AnonymBruker Skrevet 28. juli #61 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, men prøver jo på flere arenaer da, lite hell. Online er ganske lett, men blir bare et møte eller to før jeg enten blir ghostet eller ender opp som en venn😅 Anonymkode: d73b3...b2b Det kan da umulig bare være utseende som er grunnen? Anonymkode: d44ec...4b1 1
Sannhetsøkende Skrevet 28. juli #62 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Da må damer tåle at en mann har vært sammen med modeller tidligere og ikke sky unna han pga av dette. Anonymkode: d44ec...4b1 De fleste damer tåler jo det. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #63 Skrevet 28. juli Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå): De fleste damer tåler jo det. Ja så klart. Anonymkode: d44ec...4b1
Trolltunge Skrevet 28. juli #64 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så bra at du forstår. Anonymkode: d44ec...4b1 Du verden så klok jeg da må være, som skjønner at folk kan la være å være sammen med mennesker de ikke ønsker å være sammen med. Virkelig stolt av min klokskap. Takk! 😂 Eventuelt er diskusjoner her på kg på barnehagestadiet innimellom. Mine barn lærte helt faktisk på barnehagen at folk har lov til å elske dem de elsker. Mulig de var kommet i første klasse da de også skjønte at man har lov til å ikke passe sammen med alle også, men maks 6 år var de. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli #65 Skrevet 28. juli Trolltunge skrev (19 minutter siden): Du verden så klok jeg da må være, som skjønner at folk kan la være å være sammen med mennesker de ikke ønsker å være sammen med. Virkelig stolt av min klokskap. Takk! 😂 Eventuelt er diskusjoner her på kg på barnehagestadiet innimellom. Mine barn lærte helt faktisk på barnehagen at folk har lov til å elske dem de elsker. Mulig de var kommet i første klasse da de også skjønte at man har lov til å ikke passe sammen med alle også, men maks 6 år var de. Kjempe bra 👍 Anonymkode: d44ec...4b1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #66 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg beundrer han heller ikke, slik som andre insinuerer. Han er utro, og det er merkelig at han har så draget synes nå jeg Anonymkode: d73b3...b2b Det er ikke merkelig. Som kronisk utro har han, med mindre han er en skolert løgner, fått draget på damer som godtar at han er utro. Det vil si damer som er like umoralske selv, eller midlertidig gir faen. De fleste damer vil jo ikke ha noe med en serieutro mann å gjøre. Og så blir han stadig bedre på å plukke ut disse damene, og motsatt. Anonymkode: 96a5e...b13 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #67 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er ikke merkelig. Som kronisk utro har han, med mindre han er en skolert løgner, fått draget på damer som godtar at han er utro. Det vil si damer som er like umoralske selv, eller midlertidig gir faen. De fleste damer vil jo ikke ha noe med en serieutro mann å gjøre. Og så blir han stadig bedre på å plukke ut disse damene, og motsatt. Anonymkode: 96a5e...b13 Vi kan jo håpe, men mange av de utro har partnere som ikke vet eller ikke er utro selv. Anonymkode: a7cf0...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #68 Skrevet 31. juli Jeg tror det kan omformuleres litt. Det handler ikke om man er god eller ikke, men om man har et attraktivt utseende eller ikke JF HI. Lite attraktive menn har en tendens til å kompensere ved å være snille og underdanige. Greia er at dette hjelper ikke om de ikke har utseende på plass, og derfor oppfattes de som tapere. Anonymkode: 8ba39...ed1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #69 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg tror det kan omformuleres litt. Det handler ikke om man er god eller ikke, men om man har et attraktivt utseende eller ikke JF HI. Lite attraktive menn har en tendens til å kompensere ved å være snille og underdanige. Greia er at dette hjelper ikke om de ikke har utseende på plass, og derfor oppfattes de som tapere. Anonymkode: 8ba39...ed1 Lol. Anonymkode: d44ec...4b1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #70 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 25.7.2025 den 10.41): Denne setningen leser jeg ofte her inne. At vi kvinner kun går etter bad boys. Jeg har selv brent med på «bad boys» i ungdommen, men jeg falt jo fordi de var sjarmerende og snille i starten, når de begynte å behandle med som dritt, gikk jeg. Mannen er en flott, snill, empatisk og kjekk fyr. Høy og muskuløs er han også. De fleste jeg kjenner som er i forhold, er det med gode menn. Så hva mener du som skriver det, egentlig? Anonymkode: 074a2...cc1 Det du skriver her egentlig. Det du skriver er ikke at du er tiltrukket av han kun pga at han er snill og god men fordi han er kjekk. En ikke kjekk man kunne vært så god og snill han ville ,men hadde ikke hatt sjans. Anonymkode: 8ba39...ed1 1
MarieKa Skrevet 31. juli #71 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 20.14): Utseende Anonymkode: d73b3...b2b Hvis en fyr er kjempekjekk, men sur og stille..så holder det ikke. Kan d være at utseende hans gir han selvtillit nok til at han tør å flørte, er oppmerksom og får kvinnene til å føle seg sett? Har møtt flere menn på byen som er hyggelige, men usikre. Og det er som den usikkerheten da smitter over på kvinnen. Hvis du som mann er virkelig lite fysisk tiltalende, så har du en skikkelig utfordring ja. Men de aller fleste menn har helt ok utseende (bedre enn de selv tror). Be venninner om ærlige tilbakemeldinger og veiledning ifht hvorfor de tror det aldri blir mer enn vennskap for deg. Kanskje du får noe konkret å jobbe med, og kanskje du må se på hvilke damer du går etter… Og tror helt klart det er større fordel å være morsom og/eller trygg på seg selv enn kjekk😛 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #72 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 20.51): Det du skriver her egentlig. Det du skriver er ikke at du er tiltrukket av han kun pga at han er snill og god men fordi han er kjekk. En ikke kjekk man kunne vært så god og snill han ville ,men hadde ikke hatt sjans. Anonymkode: 8ba39...ed1 Og hadde han vært slem og drittsekk, hadde han hatt like liten sjanse. Anonymkode: 074a2...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #73 Skrevet 6. august «Gode menn» klager over kvinners valg av menn. Og «gode kvinner» klager over ubrukelige menn, de beste er tatt osv osv. »Gode menn» er flinke til å tilpasse seg andre og ta hensyn til andre - men glemmer seg selv og klarer derfor ikke å vise hvem de er i frykt for at de ikke skal bli likt. »Gode damer» er flinke til å se feil i alle andre enn dem selv. De sier de bare tiltrekker seg drittsekker, men så viser det seg jo at de også er tiltrukket av disse drittsekkene. Hvorfor vet bare de selv. Det kan ta lang tid å bli moden i hodet, det holder ikke med et dokument som beviser at du er «voksen». «Gode menn» og «gode damer» har en jobb å gjøre hva gjelder å lære selvrespekt og kunsten å respektere andre Anonymkode: d60c3...fc8
AnonymBruker Skrevet 6. august #74 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): «Gode menn» klager over kvinners valg av menn. Og «gode kvinner» klager over ubrukelige menn, de beste er tatt osv osv. »Gode menn» er flinke til å tilpasse seg andre og ta hensyn til andre - men glemmer seg selv og klarer derfor ikke å vise hvem de er i frykt for at de ikke skal bli likt. »Gode damer» er flinke til å se feil i alle andre enn dem selv. De sier de bare tiltrekker seg drittsekker, men så viser det seg jo at de også er tiltrukket av disse drittsekkene. Hvorfor vet bare de selv. Det kan ta lang tid å bli moden i hodet, det holder ikke med et dokument som beviser at du er «voksen». «Gode menn» og «gode damer» har en jobb å gjøre hva gjelder å lære selvrespekt og kunsten å respektere andre Anonymkode: d60c3...fc8 Det du sier menn er, er akkurat som kvinner også er. Og samme med hvordan du sier kvinner er, menn kan gjøre eksakt det samme. Og oppå der er de ig gjør de mye mye mye mye MYE mer. Anonymkode: a7cf0...a1e 1
Katten.2.0 Skrevet 6. august #75 Skrevet 6. august At en person er god og snill mot de rundt seg tar de fleste som en selvfølge. Hvis man da bygger sin identitet og verdi rundt at de er god og snill med folk, så er det jo lite som skiller dem ut. Jeg blir ikke tiltrukket av et menneske som viser de absolutte minimum av verdier jeg mener at et gjennomsnittlig menneske burde ha. Jeg ser etter mer enn det. I hverdagen vil jeg ikke ha en noen som bare er der med godheten sin, det gjør hundene mine for meg - jeg vil ha en partner som utfordrer meg, som er trygg på seg selv, et forhold hvor vi sammen blir bedre og mer enn om vi var alene. Nå skal jeg ikke si at mine følelser er gjeldende for alle andre, men jeg så et interessant sitat for noen år siden: Menn tror at de konkurrerer mot andre menn, men det de egentlig konkurrerer mot er hvor godt kvinnen har det med seg selv. Hvis mannen ikke kan tilføre livet hennes noe, hvorfor skal hun ville ha ham? (Angående dette med at folk forelsker seg i "bad boys", så er de færreste mennesker dritt med andre i starten av en relasjon. Det kommer senere) 2 5
Sannhetsøkende Skrevet 6. august #76 Skrevet 6. august Katten.2.0 skrev (2 timer siden): At en person er god og snill mot de rundt seg tar de fleste som en selvfølge. Hvis man da bygger sin identitet og verdi rundt at de er god og snill med folk, så er det jo lite som skiller dem ut. Jeg blir ikke tiltrukket av et menneske som viser de absolutte minimum av verdier jeg mener at et gjennomsnittlig menneske burde ha. Jeg ser etter mer enn det. I hverdagen vil jeg ikke ha en noen som bare er der med godheten sin, det gjør hundene mine for meg - jeg vil ha en partner som utfordrer meg, som er trygg på seg selv, et forhold hvor vi sammen blir bedre og mer enn om vi var alene. Nå skal jeg ikke si at mine følelser er gjeldende for alle andre, men jeg så et interessant sitat for noen år siden: Menn tror at de konkurrerer mot andre menn, men det de egentlig konkurrerer mot er hvor godt kvinnen har det med seg selv. Hvis mannen ikke kan tilføre livet hennes noe, hvorfor skal hun ville ha ham? (Angående dette med at folk forelsker seg i "bad boys", så er de færreste mennesker dritt med andre i starten av en relasjon. Det kommer senere) Dette var godt skrevet 👏👏👏👏 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #77 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det du sier menn er, er akkurat som kvinner også er. Og samme med hvordan du sier kvinner er, menn kan gjøre eksakt det samme. Og oppå der er de ig gjør de mye mye mye mye MYE mer. Anonymkode: a7cf0...a1e Og poenget flakset over hodet ditt 😊 det er dette som er problemet med å være i skyttergravene Anonymkode: d60c3...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #78 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Og poenget flakset over hodet ditt 😊 det er dette som er problemet med å være i skyttergravene Anonymkode: d60c3...fc8 Nei, jeg var ikke sinnt når jeg skrev det, men litt lei ja. Poenget var ikke et poeng. Du beskriver tilfeldige oppførsler begge kan ha, tilegner det vær sin gruppe utifra hva du vil fremheve dem som, så sier du, bli venner basert på hva dere gjør. Men det er ikke noe menn gjør, og damer gjør med akkurat de tingene du nevnte. Det som er en tydeligere forskjell er 3 ting, men det er heller ingen hovedregel. 1. Menn er i større grad ute etter sex om de ikke liker noen. Men ingen garanti. Eller liker fler for sex, men ærligtalt tviler jeg og at de heller presser seg gjennom det kun for å ha hatt seg eller noe. Det er bare trenden. Og mange damer vil også ha kun sex. Hadde ikke apper vist noe annet har jeg tenkt at begge grupper bryr seg om sex like mye. Det er jo egentlig individuelt. 2. De er ikke bestandig like serriøse med hvor de viser interesse eller at de søker noe som passer dem, som blir til uinteresse siden han fremstår som at ingen damer betyr noe mer for han, bare at det er dame. Men også individuelt. Er nok av damer som fremstår useriøse også. Vet av ei som er en skikkelig player, sier hun vil ha noen men hun befinner seg aldri på et nytt sted uten å ha kikkerten på en ny mann. Naturlig ulojal og desperat. Liker ikke å kalle noe desperat, men det er virkelig slik det fremstår. 3. De snakker mindre om personlige ting, og det går utover deres mentale helse. Men noen er jo såklart flinke til det å, eller damer som er dårlige. Leste om forskning hvor de sa, vi har funnet ut at kjønnene er overaskende like. Det tror jeg på. Anonymkode: a7cf0...a1e
AnonymBruker Skrevet 6. august #79 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg var ikke sinnt når jeg skrev det, men litt lei ja. Poenget var ikke et poeng. Du beskriver tilfeldige oppførsler begge kan ha, tilegner det vær sin gruppe utifra hva du vil fremheve dem som, så sier du, bli venner basert på hva dere gjør. Men det er ikke noe menn gjør, og damer gjør med akkurat de tingene du nevnte. Det som er en tydeligere forskjell er 3 ting, men det er heller ingen hovedregel. 1. Menn er i større grad ute etter sex om de ikke liker noen. Men ingen garanti. Eller liker fler for sex, men ærligtalt tviler jeg og at de heller presser seg gjennom det kun for å ha hatt seg eller noe. Det er bare trenden. Og mange damer vil også ha kun sex. Hadde ikke apper vist noe annet har jeg tenkt at begge grupper bryr seg om sex like mye. Det er jo egentlig individuelt. 2. De er ikke bestandig like serriøse med hvor de viser interesse eller at de søker noe som passer dem, som blir til uinteresse siden han fremstår som at ingen damer betyr noe mer for han, bare at det er dame. Men også individuelt. Er nok av damer som fremstår useriøse også. Vet av ei som er en skikkelig player, sier hun vil ha noen men hun befinner seg aldri på et nytt sted uten å ha kikkerten på en ny mann. Naturlig ulojal og desperat. Liker ikke å kalle noe desperat, men det er virkelig slik det fremstår. 3. De snakker mindre om personlige ting, og det går utover deres mentale helse. Men noen er jo såklart flinke til det å, eller damer som er dårlige. Leste om forskning hvor de sa, vi har funnet ut at kjønnene er overaskende like. Det tror jeg på. Anonymkode: a7cf0...a1e Utenfor tema men… Vurderer du ikke språket ditt når du forfatter innlegg? Anonymkode: d536e...776
AnonymBruker Skrevet 6. august #80 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg var ikke sinnt når jeg skrev det, men litt lei ja. Poenget var ikke et poeng. Du beskriver tilfeldige oppførsler begge kan ha, tilegner det vær sin gruppe utifra hva du vil fremheve dem som, så sier du, bli venner basert på hva dere gjør. Men det er ikke noe menn gjør, og damer gjør med akkurat de tingene du nevnte. Det som er en tydeligere forskjell er 3 ting, men det er heller ingen hovedregel. 1. Menn er i større grad ute etter sex om de ikke liker noen. Men ingen garanti. Eller liker fler for sex, men ærligtalt tviler jeg og at de heller presser seg gjennom det kun for å ha hatt seg eller noe. Det er bare trenden. Og mange damer vil også ha kun sex. Hadde ikke apper vist noe annet har jeg tenkt at begge grupper bryr seg om sex like mye. Det er jo egentlig individuelt. 2. De er ikke bestandig like serriøse med hvor de viser interesse eller at de søker noe som passer dem, som blir til uinteresse siden han fremstår som at ingen damer betyr noe mer for han, bare at det er dame. Men også individuelt. Er nok av damer som fremstår useriøse også. Vet av ei som er en skikkelig player, sier hun vil ha noen men hun befinner seg aldri på et nytt sted uten å ha kikkerten på en ny mann. Naturlig ulojal og desperat. Liker ikke å kalle noe desperat, men det er virkelig slik det fremstår. 3. De snakker mindre om personlige ting, og det går utover deres mentale helse. Men noen er jo såklart flinke til det å, eller damer som er dårlige. Leste om forskning hvor de sa, vi har funnet ut at kjønnene er overaskende like. Det tror jeg på. Anonymkode: a7cf0...a1e Nei, ikke bryr seg like mye om sex, for vi kjenner mer. Og nå glemte jeg litt all vonden. Det er flere ulikheter. Jeg tror kvinner er litt mer ansbarsfulle av erfaring, men igjen, absolutt ingen hovedregel. For kjenner mange menn som også er, tenker mest på hva vi ser i verden og hvor mye drit som sies. Men damer sier også drit, som small dick energy, kroppspress og direkte feil. De dømmer en urelatert gruppe for utsendet. Anonymkode: a7cf0...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå