Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som hovedregel reiser jeg ikke så ofte tilbake til steder jeg har vært før. Det hender rett som det er at jeg er på steder jeg setter på lista over steder jeg vil tilbake til, men de blir veldig fort nedprioritert til fordel for nye steder. Jeg er veldig glad i å reise, og det dukker alltid opp nye steder jeg vil oppleve, og stedene på den lista blir oftere prioritert. Unntaket er byer om London og Paris. Men de første par gangene jeg var der reiste jeg for byens skyld, nå har jeg vært der så mange ganger at jeg reiser dit først og fremst fordi det skjer noe der som jeg vil få med meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har du London tips som er fine for gutter på 16-17 og mødre?

Anonymkode: de5c5...583

Har de noen interesser, noe de liker å gjøre? Er det noe mødrene har lyst til eller liker? Jeg har reist med flere som aldri har vært i London før, og har pleid å legge opp etter deres ønsker. :)

Er de f.eks glad i fotball, teater, shopping osv? Det blir morsommere og mer spennende om man velger noe som flere kan like, eller at man i hvert fall får inn noe for enhver smak. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har reist mye på kryss og tvers, men de siste årene har det vært Gran Canaria på vinteren, Rhodos på sommerne, London på våren, og London høst (Førjulshopping)

For å bryte opp mønsteret var vi en uke i Berlin i påsken i fjor. I år prøver vi en ny øy i hellas, og det blir Thailand-tur til vinteren  (Men fortsatt førjulsshopping i London da. Den kan vi bare ikke gi opp) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...