Gå til innhold

Munnskyllevann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tannlegen anbefalte meg å bruke munnskyllevann, men jeg glemte å spørre hvilken type jeg skulle kjøpe. Hva bruker du, og hvor er det kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker munnskyllevann fra Colgate. Husker ikke nøyaktig hva det heter, men det er ei blank flaske med blått munnskyllevann.

Sannsynligvis er det både billigere og like bra å bruke vanlig fluorskylling.

Gjest Fantus
Skrevet

Bruk et med fluor i. Jeg bruker Fluorid, kjøpes på apotek og koster ca 50 kr for en litersflaske.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker ett som heter Carsodyl fra apoteket, veldig bra!

Skrevet
Jeg bruker ett som heter Carsodyl fra apoteket, veldig bra!

Det er det beste som finnes mot sår og bakteriere i munnen. Men det bør ikke brukes ofte da tennene kan misfarges, men det fungerer godt når det trengs.

Skrevet

Jeg bruker Vademecum sitt. Og er veldig fornøyd med det ;) Corsodyl bruker jeg når jeg kjenner antydning til sår eller trøske i munnen, men det må ikke brukes ofte, tennene blir gule av det... Det advarte til og med tannlegen min meg om.

Skrevet
Bruk et med fluor i. Jeg bruker Fluorid, kjøpes på apotek og koster ca 50 kr for en litersflaske.

Jeg bruker også det. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er det beste som finnes mot sår og bakteriere i munnen. Men det bør ikke brukes ofte da tennene kan misfarges, men det fungerer godt når det trengs.

Ja, det glemte jeg å skrive! Jeg bruker det når jeg får betennelse i tannkjøttet. Det ordner opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...