AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Så enkelt som overskriften. Liker dere damer å suge og hva liker liker det med det, og hvor liker dere at mannen tømmer seg? Anonymkode: e39f4...c19
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli Liker det ikke. Mest fordi det fort blir sånn at man går sor langt bak, eller lyver om når de kommer. Vil ikke at han kommer i munnen min. Anonymkode: 363f8...91f 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Nei. Suge en sur snopp er ikke digg. Anonymkode: 9a46d...217 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli TS her; Gjør dere det bare for å please mannen? Anonymkode: e39f4...c19
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Kun i dusjen og kun om jeg er skikkelig kåt og lysten. Han får ikke komme i munnen min. Jeg blir så kåt av å suge han, så vi må fokusere på meg slik at jeg kan komme 2-8 ganger, også litt vanlig samleie før han kommer, da helst i noe, evnt på magen min. Anonymkode: e1d24...0a5
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Ja - jeg liker godt å suge! Men helst i dusjen, eventuelt rett etter en dusj.. 😊 Foretrekker at han kommer via runk til slutt - men han kan gjerne sprute meg i ansiktet/på halsen/på brystet. Hihi Anonymkode: 6eb85...87d 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Nei, liker det ikke. Gjør det kun fordi det er viktig for han. Og han må komme et annet sted enn på meg. I et håndkle eller noe. Anonymkode: 32d51...222 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kun i dusjen og kun om jeg er skikkelig kåt og lysten. Han får ikke komme i munnen min. Jeg blir så kåt av å suge han, så vi må fokusere på meg slik at jeg kan komme 2-8 ganger, også litt vanlig samleie før han kommer, da helst i noe, evnt på magen min. Anonymkode: e1d24...0a5 Må legge til at jeg ikke likte det før jeg var 35 år ca. Tror jeg ble presset i ung alder. Det satt seg og tok lang tid før jeg orket tanken på å prøve igjen. Anonymkode: e1d24...0a5 1
Anonym_x Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Liker det veldig godt! Jeg vil gjerne han skal komme på brystene mine, men han foretrekker munnen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli Det er helt greit. Ikke fælt, men ikke spesielt stas heller. Gjør det kun for å glede mannen, ja, har ingen egen glede av det selv. Anonymkode: f71f5...257
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli Syntes ikke noe særlig om det. Gjør det om han gjerne vil, men det gir meg ikke noe. Anonymkode: 32d51...222 1
Fighter83 Skrevet 29. juli #15 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så enkelt som overskriften. Liker dere damer å suge og hva liker liker det med det, og hvor liker dere at mannen tømmer seg? Anonymkode: e39f4...c19 Elsker det. Hadde vært uaktuelt å drive med en kar som ikke liker å bli sugd eller som jeg ikke fikser å suge av ulike grunner. Liker at det kommer precum, liker å høre han nyte, liker å kjenne at han holder igjen for ikke å komme, liker å kjenne den bli hardere. Liker at han kommer i munnen min eller der han ønsker det. 3 4 3
Littelulla Skrevet 29. juli #16 Skrevet 29. juli Det kan være skikkelig digg. Ikke at jeg syns det er så digg med gagging osv i seg selv, men jeg liker hva det gjør med og for ham. Det gir meg mye å kunne slippe meg løs for hans nytelse (og så får jeg selvsagt i retur). Det er litt forspill ved å kjenne ham vokse og både jeg og ham bli klar for å bruke ham andre steder også. 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Skrevet 29. juli Ja, liker det godt (nyvasket). Mye pga å se han nyte det, men også selve følelsen jeg får. Han kan gjerne kommi I munnen min. Anonymkode: a23f6...9da 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #20 Skrevet 29. juli Jeg liker det godt, men kan egentlig ikke isolere sugingen og si den gir meg glede. Det er jo ikke noe fysisk givende aktivitet for meg. Men det er veldig mentalt givende å se hans nytelse, og det er en deilig del av et allsidig sexliv. Gitt at han er renslig, selvfølgelig. Synes jeg ikke det er vondt/ubehagelig eller noe, det er en hyggelig aktivitet men kan bli litt slitsom hvis det varer lenge 😅 har ikke noe imot sprut heller, det er ikke godt akkurat men det tar jo et par sekunder å svelge det unna så er null stress. Og igjen, det er veldig givende når han vipper over av glede 😁 Anonymkode: c81b6...e94 2 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå