Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Jeg sliter med øynene mine. de er rødkantede og på det hvite som alltid har vært så knall hvitt er det masse røde blodårer som går liksom inn mot pupillen. spes. om kvelden og morgenen som renner det an de (blankt). jeg synes ikke det er særlig pent når de er så røde og konstant ser våte ut. jeg har slutta med linser, bytta mascara, ingenting hjelper. hva annet kan det være? er det optiker eller øyelege man skal gå til med sånt?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Jeg ville definitivt gått til lege. Optikere kan nok være behjelpelige med å finne ut hva som er galt, men de kan neppe gjøre noe for å hjelpe på problemet.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Jeg ville definitivt gått til lege. Optikere kan nok være behjelpelige med å finne ut hva som er galt, men de kan neppe gjøre noe for å hjelpe på problemet. ←
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Jeg sliter med øynene mine. de er rødkantede og på det hvite som alltid har vært så knall hvitt er det masse røde blodårer som går liksom inn mot pupillen. spes. om kvelden og morgenen som renner det an de (blankt). jeg synes ikke det er særlig pent når de er så røde og konstant ser våte ut. jeg har slutta med linser, bytta mascara, ingenting hjelper. hva annet kan det være? er det optiker eller øyelege man skal gå til med sånt? ← Gå til legen. Det kan være noe så simpelt som en liten øyekatarr.
Malama Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Jeg ville gått til vanlig lege. Om du trenger en øyelege gir din vanlige lege deg en henvisning, men i første omgang er det vel fastlegen som er naturlig å kontakte.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Gå til legen. Det kan være noe så simpelt som en liten øyekatarr. ← det har vært sånn i 4-5 mnd
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Ah, da ville jeg iallefall ha oppsøkt lege.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Jeg fikk akutt vondt i øyet, og dro til en privat legevakt og ble sendt videre til øyeavd på Ullevål
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Sånn får bruttern når han stirrer for mye på pc-skjermen. Han glemmer ofte å ta pauser og å blunke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå