AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli "I love the smell of napalm in the morning." – Lieutenant Colonel Bill Kilgore (Robert Duvall), Apocalypse Now (1979) Anonymkode: 63778...29f
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli "Keep your friends close, bur your enemies closer " Michael Corleone, Gudfaren II Anonymkode: 9c680...41d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli "Go ahead punk, make my day". Er ikke engang fan av Cliffern Anonymkode: 7d6ee...16e 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli "Det beste film quotet?" Hva med å bruke vårt fantastiske norske språk i stedet for å forurense språket med engelske gloser? "Det beste film-sitatet", ville fungert langt bedre i mine øyne... 🙂 Anonymkode: 65224...ab7 7 1 3
Gentleman59 Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli M66: John Mason (Sean Connery): «Your ´best´! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.» (The Rock)
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Go ahead punk, make my day". Er ikke engang fan av Cliffern Anonymkode: 7d6ee...16e Cliffern? Er ikke dette fra filmen "Hjemme alene"? Eller kanskje begge deler? Anonymkode: 65224...ab7
visp Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Cliffern? Er ikke dette fra filmen "Hjemme alene"? Eller kanskje begge deler? Anonymkode: 65224...ab7 Som tok det fra Dirty Harry. Angående han som spilte "punk" så syns jeg han ligner veldig på Lucas Braathen.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli "One thing you learn in my job - no one really knows anyone. Not really. Sophie, serien "Safe" (Netflix serie). Anonymkode: 889ad...114
Isambard Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli "Snurp igjen smella di! Du maser som er lokomotiv!" Fra Lasse og Geir. Wam og Vennerød 1976 2 1
Irak Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Life is like a box of chocolate. You never know what you gonna get. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli "Big mistake. Big. Huge!" Julia Roberts (Pretty Woman,1990). Anonymkode: 46fd7...3ee 2 1
bundaberg Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli "You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain" Harvey Dent -- Dark Knight (2008) 1
Pawn Hearts Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli It‘s just a flesh wound er også en memorabel replikk. Men det er flere å velge mellom her: 2
visp Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Pawn Hearts skrev (2 minutter siden): It‘s just a flesh wound er også en memorabel replikk. Men det er flere å velge mellom her: I fart in your general direction (jeg trodde alltid de sa in your grandmothers direction). 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli Irak skrev (38 minutter siden): Life is like a box of chocolate. You never know what you gonna get. Den er oppbrukt. Anonymkode: 7e0f4...fc5 1
solangun Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli "Kanke je vær så snill å få en lakrisbåt til'a" -Ludvik, Flåklypa 1
Million Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Cliffern? Er ikke dette fra filmen "Hjemme alene"? Eller kanskje begge deler? Anonymkode: 65224...ab7 Originalsitatet er sagt av Clint Eastwood i en gammel film fra mange år tilbake (1983), lenge før "Hjemme Alene" var påtenkt. "Hjemme Alene" filmen har bare hentet & kopiert det fra Clint sin film, da det er et så kjent og kjært sitat (så kjent at det kalles/ble en "catch phrase" på nett). Sikkert fler enn èn film som har brukt det sitatet senere. Jeg er dårlig på å huske filmsitater, men jeg husker to. Det ene er fra en klassiker (1939), Gone with the wind, og sagt av Clark Gable helt på slutten av filmen til hovedpersonen Scarlett O'Hara: "Frankly, my dear, I don't give a damn" Og så har vi en langt mer moderne film men jeg husker ikke året. Utbruddet fra John McClane, hovedpersonen i Die Hard filmen, spilt av Bruce Willis til skurken: "Yippee-ki-yay, motherfucker!" Endret 28. juli av Million 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå