AnonymBruker Skrevet 31. juli 2025 #1 Skrevet 31. juli 2025 Hei Jeg har snakket med en i flere mnd’er, og det tok lang tid før jeg hadde sex med han. Etter på ble han kald, og når jeg spurte om vi skulle henge igjen eller om det bare var en gang tilfelle for han, skrev han « Vi kan sikker finne en dag ja». Nå, noen uker senere flytter han til Thailand med en annen jente. Eller han har flyttet, og hun flytter etter han. Hvorfor gjør noen dette? Bare forsvinner etter å ha love bombet i flere mnd’er? Anonymkode: 25c35...7e5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2025 #2 Skrevet 31. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg har snakket med en i flere mnd’er, og det tok lang tid før jeg hadde sex med han. Etter på ble han kald, og når jeg spurte om vi skulle henge igjen eller om det bare var en gang tilfelle for han, skrev han « Vi kan sikker finne en dag ja». Nå, noen uker senere flytter han til Thailand med en annen jente. Eller han har flyttet, og hun flytter etter han. Hvorfor gjør noen dette? Bare forsvinner etter å ha love bombet i flere mnd’er? Anonymkode: 25c35...7e5 Fordi det er digg å pule. Og hyppig sex og mange partnere gir kred hos gutta. Hilsen mann. Anonymkode: ffd77...e5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2025 #3 Skrevet 31. juli 2025 Antageligvis har han helt andre verdier enn deg rundt sex osv. og ser null problem med å bruke folk for sex. Visse folk er bare umoralske og det får man ikke gjort noe med. Sjokkerer meg ikke om han ligger med andre enn denne jenta imens han er i Thailand. Anonymkode: 2c5e4...e8b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2025 #4 Skrevet 31. juli 2025 Vær glad du ikke gjorde det, nå vet du jo det ikke er fremtid der. Anonymkode: c49f2...1a9
KaffekoppQueen Skrevet 31. juli 2025 #5 Skrevet 31. juli 2025 Han hadde antageligvis hun dama, som flyttet til Thailand med han, allerede da dere hooket.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2025 #6 Skrevet 31. juli 2025 Så da må du huske dette neste gang du får uryddige eller treige svar og spekulerer deg ihjel, drit i å tenke, skrive osv, men la det gå. 💪 If it walks like a duck and quacks like a duck (he doesn’t give a fuck) Anonymkode: b8623...11f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå