Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2025 den 12.21):

Forstår ikke hvorfor man har behov for å trykke rumpa si oppi ansiktet til andre. Jeg vil bade sammen med barna mine, vi har ikke noe behov for å se på andre sine rumper. Det er tacky.

Anonymkode: 16057...7ea

Så ikke se på de da? Eller liker du det innerst inne, så du klarer ikke la være å se??🤣

Anonymkode: 79660...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg innser at hva jeg synes er mer styrt av hva jeg er vant med og at det objektivt sett ikke er noe som er penere enn noe annet. Jeg tenker derfor at folk må få gjøre som de vil. Jeg reagerer langt mer på damer som har små pupper men allikevel bruker BH. Det virker dumt og ufornuftig.

Anonymkode: 68c4b...689

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mye sure bitre koner som ikke kler det som har disse meningene…

Anonymkode: 8afe9...fb3

Jada….vi drar det kortet ja. Ja, vi er sure og bitre for at vi ikke kler det styggeste plagget i verden.🙄

Victoria93 skrev (9 timer siden):

Her var det jammen mye negative folk! Utrolig hvor mye man bryr seg med hva andre har på seg. Jeg bruker stringbikini på stranda, og det er fordi jeg trives med det og liker det. Noen liker det og noen liker det ikke, men jeg kunne ikke ha brydd meg mindre.

Har ingenting med negativitet å gjøre, det er stygt og det viser null selvrespekt, men fint du trives med det da.

Anonymkode: 63287...3d4

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er superflott! Herlig å få sett så mye fine rumper, uansett størrelse og fasong. 

Det som kanskje er mest flott er at det oser av selvtillit. Selvtillit banker prektighet langt ned i skoa, og er kjempesjarmerende. 

Anonymkode: 04c82...dfa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg synes det er superflott! Herlig å få sett så mye fine rumper, uansett størrelse og fasong. 

Det som kanskje er mest flott er at det oser av selvtillit. Selvtillit banker prektighet langt ned i skoa, og er kjempesjarmerende. 

Selvtillit av å vise frem ræva? Jaja, wow.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Mye sure bitre koner som ikke kler det som har disse meningene…

Jeg trener mye og har en helt grei fadt bakdel, likevel hadde jeg aldri kledd meg i stringbikini, andre har ikke bedr om å se ræca mi og jeg trenger ikke blikk og bekreftelse på den måten.

Velger man et plagg som skjuler minimalt så tenker jeg det er en grunn til det, at man liker å bli sett. 

Anonymkode: e07df...03b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trener mye og har en helt grei fadt bakdel, likevel hadde jeg aldri kledd meg i stringbikini, andre har ikke bedr om å se ræca mi og jeg trenger ikke blikk og bekreftelse på den måten.

Velger man et plagg som skjuler minimalt så tenker jeg det er en grunn til det, at man liker å bli sett. 

Men jeg trenger tydeligvis lesebriller, sorry alle feilene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det krever absolutt mer selvtillit å gå med avslørende klær fremfor mindre avslørende klær ja. Jeg trodde det var allment kjent? 

Anonymkode: 28b3d...4b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ingenting med negativitet å gjøre, det er stygt og det viser null selvrespekt, men fint du trives med det da.

Ja, det er fint at jeg trives med det. Jeg håper du også trives med det du velger å kle deg i, og hvis du skulle komme til kle å på deg noe som jeg ikke liker, så lover jeg å oppføre meg høflig og vennlig mot deg likevel. Jeg kommer aldri til å si til deg at det du har på deg er stygt og viser null selvrespekt - såpass folkeskikk har jeg nemlig fått med meg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 8.12):

Ja, absolutt. Det viser at du er komfortabel med egen kropp, selv om den kanskje har noen kilo for mye. Elegant og supersexy. 

• Liker 2
Skrevet
Victoria93 skrev (På 18.8.2025 den 21.58):

Her var det jammen mye negative folk! Utrolig hvor mye man bryr seg med hva andre har på seg. Jeg bruker stringbikini på stranda, og det er fordi jeg trives med det og liker det. Noen liker det og noen liker det ikke, men jeg kunne ikke ha brydd meg mindre.

🤩🙏👍 

Bra!!! Helt riktig tanke! Og husk å ha selvtilliten! 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, absolutt. Det viser at du er komfortabel med egen kropp, selv om den kanskje har noen kilo for mye. Elegant og supersexy. 

Amen!

Endret av BBB12345
Skrevet

"I have a dream!!" som en kjent mann sa en gang. Og min drøm er at alle skal kunne være seg selv og gå kledd som de vil uten å bli dømt, mobbet, sjikanert eller føle at de er til plage for folk. Skulle gjerne sett at Kardemommeloven også gjaldt hva man hadde på seg. Loven lyder "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil." Problemet er nok at folk lar seg plage av de mest ubetydelig og idiotiske ting, som f.eks. hvordan folk velger å kle seg, eller ikke kle seg. 

Kan vi ikke bare la folk få gjøre som de vil og heller se en annen vei om de gjør noe som vi selv blir ubekvemme av å se på? Hvorfor lage et sånt helvetes spetakkel av om noen velger stringbikini, og noen andre velger å bade nakne? 

Skrevet

Jeg er mann og liker damekropp, men hvorfor synes noen damer det er greit å vise hele bakdelen foran alle sammen. Hva føles annerledes for dere å vise så mye hud, sammenlignet med å bare bruke en helt vanlig bikini. Er det for oppmerksomhetens skyld? Jeg spør helt genuint her. 

Anonymkode: 137bc...6b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er mann og liker damekropp, men hvorfor synes noen damer det er greit å vise hele bakdelen foran alle sammen. Hva føles annerledes for dere å vise så mye hud, sammenlignet med å bare bruke en helt vanlig bikini. Er det for oppmerksomhetens skyld? Jeg spør helt genuint her. 

Har du ikke lært dette enda? Bli lagt merke til, oppmerksomhet, bedre en andre. Ego, ego, ego.

Anonymkode: e6506...147

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For meg handler det om hva jeg trives med og synes er pent. Oppmerksomhet gjør meg ingen ting, men det er ikke derfor jeg bruker string.

• Liker 1
Skrevet
Victoria93 skrev (32 minutter siden):

For meg handler det om hva jeg trives med og synes er pent. Oppmerksomhet gjør meg ingen ting, men det er ikke derfor jeg bruker string.

Enig med deg! 🙌 (men litt ekstra oppmerksomhet fra mannen min gjør ingen ting... 😉)

Anonymkode: 4edd6...28b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Enig med deg! 🙌 (men litt ekstra oppmerksomhet fra mannen min gjør ingen ting... 😉)

.....men det er jo ikke fint! Er det så himla vanskelig å forstå det? Spar oss andre for å se det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

.....men det er jo ikke fint! Er det så himla vanskelig å forstå det? Spar oss andre for å se det!

Jeg synes det er fint. Du får se i en annen retning, eller la være å dra på stranden/syden, hvis det er så vanskelig for deg...

Skrevet

Synes også det er veldig upassende med mødre som går med det foran barna sine.😳

Synes vi burde ha en viss standard i samfunnet.

Anonymkode: 8f3e6...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...