Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er i 40 årene, forholdsvis normal kropp, men begynner å få litt mage. Jeg og fruen har litt lite sex synes jeg. Så lurer jeg på, hvis hun skulle hatt et mer tenningsmønster på meg, og det hjelper å begynne å holde seg mer i form? Så kroppen ser litt bedre ut? 

Anonymkode: a97b2...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har trolig minimalt med saken å gjøre. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med litt mer oppmerksomhet? En blomsterkvast i ny og ne, spandere et nytt antrekk, hyggelig tur på teater/restaurant?

Anonymkode: 3790f...bd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann så har du imotsetning til kvinner mulighet å se meget attraktiv ut selv i 40-årene. Kreves høyt aktivitetsnivå, solid styrketrening og fokus på hva du putter i kroppen. 

Anonymkode: a4b98...564

AnonymBruker
Skrevet

Har nok mye mer med hverdagen hennes. Står hun med alt alene? Følger du opp barn, hus, husarbeid, avtaler etc?

Anonymkode: c454f...a7f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei. Jeg er i 40 årene, forholdsvis normal kropp, men begynner å få litt mage. Jeg og fruen har litt lite sex synes jeg. Så lurer jeg på, hvis hun skulle hatt et mer tenningsmønster på meg, og det hjelper å begynne å holde seg mer i form? Så kroppen ser litt bedre ut? 

Tren for din egen del. Tren for energien det gir og for livslang helse. Liker du det godt og det gir deg mye glede, skal du snart se at sexlivet også tar seg opp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvtilliten og selvfølelsen mange får av å trene, er langt mer sexy og tiltrekkende en hva litt muskler her og der er, eller om vekten fluktuerer noen kilo opp eller ned.

Anonymkode: 064ae...35a

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (54 minutter siden):

Tren for din egen del. Tren for energien det gir og for livslang helse. Liker du det godt og det gir deg mye glede, skal du snart se at sexlivet også tar seg opp.

Ja for det jeg lurte på, er om det tenner dere kvinner mer og dere ser mannen tar vare på seg selv, eller om det ikke har så mye for seg..

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja for det jeg lurte på, er om det tenner dere kvinner mer og dere ser mannen tar vare på seg selv, eller om det ikke har så mye for seg..

Jeg er ikke kvinne, jeg er en mann i slutten av 50-årene.

Å trene en kombinasjon av styrke og utholdenhet gir vektkontroll, bygger kjernemuskulatur, øker forbrenning og utløser nytelseshormoner som gir større velvære.

Ikke alle kvinner liker muskelbunter eller tynne syklister, man stort sett alle liker menn som tar vare på seg selv og som er fornøyde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som mann så har du imotsetning til kvinner mulighet å se meget attraktiv ut selv i 40-årene. Kreves høyt aktivitetsnivå, solid styrketrening og fokus på hva du putter i kroppen. 

"I motsetning til kvinner"?? 😂😂🙄

Jeg er 40, og har spist renvare i 20 år og trent jevnt hele mitt voksne liv. Idag prøvde jeg et par kjoler for å velge hva jeg skal pakke med meg til Oslo, og mannen min kastet seg omtrent over meg fordi han ikke kunne styre seg. 

Han mente jeg må passe meg for unguttene på Norway Cup, så hot som jeg er. (hans ord mens jeg red ham) 😘

Jeg er enig, jeg er ikke mindre hot nå enn før, det er fullt mulig for kvinner også. 

TS, mannen min trener crossfit og spiser bra, men har litt mage. Det som gjør han hottest i verden er hvordan han behandler meg, at han er smart og morsom, at han jobber beinhardt for familiens beste (både på jobb og hjemme), og at han er en fantastisk pappa. Utseendet hans er sekundært. 

Vi har mye sex etter 20 år sammen. 

Anonymkode: 172ef...a95

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De flotteste kvinnene er de som kommer i full blomst i førtiårene. De varer også lenger!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er enig, jeg er ikke mindre hot nå enn før, det er fullt mulig for kvinner også.

Om det er ja, fullt mulig å attrahere (langt)yngre menn om man vil  😜

Snok1 skrev (2 timer siden):

De flotteste kvinnene er de som kommer i full blomst i førtiårene. De varer også lenger!

Takk  😘   Håper jeg kan vare litt til, selv om jeg nå har fylt 50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er 40, og har spist renvare i 20 år og trent jevnt hele mitt voksne liv. Idag prøvde jeg et par kjoler for å velge hva jeg skal pakke med meg til Oslo, og mannen min kastet seg omtrent over meg fordi han ikke kunne styre seg. 

Han mente jeg må passe meg for unguttene på Norway Cup, så hot som jeg er. (hans ord mens jeg red ham) 😘

TS, mannen min trener crossfit og spiser bra, men har litt mage. Det som gjør han hottest i verden er hvordan han behandler meg, at han er smart og morsom, at han jobber beinhardt for familiens beste (både på jobb og hjemme), og at han er en fantastisk pappa. Utseendet hans er sekundært. 

20-åringer er fortsatt fysisk overlegen deg. 

Snok1 skrev (9 timer siden):

Nei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Cringe

Anonymkode: bb057...d61

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

20-åringer er fortsatt fysisk overlegen deg. 

Nei. 

En trent mann i 20 årene vs en trent 40-50 åring er også langt foran dersom vi ser etter den perfekte kroppen. Heldigvis er det mange av oss som ønsker en jevnbyrdig partner på vårt eget nivå uten kontrasten mellom egen aldrende kropp og det unge og glatte, og heller ikke orker å bruke tid på å lyste etter noe som er et tilbakelagt kapittel i livet. 

Ellers så er det jo alltid hundre-tusenvis av mennesker som er fysisk overlegne en selv, uansett alder så hvis det er det eneste som er godt nok kan vi like gjerne droppe å prøve å gjøre oss attraktive de aller fleste av oss.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 43 år. Slank og veltrent.

Forloveden er 50 år, litt slapp i fisken med litt bamsemage. 

Jeg tenner vilt på han. 

Det handler om mer enn utseendet. Det er forholdet vårt, hvordan han ser meg, lytter til meg. Kjærligheten, omsorgen og de gode samtalene vi har.

Han er, i mine øyne, alt jeg vil ha. Vi har sex så og si daglig.

Anonymkode: 68385...3f5

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også gå fra hun og heller gå for oss som liker menn med god kosemage 

Anonymkode: 28016...daa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 10.55):

Jeg mener det vil hjelpe   men også viktig for deg å trene  både lit kondis og styrke

AnonymBruker
Skrevet
Bimbo skrev (På 27.7.2025 den 10.15):

En trent mann i 20 årene vs en trent 40-50 åring er også langt foran dersom vi ser etter den perfekte kroppen. Heldigvis er det mange av oss som ønsker en jevnbyrdig partner på vårt eget nivå uten kontrasten mellom egen aldrende kropp og det unge og glatte, og heller ikke orker å bruke tid på å lyste etter noe som er et tilbakelagt kapittel i livet. 

Ellers så er det jo alltid hundre-tusenvis av mennesker som er fysisk overlegne en selv, uansett alder så hvis det er det eneste som er godt nok kan vi like gjerne droppe å prøve å gjøre oss attraktive de aller fleste av oss.

Hvordan du ønsker å rettferdiggjøre ovenfor deg selv at du må velge mindre attraktive sexpartnere står du helt fritt til. 

Som oppegående mann i 40-årene er det heldigvis ganske problemfritt å fortsatt utelukkende ha sex med attraktive jenter i 20-årene. Anser ikke damer i 40-årene som jevnbyrdige all den tid man kan velge bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Det har mye å si for meg! Ikke bare for at han skal se sexy ut med trent kropp, men også det at han er opptatt av helsa. 

Anonymkode: 3dda9...1f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...