Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at promper blir ekstra sure om man har på seg string-truse? 

Anonymkode: b67b2...33a

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare ekkelt. Og veldig uhygenisk. Å dra bikinibuksa inn i rumpesprekken er ekkelt. Det vil alltid være litt "rumpedrit" der. Og ingen bikinier kan vaskes på mer enn maks 40 grader. 

Dessuten: Veldig, veldig få har en kropp som ser bra ut med bikinibuksa dradd inn i rumpa. 

Anonymkode: 96924...556

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 11.17):

Jeg synes også det er stygt. Selvsagt skulle jeg selv gjerne hatt en topptrent rumpe slik at jeg hadde kledd en slik stringtruse og kunne solt meg med den på egen veranda sammen med mannen min.

Synes det er rart at damene er komfortable med å vise så mye av en privat kroppsdel som de gjør… er dette en slags erstatning for å sole seg toppløs på åttitallet?

Og synes kjærestene/mennene til disse damene at det er greit at hun viser så mye og at andre menn sikler?

Anonymkode: d5034...f8f

Synes det er fantastisk fint! 
viser selvtillit og det ser bedre ut en store bikinier 

Anonymkode: 8afe9...fb3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 11.35):

Ja, men der velger i hverfall folk å legge seg og vet at alle er nakne. Det tenker jeg er et supert alternativ for naturister.

På vanlige strenger derimot synes jeg det går an å vise litt hensyn… det er barnefamilier og ingen skal måtte få hverken pupper, rumpe, eller baller midt i synet synes jeg.

Jeg har tankt litt på dette etter en episode her i sommer. Mannen min og jeg var på en strand på Sørlandet der det lå noen ungjenter og solte seg i stringtruse. Etter en stund blir mannen min oppmerksom på en eldre herremann som ligger litt bortenfor oss. Denne mannen filmer jentene og runker samtidig. Mannen min fikk jaget ham bort. 
Jeg mener ikke at det er jentenes skyld at dette skjedde, men jeg ville vært litt oppmerksom dersom jeg lå såpass avkledd med dagens teknologi.

Anonymkode: d5034...f8f

Pupper og romper er jo helt naturlig..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 14.36):

I går så jeg to ungjenter i sånn string bikini og tenker herregud. Så kommer moren etter en time med samme bikini som går inni rumpa. Hva skal man da forvente av ungjenter når mora ikke er bedre selv?

Anonymkode: 63287...3d4

Flott mor - flott forbilde!

• Hjerte 2
Skrevet

Skjønner ikke poenget med å gå rundt på stranda og vise fram ræva si til alle og enhver. Ingen ønsker å se den egentlig. 

Skrevet
Nussepus skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke poenget med å gå rundt på stranda og vise fram ræva si til alle og enhver. Ingen ønsker å se den egentlig

Si ikke det

Anonymkode: c9008...f4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Si ikke det

Anonymkode: c9008...f4c

De aller fleste ønsker ikke det da. Skjønner at folk vil dra ned bikinistroppene sånn i forhold til skille og kjole f.eks.  stringtruse handler jo kun om å vise seg fram. 

Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke poenget med å gå rundt på stranda og vise fram ræva si til alle og enhver. Ingen ønsker å se den egentlig. 

Det handler om å føle seg vel. Du vil kanskje dekke til mer, og noen vil ha liten bikini. 

Skrevet
Nussepus skrev (Akkurat nå):

De aller fleste ønsker ikke det da. Skjønner at folk vil dra ned bikinistroppene sånn i forhold til skille og kjole f.eks.  stringtruse handler jo kun om å vise seg fram. 

Det tror jeg er helt feil. 
noen føler seg vel i det, en bikini som sitter godt.. kontra de store underdelene som henger og slenger og er et mas etter man har badet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tror jeg er helt feil. 
noen føler seg vel i det, en bikini som sitter godt.. kontra de store underdelene som henger og slenger og er et mas etter man har badet 

Har aldri hatt noen bukser som henger og slenger etter å ha badet jeg. Ikke sett noen andre heller. Men mulig jeg kjenner folk som har råd til å kjøpe seg skikkelig bikini da😉og ikke bare har råd til en tøyremse inni ræva. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig trist at mennesker skal ha så mange meninger om hva som er riktig og feil. 
Hvorfor må vi driver å presse på andre mennesker hva vi mener og hva vi synes er ekkelt?
Jeg er naturist og synes menneskekroppen er fantastisk uansett hvordan den er, også driver dere å snakker stygt om alle som ikke har de samme grensene som dere har. 
Jeg mener folk får gå i hva de vil. Jeg skal ikke begrense noen. 
Verden er et fantastisk sted som vi skal nyte, ikke et sted vi skal ødelegge for å få alt akkurat som vi mener det burde være. 

Anonymkode: 6e892...785

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lever godt med at andre bruker stringbikinii. Jeg gjør som jeg vil og bruker et annet snitt bikini. Stranden er for alle. Hold øynene for deg selv så går det bra.

Anonymkode: 12368...d22

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syns at stringbikini skulle vært forbudt på offentlige strender jeg og badeanlegg jeg. Det overlater like lite til fantasien som en string truse. Syns ikke at bare rumper  hører hjemme i offentligheten jeg.  

Endret av tussi84
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 11.23):

Mange her som har mye imot rumper ser jeg. Dere bør nok passe på å holde dere unna alt av naturiststrender...

Anonymkode: 28b3d...4b5

Altså man oppsøker jo som regel ikke en naturist strand hvis man ikke er naturist selv. Det er stor forskjell mellom en strand hvor det er forventet at man er på stranden naken, og en strand hvor man har på seg klær. 

• Liker 3
Skrevet
tussi84 skrev (48 minutter siden):

Syns at stringbikini skulle vært forbudt på offentlige strender jeg og badeanlegg jeg. Det overlater like lite til fantasien som en string truse. Syns ikke at bare rumper  hører hjemme i offentligheten jeg.  

Hva med bare knær og skuldre? Pupper? Begynner vi å regulere påkledning på den måten er vi inne på en farlig sti...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tussi84 skrev (1 time siden):

Hei! 
Bare lurer på om du levde på 80- og tidlig 90-tallet, da kvinner solte seg toppløse? 

Ellers finnes det andre land og kulturer som kanskje passer deg bedre å bo i, hvis string er støtende for deg. 

Anonymkode: 4fdec...0b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 13.06):

Hva mener du?

Anonymkode: 63287...3d4

Hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg om hva andre og fremmede mennesker velger å kle seg i? Jeg er et voksent og selvstendig menneske, og har derfor ikke behov for å heve meg selv over andre, ved å rakke ned på hvilke valg andre mennesker gjør i eller med sine liv.

Anonymkode: 13aff...69a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er et kjedelig land altså... her hjemme bruker jeg sjelden string på stranda, blir så mye blikking. Men i utlandet er det helt vanlig. Var i Italia i sommer, og der var det vel ca 50% med string. Helt nydelig å kunne være på stranda uten å føle seg ukomfortabel... ❤️

Anonymkode: 4edd6...28b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! 
Bare lurer på om du levde på 80- og tidlig 90-tallet, da kvinner solte seg toppløse? 

Ellers finnes det andre land og kulturer som kanskje passer deg bedre å bo i, hvis string er støtende for deg. 

Anonymkode: 4fdec...0b9

Er kanskje problemet at hvis du går med string i egen hage så er det ingen som ser deg? Er det veldig viktig blant masse folk på en strand at flest mulig må se ræva di? Ikke sikkert alle synes noe om det da, samme hvor fin rompen din er.

Anonymkode: e6506...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...