Gå til innhold

Liker dere damer å bli slikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tema sier; sliker dere å damer å bli slikket? Hva/Hvordan liker dere det best?

Anonymkode: d3cb6...f42

Skrevet

Sleik i 8 tall… og tolk og tyd reaksjonen du får og juster der etter. Noen liker andre ikke.. som med alt annet i livet 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja! Og ikke gjør som SteHov sier. Det er ingen "oppskrift". Å bytte på trykk, hastighet, hvor man slikker, form på tunga (flat, spiss, myk eller mer fast), blande inn litt lett suging eller biting (om man vet partner liker det), variere hvor som får oppmerksomhet på en organisk måte, gjerne involvere resten av ansiktet (min faste partner blir så engasjert at han gjerne er begravd fra nesa til haka, det er rådigg). Noen ganger er det digg med masse oppmerksomhet på klitoris, noen ganger er den for ømfintlig og det er bedre å spre oppmerksomheten rundt. 

Anonymkode: afe54...169

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, med riktig person 

Anonymkode: 4e4cd...b86

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja! Og ikke gjør som SteHov sier. Det er ingen "oppskrift". Å bytte på trykk, hastighet, hvor man slikker, form på tunga (flat, spiss, myk eller mer fast), blande inn litt lett suging eller biting (om man vet partner liker det), variere hvor som får oppmerksomhet på en organisk måte, gjerne involvere resten av ansiktet (min faste partner blir så engasjert at han gjerne er begravd fra nesa til haka, det er rådigg). Noen ganger er det digg med masse oppmerksomhet på klitoris, noen ganger er den for ømfintlig og det er bedre å spre oppmerksomheten rundt. 

Noen kvinner liker ditt og noen liker datt.. Og det er stor forskjell på kvinner og menn🫡
Når det gjelder slikking er kjemi, lidenskap og begjær viktigere, enn hvor og hvordan tunga brukes. Kvinnen må elske å bli slikket, og mannen må elske å slikke.. det gir et mye bedre grunnlag for begges nytelse. Så slikking er som alt annet i sex, det er et godt samarbeid mellom kvinne og mann.. Orgasmene like så.. godt samarbeid kreves❣️

Som 22 åring møtte jeg en voksen kvinne, som ville lære meg opp til å bli en god elsker.. Det første jeg måtte lære meg var å kysse, så vi kyssa og klina i et par uker først. Etter mye kyssing.. med tungekyss, ømme lette kyss.. våte kyss som lager lyd.. kyss med litt vakuum.. sugekyss på overleppa og underleppa.. kyss med lyden av velbehag. Så sa hun:
"Nå kan du kysse meg på musa, like lidenskapelig som du kysser meg på munnen"💥

"Nå skal du bare lete deg frem etter mine stønn, jeg stønner ikke hvis du ikke treffer meg riktig" sa hun.
Jeg fikk en åpenbaring, og så nesten lyset.. og skjønte at lytting og kyssing, var det beste og viktigste jeg har lært🫡
Jeg fikk full utbytte av kyssingen og slikkingen.. og hun smakte og luktet så godt, at jeg ble totalt frelst ❣️😇

35 år etter den tid er jeg like forelsket i musa.. Og jeg lytter fremdeles, men har blitt mye bedre på å kommunisere..

Det finnes ikke fasiter eller oppskrifter som du sier.. Vi må ha passion, prate, lytte og tilpasse oss for å oppfylle ønsker.
Gjør man det, blir man "all arounder" i oralen👏🫡

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 61c82...94f

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8569a...3ad

AnonymBruker
Skrevet

Nei, eg liker det faktisk ikkje. 

Anonymkode: 9f549...a5d

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ut av at jeg liker det ja. Blir helt gal av kåthet av å bli slikket, liker at han nyter å gjøre det. Liker å høre lydene han lager, måten han bruker tunga og leppene på. 

Altså, ja. Det er ekstremt deilig.

Anonymkode: 3d5fb...fa5

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg likte det. Det må ha vært før.

Anonymkode: bd3ef...054

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: d49d0...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker fingre fremfor tunge.

Anonymkode: 5a53a...985

• Nyttig 1
Skrevet

Ja. Men åpenbaringen skjedde ikke før for 2 år siden. Da fikk jeg en partner som klarte å overbevise meg om at han elsket å slikke meg. Med bekreftelser som "Herregud så godt du smaker" og andre ting i den retningen så ble det lett å slippe hemningene. Han var veldig god på å gi komplimenter og viste med hele seg at han likte hele meg.

Har hatt andre partnere tidligere som har ønsket og som har gått ned på meg men ikke vært veldig komfortabel med det.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes det er behagelig.

Skrevet

Nei, det klarer jeg meg helt fint uten! 😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot å bli slikket, fin foreplay: men jeg kommer ikke av det 

Anonymkode: 4586f...6a3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Elsker det! Penetrering gir meg ikke mer enn en lett pirring. Trenger alltid slikking og/eller fingring for å få orgasme, i likhet med de aller fleste andre kvinner 😊

Anonymkode: b095d...149

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 0.51):

Riktig. Elsker å bli slikket. 

Anonymkode: f7253...2ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket det før i mange år. Men etter jeg har begynt å slite med bakteriell vaginose de siste årene, som kommer igjen og igjen- så liker jeg det ikke lenger. Jeg lukter vondt kort tid etter vask og det kan umulig smake så godt av meg lenger, så nei takk. Men jeg savner å nyte det. 

Anonymkode: 0abd5...b4a

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...