Gå til innhold

Hvor gamle kvinner liker menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ikke et fasit svar på det. Helt individuelt.

Anonymkode: 34ce4...d31

Nå ja. Det kan være individuelt ja i forhold til utseende, men det finnes noen grenser på hvor ulike steder man er i livene sine. Er det veldig stor aldersforskjell, så er man ikke i nærheten av å være på samme sted i livet.

Anonymkode: ed58a...e85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Husk at "personlighet" teller mest /s

Anonymkode: e7ac4...6d3

Det gjør det definitivt. Likevel så velger jeg å være alene framfor å være sammen med en mann som er mye eldre enn meg.

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

En bruker vel ikke janteloven mot noen, men lever vel mer eller mindre etter den. 

Nå er det frivillig da. En trenger ikke, så er det spørsmål om hvordan reagere på motbør og en måte er å leve etter denne.

Janteloven brukes flittig i samfunnet, og ikke bestandig direkte tale. Men som og sladder mellom andre personer🫡
Ja.. det er frivillig.. spesielt på seksualforum brukes jantleloven og fordommer som ondskap.. 

Skrevet
Irak skrev (5 timer siden):

Tusen hjertelig takk for gode ord @Bamseklemmer 💕 Kloke ord 🥰

Jeg er ikke tilhenger av Janteloven. Det er helt rett. Den fører ingenting godt med seg synes jeg. Å trykke andre mennesker ned har jeg null tro på...

Du-er-best loven var fin 💕 Den likte jeg.

Du skal ikke le av deg selv...

Jeg ler av meg selv så og si hele tiden jeg da. Det er min måte å være på. Tar meg ikke så høytidelig, så tenker jeg at jeg har det ikke mer moro enn jeg lager selv 😂

Elsker å le ❤️ Det er befriende og verdens beste følelse. 

Vi er ganske så like.. jeg ler også av meg selv, og får lett andre til å le..
Det er noe betryggende med det, for det er avslappende og befriende å vite at ikke noe er galt.. Mao: Supersexy❣️

AnonymBruker
Skrevet

Menn liker så unge og attraktive jenter de kan realistisk sett få. Spesielt til sex. Til forhold er det andre samfunnsregler de føler de må følge. 

Så er det sånn at svært få menn kan få de damene som er attraktive, og en av de aller enkleste måtene å øke mulighetene for sex på for en mann er å gå oppover i alder slik at konkurransen blir lavere. 

Så er det også slik at få vil innrømme dette og forsvarer sine valg med oppgulp som «jeg liker modne kvinner», «eldre damer er bedre i senga», og «eldre damer er deilige». Ingenting av dette stemmer jo, men man sier det til seg selv for å rettferdiggjøre at man må redusere forventningene sine. Kvinner gjør det samme.

Anonymkode: 391b0...44e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke sette et tall på det, men hun må ha fortsatt sexdrift (absolutt krav) og kroppen må være omtrentlig kvinneformet.

Anonymkode: ea724...833

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

K41 her.

Møtes man i virkeligheten og ikke på nett, så virker som menn driter i alder så lenge de synes du er pen av utseende og ellers attraktiv på andre måter.

Opplever at yngre menn har dårligere selvtillit og tror de ikke har sjansen på å date en godt voksen dame...og det stemmer jo stort sett. Men det har hendt at jeg har gitt noen sjansen til å komme nærmere, rett og slett fordi jeg har likt dem til tross for alderen.

Finnes menn på 40 pluss som bare vil pule rundt og 22-åringer som "bare vil ha en".

Så det blit vanskelig å generalisere.

Anonymkode: b30e1...ce1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vil ikke sette et tall på det, men hun må ha fortsatt sexdrift (absolutt krav) og kroppen må være omtrentlig kvinneformet.

Anonymkode: ea724...833

Der traff du spikeren på hodet! Intakt sexdrift er en absolutt forutsetning for å innlede et forhold. 

Og når det gjelder kroppsfasong, så har jeg observert at noen damer blir mye mindre feminine i fasongen når de blir eldre, ofte etter overgangsalderen. Ikke spesielt stas det heller.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi har inkludert andre menn i sexlivet vårt noen år, ikke kjærlighetslivet, så basert på egen empiri vil et subjektivt svar på dette være:

Det jeg lurer på, er hvor mange år eldre kan kvinnen være for mannen, før hun faller ut av hans interessesfære som 

a) kjæreste/seriøs partner - sikkert +/- 3 til 7 år (om man ikke er for ung da, typ 20 åra)

b) Seksuell partner - minst dobbelt så gammel (hun er f.eks. 49 og han er 24)

c) Langvarig seksuell partner - sannsynligvis ingen problemer med 10 til 20 eldre (i noen år)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 23.23):

Om man skal tro menn her på KG, så liker de bare pene damer under 25.

Anonymkode: 2226c...37b

Da har du ikke lest mye på KG, eller så mangler du forståelse. 
Du har nok rett i at mange menn har skrevet at kvinner i begynnelsen av 20-åra ofte er på sitt optimale kroppslig. Men det er langt derfra til å si at bare kvinner i 20-åra er pene. Det finnes haugevis av kvinner i 50-åra som er penere og har bedre kropp enn damer i 20-åra. Men det skal en del til for at en dame eldre enn 30 slår en perfekt 22-åring kroppslig sett.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er man kvinne på 48,og ser noenlunde slik ut,så er i hvertfall jeg solgt!

image-5809549.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min kjæreste er 14 år yngre enn meg. Han er skikkelig mann og vi klikker på de samme tingene. Evig kjærlighet har ingen alder. 

Skrevet

Max 40

Anonymkode: 1e3b5...708

Skrevet

Jeg er 52 og har menn fra rundt 40 som viser interesse. Menn over 60 tør ikke nærme seg, de vet at de er utenfor mitt interessefelt.

Anonymkode: 927c6...fbc

• Liker 1
Skrevet
Fant80 skrev (4 timer siden):

Er man kvinne på 48,og ser noenlunde slik ut,så er i hvertfall jeg solgt!

image-5809549.jpg

Hva om du ikke liker det hun sier da?

Fortsatt solgt?

Skrevet
Strigiformes skrev (35 minutter siden):

Hva om du ikke liker det hun sier da?

Fortsatt solgt?

Nei,men sån i utgangspunktet. 

Skrevet

- 5 + 2 på alt

Anonymkode: 88ed5...1ad

Skrevet
Fant80 skrev (28 minutter siden):

Nei,men sån i utgangspunktet. 

Det er ikke bra...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 11.25):

Er det veldig stor aldersforskjell, så er man ikke i nærheten av å være på samme sted i livet.

Ja, men da blir sexen mye hetere og mer spennende.  Nå prater jeg om sex/kk, ikke faste forhold

Skrevet

Hva er flørtereplikken din å få ung mann på kroken? Fungerer det?

Anonymkode: 4a832...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...