AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #61 Skrevet 20. august 2025 Personlighet og trygghet har jo alt å si. Tallet kommer vel helt sist. Anonymkode: 4a832...0fd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #62 Skrevet 20. august 2025 Har en elsker på 4.året på 39. Jeg er 56. Han blir så kåt når han ser meg ute blant andre at han må sitte med hånden foran skrittet 24/7. 😂🫣🤭 Anonymkode: 31208...b8b 2
bullehurk Skrevet 20. august 2025 #63 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har en elsker på 4.året på 39. Jeg er 56. Helt perfekt alderscombo for magisk sex 👏🤩 Kv 50 med yngre elsker(e)/kk 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #64 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en elsker på 4.året på 39. Jeg er 56. Han blir så kåt når han ser meg ute blant andre at han må sitte med hånden foran skrittet 24/7. 😂🫣🤭 Anonymkode: 31208...b8b hvor mange timer er dere sammen omgangen? Anonymkode: 4a832...0fd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #65 Skrevet 20. august 2025 bullehurk skrev (1 time siden): Helt perfekt alderscombo for magisk sex 👏🤩 Kv 50 med yngre elsker(e)/kk hvor mange timer er dere sammen omgangen? Anonymkode: 4a832...0fd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #66 Skrevet 20. august 2025 bullehurk skrev (1 time siden): Helt perfekt alderscombo for magisk sex 👏🤩 Kv 50 med yngre elsker(e)/kk rart det er så mye fokus på alder og ikke høyder. Hvor er høy du og hvor høy er elskeren? Anonymkode: 4a832...0fd
Plan B Skrevet 20. august 2025 #67 Skrevet 20. august 2025 Tror det er avhengig av alder. Når du begynner nærme deg 70, bør ikke kvinnen være så mye eldre. Tidligere i livet spiller aldersforskjell mindre rolle.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #68 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvor mange timer er dere sammen omgangen? Anonymkode: 4a832...0fd Veldig få. Men vi kommuniserer innimellom men av og på. Anonymkode: 31208...b8b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2025 #69 Skrevet 20. august 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): rart det er så mye fokus på alder og ikke høyder. Hvor er høy du og hvor høy er elskeren? Anonymkode: 4a832...0fd Elskeren min er 185cm og jeg 165cm. Perfekt combo. Anonymkode: 31208...b8b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #70 Skrevet 21. august 2025 Fascinerende at dere faktisk tror at de yngre mennene velger dere fordi «det er bedre». De velger dere fordi konkurransen om de unge seksuelt attraktive jentene er så stor at de har ikke sjangs å hevde seg der. Den enkleste måte for menn å øke sjangsen for å få tilfeldig sex er å søke etter eldre kvinner som færre menn vil ha. Så enkelt er det. Dere er ikke spesielle. Anonymkode: 391b0...44e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #71 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fascinerende at dere faktisk tror at de yngre mennene velger dere fordi «det er bedre». De velger dere fordi konkurransen om de unge seksuelt attraktive jentene er så stor at de har ikke sjangs å hevde seg der. Den enkleste måte for menn å øke sjangsen for å få tilfeldig sex er å søke etter eldre kvinner som færre menn vil ha. Så enkelt er det. Dere er ikke spesielle. Anonymkode: 391b0...44e Godt forklart. Men allikevel er det man ser der og da, som bidrar at menn tillater å drømme... Anonymkode: 4a832...0fd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #72 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fascinerende at dere faktisk tror at de yngre mennene velger dere fordi «det er bedre». De velger dere fordi konkurransen om de unge seksuelt attraktive jentene er så stor at de har ikke sjangs å hevde seg der. Den enkleste måte for menn å øke sjangsen for å få tilfeldig sex er å søke etter eldre kvinner som færre menn vil ha. Så enkelt er det. Dere er ikke spesielle. Anonymkode: 391b0...44e Jenter gjør det samme med eldre menn, velger dem fordi det er mindre konkuranse og de føler de blir mer likt fordi de da er spesielt attraktive av å være ung. Men jevngamle er vi bare oss. Jeg er sårbar nå og det er en eldre mann i rundt som jeg merker har sansen for meg, hender jeg leker med tanken for å kjenne på tryggheten av å være to. Er ikke det beste for min del, som er å finne en jevngammel mann, som foreksempel han nydelige jeg blir ør av å være rundt og ikke majter prøve meg på. Skal ikke gjøre det, har empati for han må jo ha noen som bryr seg om han. Men min slu desperate side har fantasert om golddigger- pappa jenta til kjeresten, som seiler litt dystert gjennom livet for å slippe å være alene og kanskje heller lukke hullet i hjertet med fine ting. Anonymkode: 26e6f...80c 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #73 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jenter gjør det samme med eldre menn, velger dem fordi det er mindre konkuranse På hvilken planet er det konkurranse om unge menn liksom 😂 Anonymkode: c04d0...529
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #74 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På hvilken planet er det konkurranse om unge menn liksom 😂 Anonymkode: c04d0...529 I den ekte verden? Jenter liker jevnaldrende gutter. Det er en løgn at det er aldre blandt menn og damer som er populære ikke populære. Livsløgn kan man si. Men det betyr ikke at du vet hvem som liker deg, at alle møter noen. Livet er komplisert. Anonymkode: 26e6f...80c 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #75 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I den ekte verden? Jenter liker jevnaldrende gutter. Det er en løgn at det er aldre blandt menn og damer som er populære ikke populære. Livsløgn kan man si. Men det betyr ikke at du vet hvem som liker deg, at alle møter noen. Livet er komplisert. Anonymkode: 26e6f...80c Det er stor konkurranse om unge damer. Det er absolutt ikke stor konkurranse om unge menn. Anonymkode: c04d0...529
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #76 Skrevet 21. august 2025 Jeg stiler spørsmål egentlig til tittelen i tråden? hvor gamle kvinner liker menn... Jeg vil tro alle aldre kvinner liker menn... Anonymkode: 4a832...0fd 2
Trygdefrue Skrevet 21. august 2025 #77 Skrevet 21. august 2025 Mann 39 her, heller 10 år eldre enn 10 år yngre om det skal være en relasjon over noe tid. Om det bare er en engangs greie så kan 10 år begge veier fungere for meg, men noe særlig mer så blir det «kulturkrasj»
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #78 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På hvilken planet er det konkurranse om unge menn liksom 😂 Anonymkode: c04d0...529 Jeg fortalte foreksempel at det er en veldig fin mann jeg har smeltet fysisk for i flere år nå, snart er jeg bare en pytt på bakken, han vet det ikke. Jeg regner med flere liker han for han er så fin! 🥰 Men det er et eksempel på verden. Vi mennesker annonserer ikke bestandig, jeg liker deg, og peker😅 Jeg vet du vet det haha. Mange er foreselsket i det skjulte, kanskje prøver de seg på en klein uforstående måte, kanskje avslår de seg for dem. Kanskje er en ung mann veldig fin for ei eller mange, men han er ikke noe god på å være sammen med damer, så han søker kun kontakt på nett og der forvinner han i en upersonlig mengde og gir opp. Så er det gjort, damer hater menn og han tenker han er for uattraktiv. Drar på byen med kompiser, ser ned på segselv, tørr ikke ta en sjangs og når han gjør blir det kleint? Jeg vet ikke hvordan det er å være mann, men jeg vet det er overdrevent hvor negativt det males av jenter vil ha dere/dem. Så blir de frekke og litt farlige og får høre det av jenter, så vokser bildet gutter har av at jenter ikke vil og det vokser for jenter at de må klare seg uten for gutter er litt skumle sånn fysisk også nå. Er ekkel, kaller dem horer i bitterhet, unner dem vold om de har blitt svært usosiale personer, deter en skikkelig ukultur som vosker. Eldre menn forteller yngre at det ikke er håp, at damer er sånn og sånn. Litt fordi de kanskje ønsker de samme damene, sketchy, eller kanskje de selv har vokst seg så usikre og bitre at de slenger med leppa til de yngre også som en protest for å vise, jeg fink ikke møtt noen jeg, se meg damer. Opplevde det med en mann på lonley reddit (😅😅) han dro først en ung en gjennom gjørma etter kragen, sånn metaforisk, så kom han i min dm og sikkert prøvde seg uten at jeg tenkte det da, søkte sympati, som jeg ga han men likte han jo ikke. Han hadde nettop såret en tenåring og fått han til å føle seg håpløs og uelskbar. Trist hele greia. Har kjempet mot dette i årevis uten hell og folk blir bittrere og bittrere. Anonymkode: 26e6f...80c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #79 Skrevet 21. august 2025 Hvis jeg skal dømme etter hva jeg og mine middeladrende mannlige venner liker, går det en grense ved 40. Uhyre få, om noen, kvinner er seksuelt attraktive etter fylte 40. Anonymkode: 14ff1...b9b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2025 #80 Skrevet 21. august 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis jeg skal dømme etter hva jeg og mine middeladrende mannlige venner liker, går det en grense ved 40. Uhyre få, om noen, kvinner er seksuelt attraktive etter fylte 40. Anonymkode: 14ff1...b9b Merkelig utsagn. Jeg er 45 å har siste årene fått mye oppmerksomhet fra alt for yngre menn og har selv kjæreste som er 14 år yngre. Jeg hører jeg ser min 10 år yngre ut enn alderen på papiret og jeg kjenner mange flotte å sexy 40 åringer +😊 Anonymkode: 55c00...251 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå