Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hadde du spurt meg har jeg sakt, har ikke møtt den rett (Har ikke møtt en sjel på mange år, etter forrige forhold) Hadde du spurt hva jeg gjør for å møte han, har jeg svart absolutt ingenting buhu, er kun hjemme og på jobb, klarer ikke engang ta en sjangs å ha profilbile eller eller spesielt mye av listegn hvor det kan bli kontakt på nett, på noen plattform hvor det teller. Her telles ikke. Alt føles umulig, er redd for å møte menn. Hvorfor kommer han ikke hjem til meg av segselv, og jeg er ferdig trygg på han, ferdig innstillt på kjærlighet for livet? Livet er ikke lett bare fordi.

Bruker å prøve å overtale universet til å få en til å ringe meg og overaskende nok nytter det ikke. Da legger jeg meg som en ball og lurer på hvordan jeg skal takle dette, så dagdrømmer jeg en mann. Så går jeg å lever å gjør noe annet, for da er alt greit igjen til neste gang jeg kommer hjem, nok en dag uten å ha møtt min kjære og uten egeninnsats som i en faktisk ekte mulighet til å så mye som prate med en eller for dem til å vite jeg er singel. Men det er for det beste, jeg er rar og usosial. Hvem skal orke det?

Alle er ikke så vanskelige som meg, men det er så himla irriterende at noen av dere genuint tror at vi alle har masse menn og ikke har noen begrensninger her i livet på den enen eller andre måten. Det forsterker min følelse av ensomhet å se, alle damer kan alle damer får. Og for andre damer vekker det sikkert også noe vanskelig. Slutt å plag oss med denne dumme teorien! Den er dårlig. 

Anonymkode: a7cf0...a1e

Det ble noe kaotisk.

Anonymkode: d536e...776

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det ble noe kaotisk.

Lurer på hvem dere andre egentlig er siden dere ofte forstår så lite og har lav kapasitet til innhold. 

Poenget er simpelt. Slutt å tro du (Hvem enn du er) kjenner envær kvinnes situsjon av å ha sett en statistikk fra en datingside. 

Noe annet er ulogisk og det er rart vi er hvor vi er idag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lurer på hvem dere andre egentlig er siden dere ofte forstår så lite og har lav kapasitet til innhold. 

Poenget er simpelt. Slutt å tro du (Hvem enn du er) kjenner envær kvinnes situsjon av å ha sett en statistikk fra en datingside. 

Noe annet er ulogisk og det er rart vi er hvor vi er idag. 

Det ga heller ingen mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ga heller ingen mening.

Jeg kjenner igjen deg og vi skal ikke den samme veien. Hade.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 10.41):

Denne setningen leser jeg ofte her inne. At vi kvinner kun går etter bad boys. 
Jeg har selv brent med på «bad boys» i ungdommen, men jeg falt jo fordi de var sjarmerende og snille i starten, når de begynte å behandle med som dritt, gikk jeg.

Mannen er en flott, snill, empatisk og kjekk fyr. Høy og muskuløs er han også. 
De fleste jeg kjenner som er i forhold, er det med gode menn.

Så hva mener du som skriver det, egentlig? 

Anonymkode: 074a2...cc1

Jeg tror at svaret ligger i språklige gråtoner. En «taper» eller «tøffel» eller «ikke bad boy» eller «snill mann» kan være noe av det samme - spesielt når man ser relasjonen fra utsiden.

Anonymkode: 3a85c...1db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 16.56):

Valgt til slutt? Du har en veldig forenklet måte å se livet på. 

Jaha. Så hvordan hadde du følt det da når en mann kommer bort til deg etter å å prøvd seg på 15 andre kvinner på utestedet?

Anonymkode: cfb61...91a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jaha. Så hvordan hadde du følt det da når en mann kommer bort til deg etter å å prøvd seg på 15 andre kvinner på utestedet?

Anonymkode: cfb61...91a

Jeg ville vært stuss på at han plutselig ble homofil etter 15 avvisninger.

• Liker 1
Skrevet
Majer skrev (På 7.8.2025 den 16.52):

Ingen vil føle seg som han som ble valgt til slutt etter at dama var ferdig med å brenne seg på andre. De slemme mannfolka er jo ekle så da bør jo hele situasjonen kvalm. Litt som når menn ligger med prostituerte. Da er det jo mange damer som synes det er ekkelt 

Æh, alle de menn som vi kvinner ender opp med som livspartner er den som blir valgt til slutt. Om man altså holder sammen resten av livet. 

For å ikke være den som blir valgt til slutt må man gjøre det slutt, og det er jo temmelig dumt å gjøre det slutt med den man elsker, bare for å ikke bli valgt som siste og endelige. 

Også om man er kvinnens første og eneste partner er man også den som ble valgt sist, dersom forholdet varer livet ut. 

Å ikke ende opp med noen betyr ikke nødvendigvis at mennene ikke var gode mennesker. Det kan minst like godt være at man bare ikke passet godt nok sammen, selv om begge var bra mennesker. Ikke helt uvanlig å også ha supre ekser man helst skulle slått seg selv i hodet for å ikke falle tilstrekkelig for. Kjærlighet kan dessverre ikke skrus på etter ønske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt å se hvordan Majers merkelig forskrudde syn på ting totalt hijacket hele denne tråden... 🤡

Anonymkode: aa820...896

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg registrerer heller det at mange menn som kanskje får en dame, går ned i kjelleren fordi dama har vært med andre før. Alt grunner i et dårlig selvbilde slik jeg ser det.

Skrevet

Avvisning er en del av det. Man avviser mennesker man ikke føler en dragning mot eller er kompatibel med. Det er naturlig.

Hvor mange som har avvist han før meg er irrelevant i denne sammenheng. Jeg finner ut om han passer for meg. Det er det som er relevant, og det er det man bør prøve å fokusere på. Ingenting annet. 

Om han har prøvd seg på 15 damer før meg så er det irrelevant for meg. Jeg avviser ikke en mann av den grunn, men jeg gir han heller en sjanse til å få meg til å føle meg spesiell. Klarer han det så er det unikt i seg selv.

Relasjoner er dynamiske og er en prosess. 

Ville man tenkt slik om venner?

15 mennesker har avvist et menneske, så da kan man ikke være venner eller prøve å danne et vennskap?

Det går ikke an å tenke som flokkdyr når man leter etter kjærlighet eller vennskap. 

Da leter man etter noe som bare er praktisk. Det er ikke ekte etter min mening. 

Ikke vær en sau. Vær en geit. De er mye kulere 😂

Det er lov å ha egne meninger 😉

Screenshot_20250809-211818.png

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (31 minutter siden):

Avvisning er en del av det. Man avviser mennesker man ikke føler en dragning mot eller er kompatibel med. Det er naturlig.

Hvor mange som har avvist han før meg er irrelevant i denne sammenheng. Jeg finner ut om han passer for meg. Det er det som er relevant, og det er det man bør prøve å fokusere på. Ingenting annet. 

Om han har prøvd seg på 15 damer før meg så er det irrelevant for meg. Jeg avviser ikke en mann av den grunn, men jeg gir han heller en sjanse til å få meg til å føle meg spesiell. Klarer han det så er det unikt i seg selv.

Relasjoner er dynamiske og er en prosess. 

Ville man tenkt slik om venner?

15 mennesker har avvist et menneske, så da kan man ikke være venner eller prøve å danne et vennskap?

Det går ikke an å tenke som flokkdyr når man leter etter kjærlighet eller vennskap. 

Da leter man etter noe som bare er praktisk. Det er ikke ekte etter min mening. 

Ikke vær en sau. Vær en geit. De er mye kulere 😂

Det er lov å ha egne meninger 😉

Screenshot_20250809-211818.png

Du er den personen som klistrer sitater overalt. Det er ikke deg mor?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er den personen som klistrer sitater overalt. Det er ikke deg mor?

Lol 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...