AnonymBruker Skrevet 7. august #121 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utseendet eller å ikke ha den magiske selvsikkerheten. Damer får menn i fanget Anonymkode: d44ec...4b1 Det er bare tull. Mange kvinner sliter også. Du mener at ikke alle menn får de peneste damene. Du kunne fått hvem du ville om du gikk for noen 20 år eldre eller 20 kilo tyngre enn deg for eksempel. Antageligvis er det meningene dine, som gjør at du sliter. Anonymkode: 074a2...cc1 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #122 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er bare tull. Mange kvinner sliter også. Du mener at ikke alle menn får de peneste damene. Du kunne fått hvem du ville om du gikk for noen 20 år eldre eller 20 kilo tyngre enn deg for eksempel. Antageligvis er det meningene dine, som gjør at du sliter. Anonymkode: 074a2...cc1 Tyngre damer er de eneste som har vært skikkelig på. Anonymkode: d44ec...4b1
AnonymBruker Skrevet 7. august #123 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tyngre damer er de eneste som har vært skikkelig på. Anonymkode: d44ec...4b1 Her en det kun vennene til pappan min, så du er heldigere enn meg FML 😢 Er så irritert over at de i det hele tatt kan tro det er en sjangse, get t f out of my way, som Lana ikke ville sakt, siden hun liker eldre menn. Svaret er at man må fortsette å være sosial. Jeg vet ikke hvordan du finner damer som prøver seg, om du har et spsialt liv, eller dette kun er på nett, men du må ta initiativ selv også. Du vet best hvordan det gjelder i ditt liv. Jeg må også skjerpe meg og planelegge en måte å snu livet mitt på, helst idag. Helst i går. Igjen tilfelle dere ikke visste jeg er trist over livet FML!!!! Anonymkode: a7cf0...a1e 1 1
Katten.2.0 Skrevet 7. august #124 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Utseendet eller å ikke ha den magiske selvsikkerheten. Damer får menn i fanget Anonymkode: d44ec...4b1 Hvis en person verken har utseendet ved seg eller utstråling, hvordan skal den være attraktiv for en partner - uavhengig kjønn? 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #125 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er fordi du er en av de mange som mener det å bære beskjeden, stilletiende, underkastende, dumsnill og valideringssøkende er det samme som å være en "god mann". Det er det ikke. Det er en vanlig offerrolle og moralposering som tapere inntar for å skape et narrativ de trives med. Disse menneskene er ikke gode. De bruker godhet som en valuta for å få det de vil, og når det ikke fungerer så spiller de dette offer-kortet. Dette er rett og slett manipulering fordi de ikke har guts til å stå opp for seg selv, sette grenser og prioritere. Ekte gode menn klarer dette og tar vare på de rundt seg som fortjener det uten å ofre seg selv. Litt lenger inn i forholdet vil nok disse nice guys være needy, sutrete passiv-aggressive og dårlige til å kommunisere. Å håndtere hverdagslivet med en simp, betyr i praksis at dama må være "mor" og "far". Vel å merke finnes det parforhold hvor en sånn dynamikk fungerer, men da må man finne en dame som liker å ha en maskulin morsrolle og som liker å ta seg av en labrador i mannekropp. De finnes. Jeg vil våge å påstå at ultrafeminister gjerne kan like å ha en mann som snakker dem etter munnen (Bare en antagelse. De får snakke for seg selv) M50 Anonymkode: aa820...896 Veldig godt innlegg, men uenig angående din antagelse om feminister. Jeg ønsker en voksen og ansvarlig PARTNER med egen vilje og meninger. En såpass stødig og klar mann at likeverd og likestilling er helt reelt, også på den måten at jeg må ta hensyn og inngå kompromisser. Kjenner ingen feminister som vil ha mann som snakker dem etter munnen. Ville forøvrig være merkelig når man er svært opptatt av likestilling og likeverd synes jeg. Ultrafeminister passer likevel til meg og dem jeg kjenner. Ekstremist- feminister liker vel ikke menn overhodet. Ekstremister er farlige folk uansett hva de er ekstreme om. Jeg tar sterkt avstand til slike, selv om jeg fikk feminisme inn med morsmelka, og aldri et øyeblikk har vurdert å spytte den ut igjen. Innlegget ditt forøvrig er jeg helt enig angående, og synes det var veldig bra skrevet. Tar problemene med disse menn som hevder de er så snille på kornet. Anonymkode: 2ead4...a1f 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #126 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her en det kun vennene til pappan min, så du er heldigere enn meg FML 😢 Er så irritert over at de i det hele tatt kan tro det er en sjangse, get t f out of my way, som Lana ikke ville sakt, siden hun liker eldre menn. Svaret er at man må fortsette å være sosial. Jeg vet ikke hvordan du finner damer som prøver seg, om du har et spsialt liv, eller dette kun er på nett, men du må ta initiativ selv også. Du vet best hvordan det gjelder i ditt liv. Jeg må også skjerpe meg og planelegge en måte å snu livet mitt på, helst idag. Helst i går. Igjen tilfelle dere ikke visste jeg er trist over livet FML!!!! Anonymkode: a7cf0...a1e De få gangene det har skjedd tar jeg det some et stort kompliment når "tunge" damer har prøvd seg. Det burde du også gjøre. Anonymkode: d44ec...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #127 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De få gangene det har skjedd tar jeg det some et stort kompliment når "tunge" damer har prøvd seg. Det burde du også gjøre. Anonymkode: d44ec...4b1 Jeg er hetero dame. Bra du gjør, jeg trodde du var en som klagde over noe, siden tråden er den den er. Om du har det fint, finnes det ikke flottere. Har ikke noe imot tunghet, ville kun gi deg et dytt om du gir opp. Anonymkode: a7cf0...a1e
AnonymBruker Skrevet 7. august #128 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er hetero dame. Bra du gjør, jeg trodde du var en som klagde over noe, siden tråden er den den er. Om du har det fint, finnes det ikke flottere. Har ikke noe imot tunghet, ville kun gi deg et dytt om du gir opp. Anonymkode: a7cf0...a1e Nei jeg klager, bare ikke om akkurat det. Anonymkode: d44ec...4b1
AnonymBruker Skrevet 7. august #129 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg klager, bare ikke om akkurat det. Anonymkode: d44ec...4b1 Åja. Synd det er andre ting som er kjipe, håper det ordner seg for deg. Anonymkode: a7cf0...a1e
Katten.2.0 Skrevet 7. august #130 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg klager, bare ikke om akkurat det. Anonymkode: d44ec...4b1 Lurer fortsatt på hvordan du mener at en person som ikke har utseendet ved seg eller god selvtillit (utstråling) skal være attraktiv for en partner. Dette uansett hvilket kjønn personen er. 2
Majer Skrevet 7. august #131 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er en forskrudd måte å se verden på. Anonymkode: e59f0...333 Ja, men det må faktisk være greit å synes noe er ekkelt. Det er greit at kvinner som finner mannen i senga med en prostituert finner det ekkelt. Det er helt greit at menn finner andre menn ekle
AnonymBruker Skrevet 7. august #132 Skrevet 7. august Majer skrev (5 minutter siden): Ja, men det må faktisk være greit å synes noe er ekkelt. Det er greit at kvinner som finner mannen i senga med en prostituert finner det ekkelt. Det er helt greit at menn finner andre menn ekle Det han ikke sammenlignes. Om du vil ha en jomfru, bør du være det selv. Dét kan sammenlignes. Frivillig sex vs å kjøpe noen kropp er ikke i nærheten av like «ekkelt». Anonymkode: 074a2...cc1 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. august #133 Skrevet 7. august Majer skrev (8 timer siden): Mens de gode mennene er i lange forhold ligger de dårlige mennene med damer som senere blir i forhold med de gode mennene Polariserte spørsmål gir polariserte svar. Anonymkode: 96a5e...b13 1
Flintis Skrevet 7. august #134 Skrevet 7. august (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har ikke lest hele tråden, men bad-boys er ikke nødvendigvis populære pga deres oppførsel, men fordi bad-boy oppførsel aldri var blitt sosialt akseptert av en mann med normal utseende, og at både menn og kvinner vil ha pene partnere er vel ingen nyhet? Så enkelt er det ikke. Det er stort mannsoverskudd i Norge og dermed er det umulig at det ikke blir noen som taper. Jeg er likevel enig i utsagnet "Nice guys finish last". Det gjelder ikke bare hos damer, det gjelder i arbeidsmarkedet også. Anonymkode: bc24d...5bf Kan du utdype det med arbeidsmarkedet er du snill? Endret 8. august av Flintis
AnonymBruker Skrevet 7. august #135 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig godt innlegg, men uenig angående din antagelse om feminister. Jeg ønsker en voksen og ansvarlig PARTNER med egen vilje og meninger. En såpass stødig og klar mann at likeverd og likestilling er helt reelt, også på den måten at jeg må ta hensyn og inngå kompromisser. Takk. 😊 Jeg tar til etterretning at kommentaren om ultrafeminister var er bomskudd. Jeg synes der er bra det du skriver om feminisme. Anonymkode: aa820...896
Majer Skrevet 7. august #136 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det han ikke sammenlignes. Om du vil ha en jomfru, bør du være det selv. Dét kan sammenlignes. Frivillig sex vs å kjøpe noen kropp er ikke i nærheten av like «ekkelt». Anonymkode: 074a2...cc1 Det spørs jo helt på personen. Den dårlige mannen kan jo før alt kvinnen vet ha kjøpt sex før hun har sex med han 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #137 Skrevet 7. august Majer skrev (29 minutter siden): Det spørs jo helt på personen. Den dårlige mannen kan jo før alt kvinnen vet ha kjøpt sex før hun har sex med han Løses med at hun som det nevnes finner en som er jomfru. Anonymkode: a7cf0...a1e 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #138 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Utseendet eller å ikke ha den magiske selvsikkerheten. Damer får menn i fanget Anonymkode: d44ec...4b1 Satt litt på spissen, men spør du en singel kvinne om hvorfor hun er singel så svarer hun: Jeg er nok for kresen. Spør du en singel mann om det samme, så svarer han: Kvinner er for kravstore. De svarer egentlig det samme, men mannen legger skylden på kvinner, sånt blir det bitterhet av. Det føles sikkert bra å legge ansvar og skyld på noen. Da slipper man å gå i seg selv. Hun finner feilen hos seg selv, og skylder ikke på menn. Utsagnet om at kvinner får menn i fanget er også farget av bitterhet og sutring. De aller vakreste får kanskje menn i fanget, men ikke alle kvinner er vakre, heller ikke menn. Men det er kanskje kun de vakreste damene du vil ha? Om du mangler både utseende og selvsikkerhet så bør jo du forsøke å bedre deg der, kvinnene endrer seg ikke fordi om du sutrer fordi de ikke velger deg. Anonymkode: 5a782...021 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #139 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Satt litt på spissen, men spør du en singel kvinne om hvorfor hun er singel så svarer hun: Jeg er nok for kresen. Spør du en singel mann om det samme, så svarer han: Kvinner er for kravstore. De svarer egentlig det samme, men mannen legger skylden på kvinner, sånt blir det bitterhet av. Det føles sikkert bra å legge ansvar og skyld på noen. Da slipper man å gå i seg selv. Hun finner feilen hos seg selv, og skylder ikke på menn. Utsagnet om at kvinner får menn i fanget er også farget av bitterhet og sutring. De aller vakreste får kanskje menn i fanget, men ikke alle kvinner er vakre, heller ikke menn. Men det er kanskje kun de vakreste damene du vil ha? Om du mangler både utseende og selvsikkerhet så bør jo du forsøke å bedre deg der, kvinnene endrer seg ikke fordi om du sutrer fordi de ikke velger deg. Anonymkode: 5a782...021 Du setter problemstillingen veldig på spissen, men konkluderer veldig selvsikkert. Kreativt. Hadde bare verden vært så sort/hvit. Sutring, om det er termen man ønsker for en fruktbar debatt, er vel mer nyansert enn som så. Er da mange single menn som er introspektive. Ikke alle menn retter pekefingeren mot kvinner. Single damer like så. Ikke alle uttrykker sinne mot menn fordi de ikke føler seg sett. Ikke god nok. Vi er alle ulike og alle har noe man ser etter. Livet… Anonymkode: d536e...776
AnonymBruker Skrevet 8. august #140 Skrevet 8. august Hadde du spurt meg har jeg sakt, har ikke møtt den rett (Har ikke møtt en sjel på mange år, etter forrige forhold) Hadde du spurt hva jeg gjør for å møte han, har jeg svart absolutt ingenting buhu, er kun hjemme og på jobb, klarer ikke engang ta en sjangs å ha profilbile eller eller spesielt mye av listegn hvor det kan bli kontakt på nett, på noen plattform hvor det teller. Her telles ikke. Alt føles umulig, er redd for å møte menn. Hvorfor kommer han ikke hjem til meg av segselv, og jeg er ferdig trygg på han, ferdig innstillt på kjærlighet for livet? Livet er ikke lett bare fordi. Bruker å prøve å overtale universet til å få en til å ringe meg og overaskende nok nytter det ikke. Da legger jeg meg som en ball og lurer på hvordan jeg skal takle dette, så dagdrømmer jeg en mann. Så går jeg å lever å gjør noe annet, for da er alt greit igjen til neste gang jeg kommer hjem, nok en dag uten å ha møtt min kjære og uten egeninnsats som i en faktisk ekte mulighet til å så mye som prate med en eller for dem til å vite jeg er singel. Men det er for det beste, jeg er rar og usosial. Hvem skal orke det? Alle er ikke så vanskelige som meg, men det er så himla irriterende at noen av dere genuint tror at vi alle har masse menn og ikke har noen begrensninger her i livet på den enen eller andre måten. Det forsterker min følelse av ensomhet å se, alle damer kan alle damer får. Og for andre damer vekker det sikkert også noe vanskelig. Slutt å plag oss med denne dumme teorien! Den er dårlig. Anonymkode: a7cf0...a1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå