Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

String er ikke mye pent på dvaske romper. Bør være litt stram og spretten isåfall. Selv orker jeg ikke å gå med stringtruser engang. Gnager inn i rompa og er ubehagelig!

Kvinne.

Anonymkode: f8ceb...f2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn burde begynne å gå med string, så kanskje damene ser hvor dumt det ser ut 😅

Anonymkode: 7f2e3...8d1

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 20.42):

Pupper og romper er jo helt naturlig..

Anonymkode: 8afe9...fb3

Så da er det også helt greit for deg at onkel Oskar og hans kompiser drar badebuksa opp i rumpesprekken? Fordi det er helt naturlig) 

Anonymkode: 96924...556

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2025 den 11.38):

Ja, absolutt. Det viser at du er komfortabel med egen kropp, selv om den kanskje har noen kilo for mye. Elegant og supersexy. 

Anonymkode: 04c82...dfa

Dette gjelder vel også for menn? Uansett alder og vekt? 

Så til alle menn: Dra badebuksa langt opp i sprekken, og vær elegant og supersexy! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke string er noe pent på noen, jeg heller. Men vanlig, evt litt smal truse er fint. 

Jeg er slank og godt trent, men har så store kjønnslepper at jeg alltid går med bokser-shorts i bikini :( Synes ikke det er noe fint, men.. Klarer ikke truse pga hvordan det ser ut forfra.. 

Anonymkode: 82036...cfc

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker string, både som undertøy og badetøy. Ingenting er så vakkert som det. Men for meg som er langt over 40 synes jeg faktisk at det er mer attraktivt på damer på rundt min alder som ikke har perfekte kropper, men kanskje noen kilo for mye og en og annen skavank... Hvis hun er mor i tillegg blir det ekstra hyggelig.

Anonymkode: 9ba50...a8f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 13.06):

Er for tiden i syden og det er mange som går i string bikini, uansett kroppsfasong. Det er ikke pent og ingen burde gå med det. Er det så viktig å bli brun i rumpa?🤔

Hva mener du?

Anonymkode: 63287...3d4

Stringbikini er den beste oppfinnelsen siden hjulet

• Liker 1
Skrevet
ArneAnd skrev (7 minutter siden):

Stringbikini er den beste oppfinnelsen siden hjulet

Kommer fra en mann. Går du i slike selv også?

Anonymkode: e6506...147

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kommer fra en mann. Går du i slike selv også?

Det er nok mer vanlig enn du tror.

Anonymkode: 510c3...89a

• Liker 1
Skrevet

enig syns det er stykt. jeg var på spa for noen uker siden og da var det en som dro trusa så mye opp i roma hun kunne 🤮

Anonymkode: 2663b...55b

Skrevet

Jeg har lest gjennom en del av kommentarene her, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke klarer å begripe hvordan dere har klart å se så nøye inn i sprekken på andre mennesker. Er jo bare å trekke til seg øynene! 🙊🙈 Jeg har vært MYE på stranda, og jeg registrerer egentlig ikke hva folk går med. Holder øynene for meg selv. 

Bruker ikke string selv på stranda, men mer brasiliansk modell. Har aldri tenkt at jeg skal kle meg for andre på stranda. Visste ikke at folk driver å NIGLANER oppi sprekken min når jeg soler meg eller bøyer meg/ sitter på huk 😅

Jeg tenker folk kan gå med det badetøyet de føler seg fine i, jeg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 11551...0f7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har lest gjennom en del av kommentarene her, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke klarer å begripe hvordan dere har klart å se så nøye inn i sprekken på andre mennesker. Er jo bare å trekke til seg øynene! 🙊🙈 Jeg har vært MYE på stranda, og jeg registrerer egentlig ikke hva folk går med. Holder øynene for meg selv. 

Bruker ikke string selv på stranda, men mer brasiliansk modell. Har aldri tenkt at jeg skal kle meg for andre på stranda. Visste ikke at folk driver å NIGLANER oppi sprekken min når jeg soler meg eller bøyer meg/ sitter på huk 😅

Jeg tenker folk kan gå med det badetøyet de føler seg fine i, jeg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 11551...0f7

Fint at du holder øynene for deg selv, men det kan neimen ikke gjelde særlig mange kvinner her inne? Det kommenteres og kritiseres i det vide og brede nesten uansett hva en går i. Noe er stygt, noe vulgært, noe er kjerring og noe er helt forferdelig. Skal man unngå sladder må man følge hva som er "in" helt nazi. Skjerp dere damer!

Skrevet

men hva hvis de har en stor vorte på rompeballen da og de ikke orker at den gnisser mot trusestoffet da? er det lov da? 

Anonymkode: b67b2...33a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

men hva hvis de har en stor vorte på rompeballen da og de ikke orker at den gnisser mot trusestoffet da? er det lov da? 

Er vel lov til det meste, men hvor mange som går slik har det samme "problemet" som deg da?

AnonymBruker
Skrevet

folk får nå gå med akkurat det de vil tenker jeg. har ikke noe i mot at jenter velger å gå med string eller sole seg toppløs. flott med selvtillit synes jeg. hvorfor skal folk bli krenket av en så liten ting. og hvorfor bry seg i det hele tatt. vil man ikke se det så snue dere vekk eller gå litt lenger unna vedkommende. 

Anonymkode: 65f16...c28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er vel lov til det meste, men hvor mange som går slik har det samme "problemet" som deg da?

unnskyld meg, men jeg har ikke vorte på rompeballen. men tenkte på dem som har det. 

AnonymBruker
Skrevet
Dolce skrev (På 21.8.2025 den 20.11):

Dette gjelder vel også for menn? Uansett alder og vekt? 

Så til alle menn: Dra badebuksa langt opp i sprekken, og vær elegant og supersexy! 

Det er ikke nødvendig. Det finnes jo tanga badetøy til menn også. Jeg bruker det en gang i blandt.

extra_thong_image.jpg?v=1716531905

Anonymkode: 510c3...89a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvalmt

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er kvinner verst!

Anonymkode: 19020...6fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...