Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Tannlegen anbefalte meg å bruke munnskyllevann, men jeg glemte å spørre hvilken type jeg skulle kjøpe. Hva bruker du, og hvor er det kjøpt?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Jeg bruker munnskyllevann fra Colgate. Husker ikke nøyaktig hva det heter, men det er ei blank flaske med blått munnskyllevann. Sannsynligvis er det både billigere og like bra å bruke vanlig fluorskylling.
Gjest Fantus Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Bruk et med fluor i. Jeg bruker Fluorid, kjøpes på apotek og koster ca 50 kr for en litersflaske.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Jeg bruker ett som heter Carsodyl fra apoteket, veldig bra!
Lillesøster Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Jeg bruker ett som heter Carsodyl fra apoteket, veldig bra! ← Det er det beste som finnes mot sår og bakteriere i munnen. Men det bør ikke brukes ofte da tennene kan misfarges, men det fungerer godt når det trengs.
Trampe Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Jeg bruker Vademecum sitt. Og er veldig fornøyd med det Corsodyl bruker jeg når jeg kjenner antydning til sår eller trøske i munnen, men det må ikke brukes ofte, tennene blir gule av det... Det advarte til og med tannlegen min meg om.
Gjest 2324 Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Bruk et med fluor i. Jeg bruker Fluorid, kjøpes på apotek og koster ca 50 kr for en litersflaske. ← Jeg bruker også det.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Det er det beste som finnes mot sår og bakteriere i munnen. Men det bør ikke brukes ofte da tennene kan misfarges, men det fungerer godt når det trengs. ← Ja, det glemte jeg å skrive! Jeg bruker det når jeg får betennelse i tannkjøttet. Det ordner opp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå