AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Etter å ha vært aktiv bruker på kvinneguiden en stund, har jeg sett meg lei på at så mange tråder forsøples av kvinnehatende menn. De kommer inn her og der med sine nedlatende og giftige holdninger. Der en kvinne i sårbar situasjon søker råd, ser de sitt snitt til å sparke en som ligger nede ved å finne opp en sårende kommentar. Om en kvinne søker råd ang forholdet sitt, kommer de inn med et stikk om at hun har all feil. Alt er ensidig, og formidler ingen nyanser eller refeksjoner. Og det handler i liten grad om temaet i tråden. Men ene og alene hat mot kvinner, kun av å være kvinne. Jeg tenker at dette kvinnehatet på KG er skadelig. Endel mennesker sliter med å finne seg partner, både kvinner og menn. Men menn blir foret med en løgnfull propaganda over skyld og dermed årsak til problemet med å finne partner. "Det er kvinnens skyld, fordi kvinner er sånn og sånn". Reflekterte folk skjønner at ingen kvinner er like, men dessverre er det noen mennesker som blir forsøplet av disse fordommene. Disse elsker også å "frelse" flere menn inn til hatet. Og de bruker KG som en kanal for sin nedlatende reklame. Alltid som anonym bruker. Sånn at det skal være umulig å se om det er mange, eller om det er samme individ som har mye tid til overs til å sitte å bitre og forpeste. Andrew Tate har dummet seg ut ved å vise at han ikke er en populær influenser, men en voldelig kvinnehater. Men hans traumer og fordommer har blitt svelgt av noen få menn, som velger å hate fremfor å ta en titt på egen oppførsel og verdier. Og som flittig sprer giften videre. Jeg lager derfor denne tråden for å selv lime inn slik forsøplende giftig dritt fra tilfeldige tråder. For administratorene vil det være synlig hvor ofte samme bruker går igjen for å spre sitt hat. Og om det er en bruker som KUN bruker kontoen sin til å være en nedlatende mannlig bitch. Ved å klikke på pilen øverst til høyre i det kommenterte svaret, kan man gå tilbake til aktuell tråd. Andre er også velkomne til å lime inn. Anonymkode: 72275...f07 3 13
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Jeg er selv anonym her, rett og slett fordi jeg ikke vil at engang min anonyme bruker skal bli gjenstand for dette skumle hatet jeg ofte ser. Kvinneguiden forum brukes av alle kjønn, men jeg går ut ifra mtp tittel er hensikten et forum hvor kvinner får råd fra andre kvinner. Det finnes også forum hvor hatere kan sitte og hate det motsatte kjønn seg i mellom, men det er antagelig ikke like morsomt som å legge igjen dritt direkte til en kvinne. Til de feige anonyme haterne som skulle slumpe innom; ikke vie oppmerksomheten dere så mye til kvinner. Ta heller en titt på deres sterke "brødre". En skikkelig solid, karaktersterk, pålitelig og mentalt moden MANN. Det er han dere bør se på og tilstrebe å bli som. Fremfor å velte og rulle dere i egen giftig dritt. Jeg er sikker på at dere vil vokse mye på det. Anonymkode: 72275...f07 11
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Dette blir en kort tråd tror jeg. TS ser nok litt for mange spøkelser på høylys dag 😆 Anonymkode: 4ac80...8b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 16.06): Etter å ha vært aktiv bruker på kvinneguiden en stund, har jeg sett meg lei på at så mange tråder forsøples av kvinnehatende menn. De kommer inn her og der med sine nedlatende og giftige holdninger. Der en kvinne i sårbar situasjon søker råd, ser de sitt snitt til å sparke en som ligger nede ved å finne opp en sårende kommentar. Om en kvinne søker råd ang forholdet sitt, kommer de inn med et stikk om at hun har all feil. Alt er ensidig, og formidler ingen nyanser eller refeksjoner. Og det handler i liten grad om temaet i tråden. Men ene og alene hat mot kvinner, kun av å være kvinne. Jeg tenker at dette kvinnehatet på KG er skadelig. Endel mennesker sliter med å finne seg partner, både kvinner og menn. Men menn blir foret med en løgnfull propaganda over skyld og dermed årsak til problemet med å finne partner. "Det er kvinnens skyld, fordi kvinner er sånn og sånn". Reflekterte folk skjønner at ingen kvinner er like, men dessverre er det noen mennesker som blir forsøplet av disse fordommene. Disse elsker også å "frelse" flere menn inn til hatet. Og de bruker KG som en kanal for sin nedlatende reklame. Alltid som anonym bruker. Sånn at det skal være umulig å se om det er mange, eller om det er samme individ som har mye tid til overs til å sitte å bitre og forpeste. Andrew Tate har dummet seg ut ved å vise at han ikke er en populær influenser, men en voldelig kvinnehater. Men hans traumer og fordommer har blitt svelgt av noen få menn, som velger å hate fremfor å ta en titt på egen oppførsel og verdier. Og som flittig sprer giften videre. Jeg lager derfor denne tråden for å selv lime inn slik forsøplende giftig dritt fra tilfeldige tråder. For administratorene vil det være synlig hvor ofte samme bruker går igjen for å spre sitt hat. Og om det er en bruker som KUN bruker kontoen sin til å være en nedlatende mannlig bitch. Ved å klikke på pilen øverst til høyre i det kommenterte svaret, kan man gå tilbake til aktuell tråd. Andre er også velkomne til å lime inn. Anonymkode: 72275...f07 Høres ut som du hater menn. Det er ikke noe flere menn som tar Andrew Tate seriøst, enn det er damer har Sophie Elise som forbilder. Andrew Tate livnærer seg på klikk fra hatere, ikke noe annet. Anonymkode: b119a...26d 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 16.06): Etter å ha vært aktiv bruker på kvinneguiden en stund, har jeg sett meg lei på at så mange tråder forsøples av kvinnehatende menn. De kommer inn her og der med sine nedlatende og giftige holdninger. Der en kvinne i sårbar situasjon søker råd, ser de sitt snitt til å sparke en som ligger nede ved å finne opp en sårende kommentar. Om en kvinne søker råd ang forholdet sitt, kommer de inn med et stikk om at hun har all feil. Alt er ensidig, og formidler ingen nyanser eller refeksjoner. Og det handler i liten grad om temaet i tråden. Men ene og alene hat mot kvinner, kun av å være kvinne. Jeg tenker at dette kvinnehatet på KG er skadelig. Endel mennesker sliter med å finne seg partner, både kvinner og menn. Men menn blir foret med en løgnfull propaganda over skyld og dermed årsak til problemet med å finne partner. "Det er kvinnens skyld, fordi kvinner er sånn og sånn". Reflekterte folk skjønner at ingen kvinner er like, men dessverre er det noen mennesker som blir forsøplet av disse fordommene. Disse elsker også å "frelse" flere menn inn til hatet. Og de bruker KG som en kanal for sin nedlatende reklame. Alltid som anonym bruker. Sånn at det skal være umulig å se om det er mange, eller om det er samme individ som har mye tid til overs til å sitte å bitre og forpeste. Andrew Tate har dummet seg ut ved å vise at han ikke er en populær influenser, men en voldelig kvinnehater. Men hans traumer og fordommer har blitt svelgt av noen få menn, som velger å hate fremfor å ta en titt på egen oppførsel og verdier. Og som flittig sprer giften videre. Jeg lager derfor denne tråden for å selv lime inn slik forsøplende giftig dritt fra tilfeldige tråder. For administratorene vil det være synlig hvor ofte samme bruker går igjen for å spre sitt hat. Og om det er en bruker som KUN bruker kontoen sin til å være en nedlatende mannlig bitch. Ved å klikke på pilen øverst til høyre i det kommenterte svaret, kan man gå tilbake til aktuell tråd. Andre er også velkomne til å lime inn. Anonymkode: 72275...f07 Det har jeg ikke lagt merke til, men de aller fleste damer her ikke misliker menn, bare klaging og syting, ikke betaler menn nok, ikke vasker de nok, ikke pusser de opp nok osv osv, hvis dette er representativt for dette landet, er det skremmende. Jeg er dame, bare så det er sagt. Anonymkode: e4ef9...0f8 2 1
Majer Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Man må også skulle mellom kvinnehat og annet hat. Det kan være vanskelig. Jeg har eks fått kommentarer her inne om at jeg hater kvinner, men samtidig ønsker jeg jo egentlig at alle menn skal forsvinne. Så alt hat må ikke ses på som kvinnehat 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Jeg er 100% enig i at kvinneguiden åpenlyst er en magnet for mange menn som sliter med relasjoner til kvinner. Noe av de verste trådene jeg har sett har vært kvinner som beskriver seksuelle overgrep og menn som sier at de må «forvente» at slike ting skjer om de gjør x, y, z eller hevder at «det er ikke overgrep». I ett tilfelle inneholdt trådens navn selve ordet «overgrep» hvor en mann kupper tråden og mansplainer på vegne av ts at hun ikke mente overgrep. Vi kan heller ikke se bort ifra at mange av moderatorene på KG vil også være menn, som av en eller annen årsak har søkt seg til KG og nå sitter å modererer hva som er akseptabelt og ikke her inne. Anonymkode: 8595e...604 4 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Kvinneguiden er nå tydeligvis for kvinner , og desverre flere og flere incelmenn. De har funnet et forum å tylle ut sin frustrasjon. Desverre ser vi at det også skjer i poster hvor kvinner hadde trengt råd fra oppegående mennesker, men hvor de også får søppelråd og kjipe ord fra da menn uten eget velfungerende liv( og det er jo derfor de henger her og er kjipe). Tenk heller stakkars disse menn, de henger her og hater kvinner , og har runking som en faktisk hobby. Anonymkode: ebdcb...a8e 12
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli Du har helt rett, ts. Det er mye kvinnehat her. Jeg har dessverre også opplevd å bli korrigert av moderatorer når jeg har påpekt dette, samtidig som kvinnehatende kommentarer får stå. Det er mer enn på tide å rydde opp! Anonymkode: 7a833...b9e 7 3
Suttrekoppen Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Herregud, om det er folk her inne med kvinnehat så kommer det ikke av ingenting. Nei jeg sto opp i dag og bestemte meg for å hate på kvinner... Ærlig talt, ett såkalt hat kommer fra en plass og det stammer ned til dårlige og miserable opplevelser med kvinner. Så ikke kom her og påstå at dere er så perfekte for det er dere langt i fra! I bunn og grunn så oppstår mannehat og kvinnehat av den enkle dating sirkelen som ødelegger for begge: 1. Nice guy dater bitch. 2. Nice guy blir til drittsekk. 3. Drittsekken dater nice girl. 4. Nice girl blir til bitch. 5. Repeat. Så før folk peker fing på hverandre, hva med heller å gå inn i seg selv og se hva du kan endre på for å bryte mønsteret, for ingen er feilfrie! 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Viktig å belyse kvinnehat. Samtidif har vi damer her inne en fantastisk mulighet til å bygge hverandre opp, vise solidaritet, varme og støtte ❤️🔥 Anonymkode: 0bf3c...b33 1 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli Suttrekoppen skrev (2 timer siden): Herregud, om det er folk her inne med kvinnehat så kommer det ikke av ingenting. Nei jeg sto opp i dag og bestemte meg for å hate på kvinner... Ærlig talt, ett såkalt hat kommer fra en plass og det stammer ned til dårlige og miserable opplevelser med kvinner. Så ikke kom her og påstå at dere er så perfekte for det er dere langt i fra! I bunn og grunn så oppstår mannehat og kvinnehat av den enkle dating sirkelen som ødelegger for begge: 1. Nice guy dater bitch. 2. Nice guy blir til drittsekk. 3. Drittsekken dater nice girl. 4. Nice girl blir til bitch. 5. Repeat. Så før folk peker fing på hverandre, hva med heller å gå inn i seg selv og se hva du kan endre på for å bryte mønsteret, for ingen er feilfrie! Det er flere variasjoner enn bare dette. En variasjon er at enkelte menn (og kvinner) har en vrangforestilling i forhold til hvordan de ser motsatt kjønn, og når deres forventninger ikke møtes, dvs de føler seg kanskje avvist (kanskje de aldri får date noen overhodet?) så oppstår sinne og frustrasjon. Det kan gjelde begge kjønn men denne tråden handler altså om hvordan spesielt menn kommer inn på ett forum for kvinner og raserer både tråder og tema med kvinnehatet sitt. At samme skulle skje motsatt veg tror jeg lite på, rett og slett fordi kvinner er fysisk underlegne menn så tanken på å provosere en større gruppe menn vil for kvinner være langt mer truende og skremmende enn hva det tydeligvis er for en gruppe menn å oppsøke en større gruppe kvinne for å provosere og harselere med disse. Med det sagt skjønner ikke flere av disse mennene det er snakk om at det er hva de gjør heller. Ditt innlegg for eksempel er særdeles preget av en slags fasit og løsning på alt. Du forenkler noe komplekst og skjønner sikkert ikke selv at det du holder på med er «mansplaining», enda ett problem her på KG. Men takk for at du som mann kan forklare for kvinner på ett kvinneforum hvorfor kvinnene opplever utfordringer med mannehat på kvinneforumet. Anonymkode: 8595e...604 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2025 den 17.57): Bare gå og ligg rundt slik andre førti årige damer som giftet seg for tidlig og senere vil "leve livet" . Det er jo åpenbart det du ønsker. Slutt å finn mannen deres i tenårene, det går jo til helvete hver gang. Anonymkode: dacfc...876 AnonymBruker skrev (På 27.7.2025 den 18.27): Skuffende forutsigbart 🤣 Anonymkode: dacfc...876 Vi kan godt krangle så busta fyker. Utrykke sterk misnøye med én spesiell mann eller kvinne. En viss generalisering av både kvinner og menn må vi også tåle. Men det er en spesiell "hakking" på KG som jeg mener er usunt. Det er når en stygg og nedlatende kommentar kommer fra ingensted.. Det er altså ikke en som deltar i en diskusjon om et tema, som vurderer eller gir konstruktive råd til ts, eller kommenterer meningsinnholdet i andre kommentarer. Det er kun ment som et "mentalt slag" til personen. Jeg har limt inn to kommentarer fra en 8 mnd gammel tråd, hvor plutselig tråden kom til live igjen av en som ville hovere og håne kvinner som hadde gått fra et forhold og angret etter. Det ble langt igjen 4 slike "spyttende" kommentarer til kvinner som sa at de angret på å gå fra forholdet sitt. Og dette er da ikke normalt oppførsel. Man kan tenke mye i sitt stille sinn, men hvem ville sagt slike teite kommentarer i ansiktet på noen som var triste over feilvalg? Det kom videre frem at dette var en person som genuint hevdet at ALLE kvinner var sånn. Om det ble kjedelig stakk de fra forholdene sine for å pule andre menn. Selv om all fornuft vet at det er temmelig 50/50 fordeling i hvem som stikker fra "kjedelige" forhold midtveis i livet. Som noen sier er det nok også mannehatende kvinner på KG. Men jeg ser ikke samme angrepet på en tilfeldig person, med en så kort og hats kommentar. Fra kvinner er det som regel langt mer forklarende og nyansert, om de har kommet frem til at de vil leve uten en mann. En annen finurlig ting er at mannehatende kvinner ofte blir til etter å vært uheldig med noen dårlige erfaringer fra forhold. Der de ikke klarer å skille mannen fra menn. Mens menn som hater kvinner ofte er menn som aldri har vært i et forhold med en kvinne. Det viser enda mer at det er forferdelige holdninger og propaganda der ute som kan ødelegge mye av livet for mange unge menn. Anonymkode: 72275...f07 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #16 Skrevet 30. juli Og allerede, legger jeg til en hel tråd. Fordi wtf er egentlig dette?? Godt mulig det er en tulletråd, kun for å provosere og få sinte svar der kjønn krangler seg i mellom. Eller så er det en mann som virkelig tror at ingen ville datet ham om han ikke kunne bygge sitt eget hus og reparere bilen sin.... Tittel: Hvordan møte en ung dame som er flink på kjøkkenet og som kan strikke/sy/hekle? Hovedinnlegg: Er det en utdøende rase? Jeg trenger komplementære ferdigheter i et forhold og ikke ei som kan akkurat de samme tingene som meg. Jeg kan ikke matlaging eller husarbeid, men det meste annet. Kvinner ville ikke datet meg om jeg ikke kunne bil eller bygge mitt eget hus, så det er vel ikke så mye å forvente, vel? En kvinne skal være bedre enn mannen på disse tingene, samt rengjøring, vasking av klær. Det er også naturlig at kvinner har mer barnetekke enn mennene. Anonymkode: 72275...f07 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #17 Skrevet 30. juli Dette kommer dessverre aldri til å lykkes, TS. Incels liker å lage nye tråder hver gang. Anonymkode: 39177...9da
AnonymBruker Skrevet 30. juli #18 Skrevet 30. juli Majer skrev (6 timer siden): Man må også skulle mellom kvinnehat og annet hat. Det kan være vanskelig. Jeg har eks fått kommentarer her inne om at jeg hater kvinner, men samtidig ønsker jeg jo egentlig at alle menn skal forsvinne. Så alt hat må ikke ses på som kvinnehat Du ønsker at alle menn skal forsvinne? Høres ut som mannehat. Anonymkode: 605bd...190 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #19 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du ønsker at alle menn skal forsvinne? Høres ut som mannehat. Anonymkode: 605bd...190 Og akkurat dét, er Kvinneguidens DNA. Mannehat. Tenk å opprette en samletråd for mannehat, forkledd som "kvinnehat". Only on KG. Anonymkode: 4ac80...8b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #20 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette kommer dessverre aldri til å lykkes, TS. Incels liker å lage nye tråder hver gang. Anonymkode: 39177...9da Det er ikke «lykkes» med å fjerne kvinnehat og incel-propaganda jeg er ute etter, da det ikke er noen quick fix. Kun en liten merkelapp og notis for trolleoppførsel. Likedan finnes det er «slemme-tråd», de slemmeste innleggene på KG, som noen andre har laget. Som jeg synes det er litt tilfredsstillende å si; nå havna du i slemme-tråden. Anonymkode: 72275...f07 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå