AnonymBruker Skrevet 2. august 2025 #21 Skrevet 2. august 2025 I min familie har kvinner blitt gravide og fått barn i siste halvdel av 40-åra når jeg ser på eldre generasjoner (før de fikk prevensjon). Over 50 år tror jeg skulle være trygt, men ingen garantier.. Anonymkode: 0c551...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2025 #22 Skrevet 2. august 2025 Jeg er straks 52 og har fortsatt hormonspiral. Tar ingen sjanser, enda jeg i tillegg har fjernet livmorslimhinnen som gjør det enda vanskeligere å bli gravid i utgangspunktet. Bør nok snart tenke at det er "greit" nå, vil jeg tro. Anonymkode: 71bda...60b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2025 #23 Skrevet 2. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan generelt være trygg på at kvinner ikke kan få barn uten hjelp fra IVF fra 43 års alder. 45 + er nok ganske trygt, selv om det finnes skjeldne unntak. I og etter overgangs alder er det helt trygt Anonymkode: eb1df...68a Tullprat. Jeg er 46 og alt for fruktbar fremdeles. Anonymkode: 253dd...ae7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå