akkurat det de vil tenker jeg. har ikke noe i mot at jenter velger å gå med string eller sole seg toppløs. flott med selvtillit synes jeg. hvorfor skal folk bli krenket av en så liten ting. og hvorfor bry seg i det hele tatt. vil man ikke se det så snue dere vekk eller gå litt lenger unna vedkommende. Anonymkode: 65f16...c28 2
AnonymBruker Skrevet i går, 05:44 #177 Skrevet i går, 05:44 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er vel lov til det meste, men hvor mange som går slik har det samme "problemet" som deg da? Anonymkode: e6506...147 unnskyld meg, men jeg har ikke vorte på rompeballen. men tenkte på dem som har det. Anonymkode: b67b2...33a
AnonymBruker Skrevet i går, 06:01 #178 Skrevet i går, 06:01 Dolce skrev (På 21.8.2025 den 20.11): Dette gjelder vel også for menn? Uansett alder og vekt? Så til alle menn: Dra badebuksa langt opp i sprekken, og vær elegant og supersexy! Det er ikke nødvendig. Det finnes jo tanga badetøy til menn også. Jeg bruker det en gang i blandt. Anonymkode: 510c3...89a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:08 #180 Skrevet i går, 06:08 Kvinner er kvinner verst! Anonymkode: 19020...6fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå